IC na GII 1.6 TD

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od Bastard »

evoluzione píše:
Bastard píše: Přesně to mám na mysli.
tak to sa da este vyriesit oddelenim, alebo privod vzduchu cez kapotu resp. urobit rez do kapoty
ale nieje to tak ze aj keby filter tahal teplejsi vzduch ako ma..tak vzdy to ide z turba do IC kde ho schladi a ide studeny do sania :?:
No jo, jenže cílem je co nejstudenější vzduch a ty si ho tam úplně zbytečně předehříváš...

Uživatelský avatar
evoluzione
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 05.05.2008 22:26
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od evoluzione »

Bastard píše:
evoluzione píše: tak to sa da este vyriesit oddelenim, alebo privod vzduchu cez kapotu resp. urobit rez do kapoty
ale nieje to tak ze aj keby filter tahal teplejsi vzduch ako ma..tak vzdy to ide z turba do IC kde ho schladi a ide studeny do sania :?:
No jo, jenže cílem je co nejstudenější vzduch a ty si ho tam úplně zbytečně předehříváš...
Ano mas pravdu ze to je cielom ale IC sa nevoslo dopredu za naraznik tak preto sa zvolila taka moznost :wink: a na aute je citit velku zmenu takze zatial mi to nevadi..mozno v buducnosti sa tan filter premiestni alebo sa to nejak vymysli :)

radsej mi poradte ako mam upevnit ruru ktora ide zacina na hadici ktora ide od turba..lebo pri plnom tlaku vyskoci...dal som 2x SK pasky ale nepomohlo :oops: je nejaka specialna paska alebo nieco take aby sa ta rura nesmykala :?:
Obrázek

Uživatelský avatar
DrRoura
Řidič
Řidič
Příspěvky: 193
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gorkau Nord

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od DrRoura »

evoluzione píše:
Bastard píše: No jo, jenže cílem je co nejstudenější vzduch a ty si ho tam úplně zbytečně předehříváš...
Ano mas pravdu ze to je cielom ale IC sa nevoslo dopredu za naraznik tak preto sa zvolila taka moznost :wink: a na aute je citit velku zmenu takze zatial mi to nevadi..mozno v buducnosti sa tan filter premiestni alebo sa to nejak vymysli :)

radsej mi poradte ako mam upevnit ruru ktora ide zacina na hadici ktora ide od turba..lebo pri plnom tlaku vyskoci...dal som 2x SK pasky ale nepomohlo :oops: je nejaka specialna paska alebo nieco take aby sa ta rura nesmykala :?:
Na konci se dělá osazení buďto návarek a nebo osazení na soustruhu z AL
Když si na to vzpomenu tak ti sem hodim fotos z mé tvorby :wink:

Uživatelský avatar
panda
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 228
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ceskolipsko

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od panda »

evoluzione píše:
Bastard píše: No jo, jenže cílem je co nejstudenější vzduch a ty si ho tam úplně zbytečně předehříváš...
Ano mas pravdu ze to je cielom ale IC sa nevoslo dopredu za naraznik tak preto sa zvolila taka moznost :wink: a na aute je citit velku zmenu takze zatial mi to nevadi..mozno v buducnosti sa tan filter premiestni alebo sa to nejak vymysli :)

radsej mi poradte ako mam upevnit ruru ktora ide zacina na hadici ktora ide od turba..lebo pri plnom tlaku vyskoci...dal som 2x SK pasky ale nepomohlo :oops: je nejaka specialna paska alebo nieco take aby sa ta rura nesmykala :?:


kolik ti fouka turbo?tmo mas tu 51kw?

Uživatelský avatar
evoluzione
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 05.05.2008 22:26
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od evoluzione »

panda píše:
evoluzione píše: Ano mas pravdu ze to je cielom ale IC sa nevoslo dopredu za naraznik tak preto sa zvolila taka moznost :wink: a na aute je citit velku zmenu takze zatial mi to nevadi..mozno v buducnosti sa tan filter premiestni alebo sa to nejak vymysli :)

radsej mi poradte ako mam upevnit ruru ktora ide zacina na hadici ktora ide od turba..lebo pri plnom tlaku vyskoci...dal som 2x SK pasky ale nepomohlo :oops: je nejaka specialna paska alebo nieco take aby sa ta rura nesmykala :?:


kolik ti fouka turbo?tmo mas tu 51kw?
ano je to 51kw ...v serii by to malo fukat 0.8 ak sa nemylim :) ale v najblizsej dobe sa chystam kupit budik na tlak turba tak som zvedavy ze kolko fuka v skutocnosti
Obrázek

