vadi to velmi? (nekompletní kryt intercooleru)
- fesiak
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
vadi to velmi? (nekompletní kryt intercooleru)
cafte klubaci ....potrebujem vase radi a skusenosti. nemam kompletny kryt intercooleru v mojom TD co sa montoval seriovo do motoroveho priestoru.chyba mi tam prvy diel co ide od reflektora k IC [polovica toho je tam]a ta mala cast co je nad chladicom.dufam ze budete vediet o com pisem kto to pozna lebo foto som si nezabezpecil.je to velky problem pre chladenie IC? mozem s tym jazdit bez obav ? pytam sa len preto lebo jeden mechanik ma upozornoval na to ze sa to prehrieva a moze mi chcipnut motor od toho...co je na tom pravda? tlacim niekedy aj 1.1 bar ale to je max .zatial mi to nejaky problem nerobilo az na to ze pri teplom pocasi klesne trosicku vykon ked sa motor zohreje.keby sa to niekomu valalo v garazi mal by som zaujem
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: vadi to velmi ?????
Tak to že by to vadilo to určitě ne a motoru to nic neudělá. Je možný že tam jde méně náporového vzduchu než má, když je to bez těch krytů, ale nic se stim nestane. Z hlediska výkonu jsou ale tyhle sériové IC uplně naprd, protože nejsou přímo před chlodičem ale jsou bokem a nejde knim moc čerstvého vzduchu.fesiak píše:cafte klubaci ....potrebujem vase radi a skusenosti. nemam kompletny kryt intercooleru v mojom TD co sa montoval seriovo do motoroveho priestoru.chyba mi tam prvy diel co ide od reflektora k IC [polovica toho je tam]a ta mala cast co je nad chladicom.dufam ze budete vediet o com pisem kto to pozna lebo foto som si nezabezpecil.je to velky problem pre chladenie IC? mozem s tym jazdit bez obav ? pytam sa len preto lebo jeden mechanik ma upozornoval na to ze sa to prehrieva a moze mi chcipnut motor od toho...co je na tom pravda? tlacim niekedy aj 1.1 bar ale to je max .zatial mi to nejaky problem nerobilo az na to ze pri teplom pocasi klesne trosicku vykon ked sa motor zohreje.keby sa to niekomu valalo v garazi mal by som zaujem
- fesiak
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: vadi to velmi ?????
dakujem za radu. keby som ho dal pred chladic bude to stihat tlacit ked predlzim drahu vzduchu trupkamy? neuroby sa turbo diera? este jedna OT. ako by som mal urobit to ze by mi to tlacilo plny tlak uz pri 2.5 otackach ked zacina zaberat turbo????? teraz tam mam asi tak 0.5 bar pri 2.5 otackach a max mam pri max otackach.... dost blbe nie.. ?????
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: vadi to velmi ?????
Toho se neboj, turbodíra nebude pokud nebudeš dávat větší intercooler. To aby ti tlačilo dřív neuděláš, jedině by si musel dát turbo z 1.9TDI 81kW VNT15, který má naklápění.fesiak píše:dakujem za radu. keby som ho dal pred chladic bude to stihat tlacit ked predlzim drahu vzduchu trupkamy? neuroby sa turbo diera? este jedna OT. ako by som mal urobit to ze by mi to tlacilo plny tlak uz pri 2.5 otackach ked zacina zaberat turbo????? teraz tam mam asi tak 0.5 bar pri 2.5 otackach a max mam pri max otackach.... dost blbe nie.. ?????
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vadi to velmi ?????
A nebo pridat naftu,ale zacne ti to trochu kourit a zvysi se ti otacky-musis je ubrat na seriz. sroubu
- DrRoura
- Řidič
- Příspěvky: 193
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gorkau Nord
- fesiak
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: vadi to velmi ?????
presne to potrebujem...... nie je to kompletne vsak? co za to .....?????????DrRoura píše:Jeden by byl a k mání.
- DrRoura
- Řidič
- Příspěvky: 193
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gorkau Nord
Re: vadi to velmi ?????
Už není aktuální.DrRoura píše:Jeden by byl a k mání.
