snížení tlaku turba

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

Zdravíčko mám dotaz,,,koupil sem Turbo z dvojkovýho golfa a potřeboval bych snížit sériovej tlak 08b tak na 0,3-0,4b.Turbo nepřijde do vznětovýho ale do zážehového ,,přesně na motor ze škody felicie 1,6,,,říkal sem si jestli by nebylo schůdné koupit Blow of ventil a nastavit ho na 0,4 baru jak bych ja potreboval a on by vlastne neodfukoval jen pri zavrene skrtici klapce ale i odfukoval by vlastne tlak pořát ,,,je to moje první skušenost s turbem tak se radsi ptam pač mi nikdo není schopnej poradit,,,jinak jak tam je ten Bypass co vede to tej plechovky tak se mi nezda ze by tam bylo neco štelovatelnyho,,díky za jakékoliv příspěvky,,,

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

Ještě bych se chtěl zeptat jestli závisí na poloze turba skrz mazání,,,co když ho dám úplně jinak bude to špatně mazat?Je tam velký tlak oleje tak by poloha vadit neměla ne?

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Keflek »

V prvni rade bych zacal s tim,ze bych si sehnal turbo z benzina a ne z ropaka...jsou tam uplne jiny pracovni teploty,jinak co se tyce mazani -poloha by vadit urcite nemela. Jak spravne pises o mazacim tlaku.....mazni turba je tlakove,ne spadove...dalo by se mozna rict,ze spadovej je pouze odtok oleje z turba zpet do vany. A jinak kdyz si chces davat turbo na feldu,neres snizovani tlaku,ale spis nejakou pridavnou jednotku,ktera by ti pridala dostatek stavy abysw nepropalil pisty....je tam spoustu jinejch veci-ten motor neni stavenej na preplnovani,takze si nemyslim,ze by to i pri nizkym tlaku dlouho vydrzel. Zkracene receno,dej tam nejakym zpusobem 1,8 T z octy...a hlavne zacni podvozkem a brzdama. Jak uz tady nekdy nekdo rek "rozjet to umi kazdej blbec" A stopro budes muset vyztuzit celou kastli :wink:

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

No znam borce a úzce sními spolupracuji (((http://www.motortech.sk/motortech.htm)tam si vyber motor tuning)))),,oni maj feldu preplnovanou 0,8 barama s přídavnou elektronikou která si na základě turbotlaku přivstřikuje palivo takže 8bod...ja to nestavím na normal silnic ale na sprinty to je vše ale jsem v oboru turba začátečník,,jinak ten motor není ve felicii ale ve škodě rapid,,asi si říkáte že sem blázen že do toho chci rvát ještě turbo.Sice sériovej motor z feldy šlape parádně ale není to ono chystám se časem dát ostrou vačku a nakonfigurovat líp řídící jednotku ale prvně tam chci mít to turbo páč to nebude nic jednoduchého to tam prsknout a tyhle hovadinky doladim časem..dnes sem na to ve volné chvíli koukal a nebyl sem s toho moc chytrý je tam vyvedená tlaková hadička k hříbku který je žebrováním připojen k výfuku a nevím co to má za funkci,,Snažil sem se o turbech najít nějakou literaturu a našel sem prd..jinak ty pracovní teploty o těch vím ale myslím si že při normálním provozu dosáhne diesel taky tej teploty,,,třeba ne tak rychle ale myslím že to turbo musí být naddymenzováno aby nepraskl obal,,jinak teplota turba dost závisí na tom kolik stlačuje vzduchu a pokud ho víc zatížím teplotne ale tlakove mene mohlo by to vydrzet,,Mně stlačí tlak 0,4 s tím si elektronika poradí to stíhá ještě dávkovat palivo ale nad už neví co stím,,,a myslím že to na tahu motoru bude poznat to preplneni o 0,4bary..Ti borci dávali to turbo i do seriovej 1,3MPI bez úprav na motoru a ten borec mám pocit píše že s turbem najel 3tisice kilaku a žadný závady nenašel a to to přeplňoval 0,8b...Jinak ta 1,6MPI s tim turbem a přídavnou elektronikou 150koní...Neřešil bych co a jak na podvozku co a jak z motorem že dát kovaný písty a jiný ojnice chci vyřešit jak snížit tlak turba na tom turbu,,nebo sem přemýšlel místi toho bajpásu dát přetlakovej ventil,,,ale to by asi vyřešil ten Blow off ventil pokud je teda možné aby foukal pořát..,,,za jakékoliv nápady moc děkuji,,nejsem odborník spíše experimentuju

