přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.11.2007 23:45
přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
Po x letech ježdění s ropou bych se rád dopracoval k trochu závodnějšímu autu. V garáži se mi válí jedna bezprizorní kastle, tak bych jí přes zimu celou odstrojil a poupravil, ale co jsem si přelousk forum, taq 1,8GTI 16v má jiný brzdy, polofčely... Má tedy smysl přestavovat nebo raději koupit celý auto? Nerad bych se v tom moc dlouho rejpal, na to mám jiný auto
- em-phaser
- VWagenista
- Příspěvky: 1413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
Na tvém kístě bych koupil origo ventilera mrkni na hospodskýho,ten prodává a je trochem nadloubanej a komplet po GO,je za super preis jen tam jsou nějaké dodělávky ...
Audi A4 S-line fahrwerk+ex Modrej Golf II. mTDi porschekanál mit hifi anláge
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.11.2007 23:45
Re: přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
jj, to auto jsem viděl. Popravdě nechci nic extra, žádnej tuzing, záleží mi jen na funkčnosti, nemá smysl kupovat hezký auto a pak to oškrábat. Moje vize je podvozek weitec, kola 195/50/15, přední nárazník co mi nepustí vzduch pod auto, vnitřní ochranný rám (to bude problém kvuli technický), skořápka na míru a pětibodový pásy. Ostatní přijde třeba časem.
Ale mě spíš zajímalo, co všechno je potřeba přehodit, jestli to někdo ví
Ale mě spíš zajímalo, co všechno je potřeba přehodit, jestli to někdo ví
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
co všechno přehodit ?
motor, spojku, převodovku, poloosy (ty nejsou nezbytně nutný, když dáš unašeče z D převodovky na 16V, mužeš nechat původní poloosy), řídící jednotky s kabeláží, vejfuk, čerpadlo do nádrže, hlavní čerpadlo pod podlahou, vedení od čerpadla k motoru.
v zadu vyměnit bubny za kotouče, v předu vyměnit kotouče 239x12 za 239x20 (starší 16v měli taky takový) , ale lepší budou 256x20 (to už bude potřeby vyměnit i těhlice a brzdiče)
stabilizátory aby se to nehoupalo, budíky, cedulky na masku a zadek....
motor, spojku, převodovku, poloosy (ty nejsou nezbytně nutný, když dáš unašeče z D převodovky na 16V, mužeš nechat původní poloosy), řídící jednotky s kabeláží, vejfuk, čerpadlo do nádrže, hlavní čerpadlo pod podlahou, vedení od čerpadla k motoru.
v zadu vyměnit bubny za kotouče, v předu vyměnit kotouče 239x12 za 239x20 (starší 16v měli taky takový) , ale lepší budou 256x20 (to už bude potřeby vyměnit i těhlice a brzdiče)
stabilizátory aby se to nehoupalo, budíky, cedulky na masku a zadek....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.11.2007 23:45
Re: přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
Paráda, takže to neni tolik pracný...
kotouče 239x20 tedy půjdou do původních brzdičů, ale jak těžký je sehnat brzdiče a těhlice na kotouče 256x20 a zadní kotouče? Nebude lepčí shánět třeba brzdy na vyšší řadu golfa?
Eště se zastavim u stabíku, na 1,6TD stabilizátor je, otázkou je jestli 1,8GTI má jinou tuhost nebo ne?
Budíky, cedule - to je snad zbytečný
Jo eště maličkost, převodovky mají všechny stejný příruby a průměry mrkve?
kotouče 239x20 tedy půjdou do původních brzdičů, ale jak těžký je sehnat brzdiče a těhlice na kotouče 256x20 a zadní kotouče? Nebude lepčí shánět třeba brzdy na vyšší řadu golfa?
Eště se zastavim u stabíku, na 1,6TD stabilizátor je, otázkou je jestli 1,8GTI má jinou tuhost nebo ne?
Budíky, cedule - to je snad zbytečný
Jo eště maličkost, převodovky mají všechny stejný příruby a průměry mrkve?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
kotouče 239x20 se dají zaměnit s 239x12, akorát je potřeba dát tenčí desky, to už snad ví všichni.
brzdy 256x20 se občas objeví v nabídce, jinak z G3,B3, toleda by měli jít do G2
zadní kotouče , tam je to to samý, G2,G3,B3,toledo, ibiza všechno stejný.
jestli je stabilizátor v předu stejnej nevím, v zadu je napevno navařenej do nápravy, takže buď tam je , nebo není.
převodovky 020 mají stejnou přírubu na motor, tisícihran (mrkev) je u 16V převodovek (2Y,AGB) zesílenej, tím pádem je jiná i lamela, přítlačák a setrvák je stejnej jak 8V, příruby pro poloosy (unašeče) jsou 90 a 100mm, dají se přehazovat, akorát je potřeba myslet na to, že ty 100mm jsou víc vystrčený a proto musí být kratší poloosy (cca o 8mm)
brzdy 256x20 se občas objeví v nabídce, jinak z G3,B3, toleda by měli jít do G2
zadní kotouče , tam je to to samý, G2,G3,B3,toledo, ibiza všechno stejný.
jestli je stabilizátor v předu stejnej nevím, v zadu je napevno navařenej do nápravy, takže buď tam je , nebo není.
převodovky 020 mají stejnou přírubu na motor, tisícihran (mrkev) je u 16V převodovek (2Y,AGB) zesílenej, tím pádem je jiná i lamela, přítlačák a setrvák je stejnej jak 8V, příruby pro poloosy (unašeče) jsou 90 a 100mm, dají se přehazovat, akorát je potřeba myslet na to, že ty 100mm jsou víc vystrčený a proto musí být kratší poloosy (cca o 8mm)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.11.2007 23:45
Re: přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
Supr, snad se poloosy dělaly i krátký... Díky moc, práce to sice nějaká bude, ale žádný tragický překopávky jako např přestavět řízení na Aru
Pustim se do odstrojování interieru, ted mi nejvíc pálí vnitřní ochranej rám, bude muset být vyndavací a zastamdací kvuli technický.
Díky za rady, až narazim na problém ozvu se, ale spíš si už poradim sám.
Kdyby někdo měl přebytečnej motor 1,8GTI 16v, taq bych měl zájem, případně i o samotný papíry, přece jen benzin od ropy pozná každej
Pustim se do odstrojování interieru, ted mi nejvíc pálí vnitřní ochranej rám, bude muset být vyndavací a zastamdací kvuli technický.
Díky za rady, až narazim na problém ozvu se, ale spíš si už poradim sám.
Kdyby někdo měl přebytečnej motor 1,8GTI 16v, taq bych měl zájem, případně i o samotný papíry, přece jen benzin od ropy pozná každej
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
Technicka se da zaplatit,to bych nejak ten ram neresil.Pif píše:Supr, snad se poloosy dělaly i krátký... Díky moc, práce to sice nějaká bude, ale žádný tragický překopávky jako např přestavět řízení na Aru
Pustim se do odstrojování interieru, ted mi nejvíc pálí vnitřní ochranej rám, bude muset být vyndavací a zastamdací kvuli technický.
Díky za rady, až narazim na problém ozvu se, ale spíš si už poradim sám.
Kdyby někdo měl přebytečnej motor 1,8GTI 16v, taq bych měl zájem, případně i o samotný papíry, přece jen benzin od ropy pozná každej
- pikachuxxx
- Jezdec
- Příspěvky: 452
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: přestavba 1,6TD na 1,8GTI 16v
jestli chces mam motory 16V i papiry.