- em-phaser
- VWagenista
- Příspěvky: 1413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: vadi to velmi ?????
fesiak:ani nemusíš dávat turbo s naklápěním,stačí dát z 1Z prvního TDi,kde dosáhneš rychlejšího nástupu turba při podstatně nižších otáčkách ale budeš s tím mít trochem práce..
Audi A4 S-line fahrwerk+ex Modrej Golf II. mTDi porschekanál mit hifi anláge
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!
- fesiak
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: vadi to velmi ?????
dakujem za radu ..... co je to 1 Z ? nechcem robit az take upravy co sa tyka menenia turba len mi neslo do hlavy ako nastupuje plny tlak uz pri 2500 otackach co som tu niekde cital a mne plny sa ukaze az niekde pri 4000 otackach co je dost neskoro.... a myslim ze pisal za ma povodne turbo.alebo sa mylim?rad by som to dosiahol aj ja ked sa to da. skuste poradit ..... dakujemem-phaser píše:fesiak:ani nemusíš dávat turbo s naklápěním,stačí dát z 1Z prvního TDi,kde dosáhneš rychlejšího nástupu turba při podstatně nižších otáčkách ale budeš s tím mít trochem práce..
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: vadi to velmi ?????
1Z je kód motoru. Dával se např. do Golfů 3.fesiak píše:dakujem za radu ..... co je to 1 Z ? nechcem robit az take upravy co sa tyka menenia turba len mi neslo do hlavy ako nastupuje plny tlak uz pri 2500 otackach co som tu niekde cital a mne plny sa ukaze az niekde pri 4000 otackach co je dost neskoro.... a myslim ze pisal za ma povodne turbo.alebo sa mylim?rad by som to dosiahol aj ja ked sa to da. skuste poradit ..... dakujemem-phaser píše:fesiak:ani nemusíš dávat turbo s naklápěním,stačí dát z 1Z prvního TDi,kde dosáhneš rychlejšího nástupu turba při podstatně nižších otáčkách ale budeš s tím mít trochem práce..
- JenicekGTI
- Závodník
- Příspěvky: 536
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vadi to velmi ?????
ja mam td 59kw s coolerem a naplno tlacim pri 3000
Moje rotacka: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=77756" onclick="window.open(this.href);return false;
A moje VW Jetta GTD http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 0#p2783390" onclick="window.open(this.href);return false;
A moje VW Jetta GTD http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 0#p2783390" onclick="window.open(this.href);return false;
- em-phaser
- VWagenista
- Příspěvky: 1413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: vadi to velmi ?????
fesiak:Jak píše bastarsd-1Z je první TDi(66kw) které se dávalo do G3,audi B4,pašik B4.
Nu nástup a max tlak záleží na stavu turba atd
Nu nástup a max tlak záleží na stavu turba atd
Audi A4 S-line fahrwerk+ex Modrej Golf II. mTDi porschekanál mit hifi anláge
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!
- fesiak
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: vadi to velmi ?????
dakujem chalani..... mam doma este jedno turbo tak skusim ho prehodit ked budem mat cas.mozno z neho dostanem viac alebo mi to vychlipe vsetok olej z motora . aj teraz mi to tak trochen zere olej ale asi je to normalne si myslim ked aj octavie a passaty treba dolievat.
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: vadi to velmi? (nekompletní kryt intercooleru)
já mám 1.6TD s turbem z 1Z a zvedlej tlak na 1.2bar a poštelovaný čerpadlo, házim vám sem odkazy na videa jen pro představu (to zrychlení je z 80-120 na 4 rs)
PS: zatim bez IC, ale v garáži už mám připravenej před chladič 400x700mm a pak se zvedne ještě trochu tlak
http://www.youtube.com/watch?v=R8N5HMSIeKg
http://www.youtube.com/watch?v=9uqpaaaT ... re=related
jinak nárust tlaku začíná na cca 1500 ot/min a plnej je na 2000 ot/min
PS: zatim bez IC, ale v garáži už mám připravenej před chladič 400x700mm a pak se zvedne ještě trochu tlak
http://www.youtube.com/watch?v=R8N5HMSIeKg
http://www.youtube.com/watch?v=9uqpaaaT ... re=related
jinak nárust tlaku začíná na cca 1500 ot/min a plnej je na 2000 ot/min