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Keflek »

...Cim vic tlacis vzduchu,tim teplejsi turbo ? Tak v tomhle pripade hodne stesti v experimentech-je videt,ze mas svoji hlavu... :| jinak co se tyce odkazu,clanky znam,ale ty panove jsou trochu uplne nekde jinde a zrejme asi vi co delaji. Co se tyce me,radeji bych tam nacpal tu 1,8 T z octy

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

1,8 z octy tam cpát nechci řeším problém jak snížit tlak turba,,nejsem žádnej odborník proto se ptám odborníků a čekám nějaké názory...To že se turbo zahřívá sem někde čet neříkám že je to pravda...CHci 1,6T ne 1,8T,,,
potrebuju snížit tlak u toho turba mam pocit že je tam označení KKK24,,,nemáš nějakej nápad?Co s tim ventilem že by to odfukovalo pořát?

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

Ještě jednou aby jsi nezačal vrtat do něčeho co nechci ,předmět zní snížení tlaku turba u turba KKK24(doufám že se nepletu) tak řešme tohle ne co bys tam dal ty,,když jde tlak zvýšit tak půjde i snížit ne?

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Bastard »

No já nevím, ale jak chceš snižovat tlak něčeho, co ti stejně po krátké době vyhoří? :roll: Jsi laik, ptáš se tady odborníků, ale když se ti pokouší radit, tak na ně stejně sereš...

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

Jako nechapu ptám se jak snížit tlak turba na dvojkovym golfu ne jestli sem laik nebo ze na vas seru...Chci jen vedet jak by se to dalo provest to je vše...Nerešte že to mám na benzinaku a veci kolem ale jen to jak to provest jak snizit plnici tlak..Je tam vprostred toho bajpasu sroubek se zajistovaci matickou a nevím jestli když ten sroubek zasroubuju tlak zvysuju nebo snizuju,,snizil bych to co nejvic to jde a pak do cesty dal ten blow off ventil on by foukal stale a tlak by permanentne snizoval....Najde se tu někdo kdo by mi poradil ne kdo mne bud shazovat ,,nehraju si na profika ale taky nejsem ten kdo se drzi hesla kdo nic nedela nic neskazi,,,motor sem si tam dal taky temer bez znalosti, alektroniku si zapojil sam akorat sem povolal kamarada na pripojeni PC aby mi vyjel zda motor slape tak jak ma.Chci vedet jen jak snizit ten tlak a ujistit se par veci ale vase nazory sou spis typu ,,,ja bych si tam dal 1,8T,,,jsi laik,,shori ti to,,,hosi reste problem na kterej se ptam to jestli mne to zhori nebo jestli bych mnel vystuzit kastli to je na mne,,,,jediny co ceho sem se tu ujistil ze nezáleží na poloze turba což sem rád ale jestli blow ventil muze foukat porad to ste mi nikdo nerekk,,kdyz ste takovy profici tak mi poradte budu moc rad,,diky

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Keflek »

