Intercooler do G2 TD 51kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Když jsem dával do Golfa IC z Citroena XM 2.1TD kterej je poměrně velkej, taky jsem si myslel, že se zvětší turbodíra.
A ono se ve finále skoro vůbec nic nezměnilo, žádnou věrší turbodíru neregistruju. Foukám teda 1,3 bar, ve špičce 1,5 VNT turbem z TDi. U původního turba to asi trochu znát bejt musí, přecijenom je velký a dýl se roztáčí.
K tomu praskání hlav - ten motor taky snese hodně, ale musí se s nim slušně zacházet.
A ono se ve finále skoro vůbec nic nezměnilo, žádnou věrší turbodíru neregistruju. Foukám teda 1,3 bar, ve špičce 1,5 VNT turbem z TDi. U původního turba to asi trochu znát bejt musí, přecijenom je velký a dýl se roztáčí.
K tomu praskání hlav - ten motor taky snese hodně, ale musí se s nim slušně zacházet.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Hlavně ty máš naklápění lopatek, takže proto tu turbodíru nepocítíš a tlak 1,3bar což už stim IC problem nemá, ale origo turbo by na to moc nebylo, víš jak to myslim. Jj tem motor to snese, ale záleží na kuku, chování a na tom jak dlouho to snese.Homeless píše:Když jsem dával do Golfa IC z Citroena XM 2.1TD kterej je poměrně velkej, taky jsem si myslel, že se zvětší turbodíra.
A ono se ve finále skoro vůbec nic nezměnilo, žádnou věrší turbodíru neregistruju. Foukám teda 1,3 bar, ve špičce 1,5 VNT turbem z TDi. U původního turba to asi trochu znát bejt musí, přecijenom je velký a dýl se roztáčí.
K tomu praskání hlav - ten motor taky snese hodně, ale musí se s nim slušně zacházet.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Souhlas, u origo turba je náběh tlaku pomalej, proto asi origo 59kW TD dostali jiný turbo a krátký potrubí k ic.
Jinak když si vzpomenu na dieselpoweru na člena iTD, kterej měl 110k a 200Nm při 1.8 bar a to auto s tim najelo několik desítek tis. km a jezdí dál....
Jinak když si vzpomenu na dieselpoweru na člena iTD, kterej měl 110k a 200Nm při 1.8 bar a to auto s tim najelo několik desítek tis. km a jezdí dál....
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pha
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Homeless píše:Souhlas, u origo turba je náběh tlaku pomalej, proto asi origo 59kW TD dostali jiný turbo a krátký potrubí k ic.
Jinak když si vzpomenu na dieselpoweru na člena iTD, kterej měl 110k a 200Nm při 1.8 bar a to auto s tim najelo několik desítek tis. km a jezdí dál....
A ty si s tim byl na brzde? A nebo pocitas s jakym vykonem? cca
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Nebyl jsem na brzdě, odhaduju okolo 90 , možná k 95 koním, protože benzínový 1.8 90k trochu ujedu.
Motor po GO, trysky z 59kW TD, velký IC, VNT turbo z 81kW TDi, úprava korektoru na čerpadle.
Motor po GO, trysky z 59kW TD, velký IC, VNT turbo z 81kW TDi, úprava korektoru na čerpadle.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
No ale kdo ví jestli těch kilometrů bylo toklik nebo jestli mezi tim neco neodešlo?Homeless píše:Souhlas, u origo turba je náběh tlaku pomalej, proto asi origo 59kW TD dostali jiný turbo a krátký potrubí k ic.
Jinak když si vzpomenu na dieselpoweru na člena iTD, kterej měl 110k a 200Nm při 1.8 bar a to auto s tim najelo několik desítek tis. km a jezdí dál....
- GolfGTD
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Tak ste ma odhovorili , a co trysky, ake by boli najlepsie?
