ne, ja tim myslel ze mam 4 taktní motor..RCRIK píše:jen pro někerý to 4T je označení skříně né kolik má kvaltů.
jo jinak RCRIK, co tim myslis ze tve GTD dostava nove srdicko?? delas GO??
ne, ja tim myslel ze mam 4 taktní motor..RCRIK píše:jen pro někerý to 4T je označení skříně né kolik má kvaltů.
A neni ti ho líto točit ho v přeběhovejch otáčkách kde stejně nemáš ani téch 50kW?dawe mkII píše:jj, moje rec... to turo neni vsemocny... kdyz to nenakrmis tak to nejede.. a bez koure za autem to taky nejede... jinak prevodovku mam 4T... takze obyc diesel dle doppel-wobber...RCRIK píše:ne davali se normalně 5q
a ke spojce u ní je důležitý krouťák né výkon .
a Když se neudělá čerpadlo tak přidáním na turbu se toho moc nezachrání.
jo a ROUBALIK, v 4500ot tam mam nejakych 73-75...
to bude asi tim ze felina ma sice motor golf ale jen jakoby nahraduRouballik píše:ok píše: Kolem 170.
Dík, dneska jsem ŕídil 50kW felinu a 43kW fáčko. A fakt nechápu rozdil 1kW a ta felina prostě nejede oproti tomu je golf jak střela.
Psal jsi 85km/h a to je dle výpočtu 5100 otáček/min a to už jsou panečku přeběhové otáčky. Samozřejmě věřim, že to na to jede kamarád taky jel ve fáčku na dvojku 100km/h když z 5ky podřadil na místo na 4 na dva, ale myslim si že je to nesmysl zkoušet co to jede na jakej kvalt když to v těhlech otáčkách spíš umírá než jede.dawe mkII píše:4500 nejsou prebehovy otacky, a vy ste rikali ze kecam ze to na dvojku jede 80, tak ti dokazuju ze nekecam, jinak s tim takhle samozrejme nejezdim, nejsem idiot.. ale tady mas dukaz ze proste 51kw bez IC tak jede. A jestli neveris jeste necemu co sem tady psal tak dojed, rad predvedu.Rouballik píše: A neni ti ho líto točit ho v přeběhovejch otáčkách kde stejně nemáš ani téch 50kW?
já nevim jesi mi to umírá, nikdy bych to do otáček kde motor brutálně ztrácí výkon netočil. Nikdy jsem nejel na dvojku víc jak nějakej 63km/h, je to starý a nebudu riskovat že z tý olejničky udělám kráter.dawe mkII píše:prave ze to neumira, jede to furt stejnomerne.. jestli ti to umira tak si udelej vsechno co jsem tady v te diskuzi psal o tech upravach a taky ti to nebude umirat... to ze to prestane jet ti dela prepousteci ventil do sani a trosku tomu prispiva aji ten "zpomalovac turba".. mas sice pravdu ze to byli prebehovy otacky, ale urcite to jeste neumiralo.. drzel sem to proste jen tu dobu co to konstantne zrychlovalo... kdybych se nebal ze mne vypochoduje ojka kapotou tak verim tomu ze se s tim da jet i 90.. ale to svymu mazlickovi nikdy neudelam... mRouballik píše: Psal jsi 85km/h a to je dle výpočtu 5100 otáček/min a to už jsou panečku přeběhové otáčky. Samozřejmě věřim, že to na to jede kamarád taky jel ve fáčku na dvojku 100km/h když z 5ky podřadil na místo na 4 na dva, ale myslim si že je to nesmysl zkoušet co to jede na jakej kvalt když to v těhlech otáčkách spíš umírá než jede.
jinak kontaktuj SMOKEa z Dieselpoweru, ten hnal GII na nejakych 120 odmerenych koni... videl sem videa a to bylo teprve peklo..