Tunningkiller píše:Jako nechapu ptám se jak snížit tlak turba na dvojkovym golfu ne jestli sem laik nebo ze na vas seru...Chci jen vedet jak by se to dalo provest to je vše...Nerešte že to mám na benzinaku a veci kolem ale jen to jak to provest jak snizit plnici tlak..Je tam vprostred toho bajpasu sroubek se zajistovaci matickou a nevím jestli když ten sroubek zasroubuju tlak zvysuju nebo snizuju,,snizil bych to co nejvic to jde a pak do cesty dal ten blow off ventil on by foukal stale a tlak by permanentne snizoval....Najde se tu někdo kdo by mi poradil ne kdo mne bud shazovat ,,nehraju si na profika ale taky nejsem ten kdo se drzi hesla kdo nic nedela nic neskazi,,,motor sem si tam dal taky temer bez znalosti, alektroniku si zapojil sam akorat sem povolal kamarada na pripojeni PC aby mi vyjel zda motor slape tak jak ma.Chci vedet jen jak snizit ten tlak a ujistit se par veci ale vase nazory sou spis typu ,,,ja bych si tam dal 1,8T,,,jsi laik,,shori ti to,,,hosi reste problem na kterej se ptam to jestli mne to zhori nebo jestli bych mnel vystuzit kastli to je na mne,,,,jediny co ceho sem se tu ujistil ze nezáleží na poloze turba což sem rád ale jestli blow ventil muze foukat porad to ste mi nikdo nerekk,,kdyz ste takovy profici tak mi poradte budu moc rad,,diky
Tak kdyz te shazujem,a spolupracujes se slovenskou firmou prez tuning motoru,proc se nezeptas jich ? Popik dli meho nazoru muze fucet a upoustet tlak porad-musi bejt nastavitelnej i v tom nejnizsim rozsahu-cimz si nejsem tak jistej,ze se nejakej takovej dela.Co se tyce snizeni tlaku turba,tak to podle me nepujde. Jinak co se tyce rady ohledne brzd a vyztuzeni kastle...ber to tak,ze by te s tim pak nerad nekdo potkal na silnici...A stejne ti to turbo nevydrzi :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

Ja snimi spolupracuju hodně úzce jen sem se jich ptal na nějaký vecičky ale byli hodne konkretni pač to co oni vyrobily nechcou nikde nejak moc uverejnovat,,,s tim tlakem si nejak poradim to je to posledni bych rek,,,jinak kolik stupnu je smrtelna teplota turba?to se pak specou ty lopatky asi že?Jinak si myslím že teplota není tak hrozná ,,mám totiž na výfukových svodech napatlanou obyč stříbřenku která je do 300 stupňů a mám ji tam už rok a drží,,,Já myslím že to turbo zvládne a když ne tak ne no,,chtěl sem původně turbo z UNA 1,3 ale to nejak neklaplo skrz vysokou cenu a to taky foukalo hodne,,,Jak se seřizuje ten bajpás ta plechovka co je připojena tou tlakovou hadičkou v prosřed je šroub a něco napsaného německy asi že se na to nemá hrabat,,co kdybych ten bajpás úplně zrušil a dal tam přetlakovej ventil?

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

Tak sem se dnes dozvedel nahodou na jednom foru že turbo je seřiditelné od 0,6-0,9baru,, když ten prostřední sroubek co je v tom bajpasu uplne vytocim aby se neopiral o tu blbinu co je vevnitr tak dostanu nejmensi tlak..A myslim si ze pokud turbo bude zregulovane na 0,6 baru a ja do cesty dam BOV nebo BLOW of Ventil kterej nastavim na 0,4 bary tak si myslim ze to bude fungovat dobre,,co vy na to?

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

Omlouvám se za fiktivní informace ta stříbřenka je do 500 stupňů....krátkodobě do 800stupňů pak prej zhoří...

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od Tunningkiller »

pánové co když dám turbo malinko níž až tak 10cisel pod svody,,,aspon ty vyfukovy plyny nebudou tolik horky jak ve svodech,,ale bojím se o tu energii plynů páč oni konstruktéři věděj proč dát turbo přímo na svody..Poradte,,,díky

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Re: snížení tlaku turba

Příspěvek od OndrIs »

sory za OT, ale celkem mě zaujala tahle diskuze! Mám 1.3 a kdysy jsem tam taky chtěl dávat turbinu z una a sešlo z toho kvuli skušenostem! JE to celkem zajimavá diskuze, rad bych chtěl vědět jak to dopadne! :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“