vadi to velmi? (nekompletní kryt intercooleru)

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
fesiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02

vadi to velmi? (nekompletní kryt intercooleru)

Příspěvek od fesiak »

cafte klubaci ....potrebujem vase radi a skusenosti. nemam kompletny kryt intercooleru v mojom TD co sa montoval seriovo do motoroveho priestoru.chyba mi tam prvy diel co ide od reflektora k IC [polovica toho je tam]a ta mala cast co je nad chladicom.dufam ze budete vediet o com pisem kto to pozna lebo foto som si nezabezpecil.je to velky problem pre chladenie IC? mozem s tym jazdit bez obav ? pytam sa len preto lebo jeden mechanik ma upozornoval na to ze sa to prehrieva a moze mi chcipnut motor od toho...co je na tom pravda? tlacim niekedy aj 1.1 bar ale to je max .zatial mi to nejaky problem nerobilo az na to ze pri teplom pocasi klesne trosicku vykon ked sa motor zohreje.keby sa to niekomu valalo v garazi mal by som zaujem

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od ok »

fesiak píše:cafte klubaci ....potrebujem vase radi a skusenosti. nemam kompletny kryt intercooleru v mojom TD co sa montoval seriovo do motoroveho priestoru.chyba mi tam prvy diel co ide od reflektora k IC [polovica toho je tam]a ta mala cast co je nad chladicom.dufam ze budete vediet o com pisem kto to pozna lebo foto som si nezabezpecil.je to velky problem pre chladenie IC? mozem s tym jazdit bez obav ? pytam sa len preto lebo jeden mechanik ma upozornoval na to ze sa to prehrieva a moze mi chcipnut motor od toho...co je na tom pravda? tlacim niekedy aj 1.1 bar ale to je max .zatial mi to nejaky problem nerobilo az na to ze pri teplom pocasi klesne trosicku vykon ked sa motor zohreje.keby sa to niekomu valalo v garazi mal by som zaujem
Tak to že by to vadilo to určitě ne a motoru to nic neudělá. Je možný že tam jde méně náporového vzduchu než má, když je to bez těch krytů, ale nic se stim nestane. Z hlediska výkonu jsou ale tyhle sériové IC uplně naprd, protože nejsou přímo před chlodičem ale jsou bokem a nejde knim moc čerstvého vzduchu.

Uživatelský avatar
fesiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od fesiak »

dakujem za radu. keby som ho dal pred chladic bude to stihat tlacit ked predlzim drahu vzduchu trupkamy? neuroby sa turbo diera? este jedna OT. ako by som mal urobit to ze by mi to tlacilo plny tlak uz pri 2.5 otackach ked zacina zaberat turbo????? teraz tam mam asi tak 0.5 bar pri 2.5 otackach a max mam pri max otackach.... dost blbe nie.. ????? :?

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od ok »

fesiak píše:dakujem za radu. keby som ho dal pred chladic bude to stihat tlacit ked predlzim drahu vzduchu trupkamy? neuroby sa turbo diera? este jedna OT. ako by som mal urobit to ze by mi to tlacilo plny tlak uz pri 2.5 otackach ked zacina zaberat turbo????? teraz tam mam asi tak 0.5 bar pri 2.5 otackach a max mam pri max otackach.... dost blbe nie.. ????? :?
Toho se neboj, turbodíra nebude pokud nebudeš dávat větší intercooler. To aby ti tlačilo dřív neuděláš, jedině by si musel dát turbo z 1.9TDI 81kW VNT15, který má naklápění.

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od Keflek »

A nebo pridat naftu,ale zacne ti to trochu kourit a zvysi se ti otacky-musis je ubrat na seriz. sroubu

Uživatelský avatar
DrRoura
Řidič
Řidič
Příspěvky: 193
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gorkau Nord

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od DrRoura »

Jeden by byl :wink: a k mání.
Přílohy
1,6TD 80PS
1,6TD 80PS

Uživatelský avatar
fesiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od fesiak »

DrRoura píše:Jeden by byl :wink: a k mání.
:158: presne to potrebujem...... nie je to kompletne vsak? co za to .....?????????