Uživatelský avatar
evoluzione
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 05.05.2008 22:26
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od evoluzione »

DrRoura píše:
Na konci se dělá osazení buďto návarek a nebo osazení na soustruhu z AL
Když si na to vzpomenu tak ti sem hodim fotos z mé tvorby :wink:
ok..ale asi sa navari nejaky pliesok ktory sa nasledne pripevni o srubu ktora ide z pasky
Obrázek

Uživatelský avatar
panda
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 228
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ceskolipsko

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od panda »

evoluzione píše:
panda píše:

kolik ti fouka turbo?tmo mas tu 51kw?
ano je to 51kw ...v serii by to malo fukat 0.8 ak sa nemylim :) ale v najblizsej dobe sa chystam kupit budik na tlak turba tak som zvedavy ze kolko fuka v skutocnosti
pac me to fouka 1,1 a pasky drzi(vzdy jen jedna).a ty "housenky" tam nemam

Uživatelský avatar
dawe mkII
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 26.11.2007 17:51
Bydliště: kósek pod Brnem

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od dawe mkII »

cauwec, prosimte muzes mne popsat co ti to teda s autem udelalo?? ja se taky chystam implantovat IC (z Fabie RS) a bojim se ze kdyz budu mit teketo dlouhe trubky tak budu hodinu cekat pri kazdym prerazeni nez se to opet natlakuje.. ja to chci dat mezi brzdovej valec a turbo, proste co nejbliz to pujde, popis mne prosimte v kolika ot ti zabiralo turbo predtim a v kolika ted, a jestli cekas nejak dyl pri prerazeni nez ti to turbo zabere nebo tak... proste vsecko napis... :-) dikes
NO SMOKE - NO FUN

Uživatelský avatar
evoluzione
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 05.05.2008 22:26
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od evoluzione »

dawe mkII píše:cauwec, prosimte muzes mne popsat co ti to teda s autem udelalo?? ja se taky chystam implantovat IC (z Fabie RS) a bojim se ze kdyz budu mit teketo dlouhe trubky tak budu hodinu cekat pri kazdym prerazeni nez se to opet natlakuje.. ja to chci dat mezi brzdovej valec a turbo, proste co nejbliz to pujde, popis mne prosimte v kolika ot ti zabiralo turbo predtim a v kolika ted, a jestli cekas nejak dyl pri prerazeni nez ti to turbo zabere nebo tak... proste vsecko napis... :-) dikes
je tam citit vyrazne zlepsenie akceleracie :wink:
neviem pri kolky ot./min. zaberalo turbo predtym ani teraz pretoze nemam otackomer :x
a to s tymi trubkami...tento motor nema turbo s VNT takze ho musis drzat v otackach aby sa turbo krutilo tak ako chces
Obrázek

Uživatelský avatar
dawe mkII
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 26.11.2007 17:51
Bydliště: kósek pod Brnem

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od dawe mkII »

evoluzione píše:
dawe mkII píše:cauwec, prosimte muzes mne popsat co ti to teda s autem udelalo?? ja se taky chystam implantovat IC (z Fabie RS) a bojim se ze kdyz budu mit teketo dlouhe trubky tak budu hodinu cekat pri kazdym prerazeni nez se to opet natlakuje.. ja to chci dat mezi brzdovej valec a turbo, proste co nejbliz to pujde, popis mne prosimte v kolika ot ti zabiralo turbo predtim a v kolika ted, a jestli cekas nejak dyl pri prerazeni nez ti to turbo zabere nebo tak... proste vsecko napis... :-) dikes
je tam citit vyrazne zlepsenie akceleracie :wink:
neviem pri kolky ot./min. zaberalo turbo predtym ani teraz pretoze nemam otackomer :x
a to s tymi trubkami...tento motor nema turbo s VNT takze ho musis drzat v otackach aby sa turbo krutilo tak ako chces
no ja vim, ale stejne aji dyz drzim turbo treba ve 4000ot tak pak pri prerazeni mne trva asi 1sec nez to zase dostane tah jak predtim... a to se bojim abych u takovych dlouhych hadic necekal treba 2-3 sec, to je strasne dlouha doba...
NO SMOKE - NO FUN