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Samotné IC není žádný zázrak, pokud k tomu přidáš i renovaci všeho ostatního + seřízení u člověka, který ví co dělá tak to auto nepoznáš a tam už se IC hodí. Existuje nějaký výpočet, který dokazuje že každé 4°C dolů přidají 1% výkonu. U neupraveného motoru v horší kondici a s ochlazením o 20° (ale to jen s IC z Avie) máš 5% navíc z 50kW (bude jich spíš níň než původní výkon) máš navíc 2,5kW. Jenže, když začneš zvyšovat tlak turba zvyšuje se rozdíl teplot, taky zvedáš výkon který zvyšuješ a výsledek je někde jinde. Změna turbodíry je ale není velikostí IC a délkou trubek - daleko větší vliv má provedení a ztráty tlaku (objem IC a trubek je zanedbatelný v srovnání s průtokem vzduchu přes motor, takže pokud bude IC a trubky dobře udělané tak turbodíra zůstane stejná (mechanická prodleva pro roztočení turba je řádově větší). Pokud ale někdo vezme různé trubky a kolínka, nějak to polepí dohromady tak ztráty tlaku turbodíru dost zvětší.
1,6 TD i s origo turbem není špatný základ (VNT a 1,9 TDi motor je lepší), horší e to s 1,9TD (stejný výkon ale větší objem v základu). Všecko je to o penězích a o tom že fyzia platí i když nechceme
1,6 TD i s origo turbem není špatný základ (VNT a 1,9 TDi motor je lepší), horší e to s 1,9TD (stejný výkon ale větší objem v základu). Všecko je to o penězích a o tom že fyzia platí i když nechceme
Golf real car, real fast
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Trysky zas nemá cenu řešit, pokud nezvedneš tlak a nedáš IC, ono by ti to jelo trochu líp, ale bude to hulit.GolfGTD píše:Tak ste ma odhovorili , a co trysky, ake by boli najlepsie?
Já jsem dal trysky určené pro 59kW TD, jiná možnost ani neni. Ale ještě se mi nepovedlo optimálně doladit čerpadlo.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Homelessi, nezkoušel si jinou rozdělovací hlavu, třeba z TDI 10mm?Homeless píše:Trysky zas nemá cenu řešit, pokud nezvedneš tlak a nedáš IC, ono by ti to jelo trochu líp, ale bude to hulit.GolfGTD píše:Tak ste ma odhovorili , a co trysky, ake by boli najlepsie?
Já jsem dal trysky určené pro 59kW TD, jiná možnost ani neni. Ale ještě se mi nepovedlo optimálně doladit čerpadlo.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Nezkoušel, ale já mám opačnej problém - poměrně vysokou spotřebu s těma tryskama. S původníma tryskama jsem měl přidanou naftu na čerpadle, ale po výměně za 59kW trysky postupně ubírám a dohánim to na korektoru.
Myslim si, že to tam cpe moc nafty na volnoběh a teda i když jedu bez plynu páč ty trysky maj znatelně vyšší průtok.
Jinak to jede dost solidně.
Myslim si, že to tam cpe moc nafty na volnoběh a teda i když jedu bez plynu páč ty trysky maj znatelně vyšší průtok.
Jinak to jede dost solidně.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
No právě o to jde, větší rozdělovací hlava tam dodá palivo pod většim tlakem a tudíš je lepší rozprášení, větší výkon a mín kouře.Homeless píše:Nezkoušel, ale já mám opačnej problém - poměrně vysokou spotřebu s těma tryskama. S původníma tryskama jsem měl přidanou naftu na čerpadle, ale po výměně za 59kW trysky postupně ubírám a dohánim to na korektoru.
Myslim si, že to tam cpe moc nafty na volnoběh a teda i když jedu bez plynu páč ty trysky maj znatelně vyšší průtok.
Jinak to jede dost solidně.
Naposledy upravil(a) ok dne 07.04.2008 14:01, celkem upraveno 1 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.04.2008 10:47
Re: Intercooler do G2 TD 51kw
Čau, nemáte někdo na prodej na GOLF II 1,6 TD intercooler - číslo motoru RA nebo SB, originál plasty (i neúplné) a držáky vlastního intercooleru, případně spojkové lano, díky Libunna