Uživatelský avatar
DrRoura
Řidič
Řidič
Příspěvky: 193
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gorkau Nord

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od DrRoura »

DrRoura píše:Jeden by byl :wink: a k mání.
Už není aktuální.

Uživatelský avatar
em-phaser
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od em-phaser »

fesiak:ani nemusíš dávat turbo s naklápěním,stačí dát z 1Z prvního TDi,kde dosáhneš rychlejšího nástupu turba při podstatně nižších otáčkách ale budeš s tím mít trochem práce..
Audi A4 S-line fahrwerk+ex Modrej Golf II. mTDi porschekanál mit hifi anláge
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!

Uživatelský avatar
fesiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od fesiak »

em-phaser píše:fesiak:ani nemusíš dávat turbo s naklápěním,stačí dát z 1Z prvního TDi,kde dosáhneš rychlejšího nástupu turba při podstatně nižších otáčkách ale budeš s tím mít trochem práce..
dakujem za radu ..... co je to 1 Z :oops: ? nechcem robit az take upravy co sa tyka menenia turba len mi neslo do hlavy ako nastupuje plny tlak uz pri 2500 otackach co som tu niekde cital a mne plny sa ukaze az niekde pri 4000 otackach co je dost neskoro.... a myslim ze pisal za ma povodne turbo.alebo sa mylim?rad by som to dosiahol aj ja ked sa to da. skuste poradit :thk: ..... dakujem

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od Bastard »

fesiak píše:
em-phaser píše:fesiak:ani nemusíš dávat turbo s naklápěním,stačí dát z 1Z prvního TDi,kde dosáhneš rychlejšího nástupu turba při podstatně nižších otáčkách ale budeš s tím mít trochem práce..
dakujem za radu ..... co je to 1 Z :oops: ? nechcem robit az take upravy co sa tyka menenia turba len mi neslo do hlavy ako nastupuje plny tlak uz pri 2500 otackach co som tu niekde cital a mne plny sa ukaze az niekde pri 4000 otackach co je dost neskoro.... a myslim ze pisal za ma povodne turbo.alebo sa mylim?rad by som to dosiahol aj ja ked sa to da. skuste poradit :thk: ..... dakujem
1Z je kód motoru. Dával se např. do Golfů 3.

Uživatelský avatar
JenicekGTI
Závodník
Závodník
Příspěvky: 536
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od JenicekGTI »

ja mam td 59kw s coolerem a naplno tlacim pri 3000
Moje rotacka: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=77756" onclick="window.open(this.href);return false;


A moje VW Jetta GTD http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 0#p2783390" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
em-phaser
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od em-phaser »

fesiak:Jak píše bastarsd-1Z je první TDi(66kw) které se dávalo do G3,audi B4,pašik B4.
Nu nástup a max tlak záleží na stavu turba atd :-)
Audi A4 S-line fahrwerk+ex Modrej Golf II. mTDi porschekanál mit hifi anláge
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!

Uživatelský avatar
fesiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vadi to velmi ?????

Příspěvek od fesiak »

dakujem chalani..... mam doma este jedno turbo tak skusim ho prehodit ked budem mat cas.mozno z neho dostanem viac alebo mi to vychlipe vsetok olej z motora :lol: . aj teraz mi to tak trochen zere olej ale asi je to normalne si myslim ked aj octavie a passaty treba dolievat.

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: vadi to velmi? (nekompletní kryt intercooleru)

Příspěvek od hospodskej »

já mám 1.6TD s turbem z 1Z a zvedlej tlak na 1.2bar a poštelovaný čerpadlo, házim vám sem odkazy na videa jen pro představu (to zrychlení je z 80-120 na 4 rs)

PS: zatim bez IC, ale v garáži už mám připravenej před chladič 400x700mm a pak se zvedne ještě trochu tlak

http://www.youtube.com/watch?v=R8N5HMSIeKg
http://www.youtube.com/watch?v=9uqpaaaT ... re=related

jinak nárust tlaku začíná na cca 1500 ot/min a plnej je na 2000 ot/min
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“