Uživatelský avatar
Kepro
Závodník
Závodník
Příspěvky: 558
Registrován: 30.12.2007 15:50
Bydliště: SK - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od Kepro »

nevim turbo by malo zaberat od 1800 otacek a ne 2-3 vteriny... jde tam o otacky pri nizkych se turbo nezapisane vzdyt to citit hned kdyz zapne turbo

Uživatelský avatar
evoluzione
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 05.05.2008 22:26
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od evoluzione »

dawe mkII píše:
evoluzione píše: je tam citit vyrazne zlepsenie akceleracie :wink:
neviem pri kolky ot./min. zaberalo turbo predtym ani teraz pretoze nemam otackomer :x
a to s tymi trubkami...tento motor nema turbo s VNT takze ho musis drzat v otackach aby sa turbo krutilo tak ako chces
no ja vim, ale stejne aji dyz drzim turbo treba ve 4000ot tak pak pri prerazeni mne trva asi 1sec nez to zase dostane tah jak predtim... a to se bojim abych u takovych dlouhych hadic necekal treba 2-3 sec, to je strasne dlouha doba...
neviem ale skor nie ako hej pretoze ked ides rychlo tak tym je vacsi naporovy vzduch ..a je ho tam dost na ze ked je turbo v otackach tak by to malo fukat
Obrázek

Uživatelský avatar
dawe mkII
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 26.11.2007 17:51
Bydliště: kósek pod Brnem

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od dawe mkII »

no vy mne moc nechapete... tak jeste jednou.. ted tam IC nemam, a kdyz se rozjedu tak citim jak mne v nejakych 2200ot zacne tahnout turbo a drzim to treba az do 4000ot, pak preradim, tim se turbo zpomali, dupnu znova na plyn a v tu chvili cekam asi 1 sec nez to zase zatahne do sedacky.. a zae to zrychluje na plny vykon..to znamena ze turbo potrebuje cca 1 sec nez ho plyny ve vyfuku zase roztoci na max vykon a zacne to tahnout.. tzv. TURBODIRA.. a hadice od turba k sani je dlouha asi 10cm (protoze tam nemam IC) a kdyz bude ta hadice (s IC) dlouha cca 1,7m - tak jak to mas ty- tak se bojim aby se mne TURBODIRA nezvetsila na jeste delsi cas!! protoze nez se to turbo zase roztoci pri prerazeni a nez jeste natlakuje 1,7m hadic tak bych mohl cekat ty 2-3 sec, jak sem psal predtim... tak sem se te ptal jestli je tento rozdil nejak znatelnej...
NO SMOKE - NO FUN

Uživatelský avatar
evoluzione
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 05.05.2008 22:26
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od evoluzione »

dawe mkII píše:no vy mne moc nechapete... tak jeste jednou.. ted tam IC nemam, a kdyz se rozjedu tak citim jak mne v nejakych 2200ot zacne tahnout turbo a drzim to treba az do 4000ot, pak preradim, tim se turbo zpomali, dupnu znova na plyn a v tu chvili cekam asi 1 sec nez to zase zatahne do sedacky.. a zae to zrychluje na plny vykon..to znamena ze turbo potrebuje cca 1 sec nez ho plyny ve vyfuku zase roztoci na max vykon a zacne to tahnout.. tzv. TURBODIRA.. a hadice od turba k sani je dlouha asi 10cm (protoze tam nemam IC) a kdyz bude ta hadice (s IC) dlouha cca 1,7m - tak jak to mas ty- tak se bojim aby se mne TURBODIRA nezvetsila na jeste delsi cas!! protoze nez se to turbo zase roztoci pri prerazeni a nez jeste natlakuje 1,7m hadic tak bych mohl cekat ty 2-3 sec, jak sem psal predtim... tak sem se te ptal jestli je tento rozdil nejak znatelnej...
jasne je tam turbodiera ale asi len taka ako predtym..aspon u mna
Obrázek

Uživatelský avatar
dawe mkII
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 26.11.2007 17:51
Bydliště: kósek pod Brnem

Re: IC na GII 1.6 TD

Příspěvek od dawe mkII »

ok, diky... jsem ale zvedavej... a jeste menils vstriky nebo neco takovyho?? origo golf 59kw ma mit o nejakych 10 baru vetsi oteviraci tlak na vstrikach, na to ses asi vysral, co??
NO SMOKE - NO FUN

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“