TDi 1Z do jetty diesel
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
TDi 1Z do jetty diesel
Ahoj golfáci mám takovej dotaz potřebuju vědět jakej by byl problém s montáží tdi do jetty jde mi o elektriku pač bych to tam dával komplet s elektrikou máte někdo zkušenosti?co všechno se musí upravit?jetta je r.90 nová el. díky
- arapah
- Jezdec
- Příspěvky: 397
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: TDi 1Z do jetty diesel
No tak nacpat tam tdi elektriku není nic tak strašnýho,to máš i pojistovku a co pedály čidla,budík,palubka,protože předělávat štekry bych ti nedoporučoval-hrozný,a u Jetty možná je ten samej problém jak u GII že palubka se musí řezat,ale to nevím s jistotou.Drag píše:Ahoj golfáci mám takovej dotaz potřebuju vědět jakej by byl problém s montáží tdi do jetty jde mi o elektriku pač bych to tam dával komplet s elektrikou máte někdo zkušenosti?co všechno se musí upravit?jetta je r.90 nová el. díky
Nejjednodušší je když chceš 19cku tak z ní udělat mechaniku čerpadlo.
hodně zdaru
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
je to nová elektrika takže je to jako v trojcearapah píše:No tak nacpat tam tdi elektriku není nic tak strašnýho,to máš i pojistovku a co pedály čidla,budík,palubka,protože předělávat štekry bych ti nedoporučoval-hrozný,a u Jetty možná je ten samej problém jak u GII že palubka se musí řezat,ale to nevím s jistotou.Drag píše:Ahoj golfáci mám takovej dotaz potřebuju vědět jakej by byl problém s montáží tdi do jetty jde mi o elektriku pač bych to tam dával komplet s elektrikou máte někdo zkušenosti?co všechno se musí upravit?jetta je r.90 nová el. díky
Nejjednodušší je když chceš 19cku tak z ní udělat mechaniku čerpadlo.
hodně zdaru
- arapah
- Jezdec
- Příspěvky: 397
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: TDi 1Z do jetty diesel
vono všechno jde ,ale chce to čas.Dieslová el.je odlišná od Tdi
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
jasný to vím jen co jsem zkoušel napíchnout budíky z g3 na el v g2 a makalo to tak nevímarapah píše:vono všechno jde ,ale chce to čas.Dieslová el.je odlišná od Tdi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 17.05.2008 13:19
- Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
čus, svýho času jsem o tom taky přemejšlel dát TDI do golfíka II, říkal mi kluk že prej žádnej problém, nejlepší celej agregát, ale předělat čerpadlo na mechaniku (dle odborníka je to ještě větší mazec než přes řídící jednotku), tím si ušetříš práci s pedálama (hlavně plyn), horší je to s řazením a spojkou, spojka u TDI maká přes hydrauliku a řazení je přes takový ty lanka a to bych viděl jako kámen úrazu.
VW Golf II 1,6TD (zatím 44kW - shit, ale to se brzy změní na 51kW)
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
Jasný já ale nechávam převodovku obyč jde mi čistě jen o zapojení el. mechanická práce je okJari.Nema píše:čus, svýho času jsem o tom taky přemejšlel dát TDI do golfíka II, říkal mi kluk že prej žádnej problém, nejlepší celej agregát, ale předělat čerpadlo na mechaniku (dle odborníka je to ještě větší mazec než přes řídící jednotku), tím si ušetříš práci s pedálama (hlavně plyn), horší je to s řazením a spojkou, spojka u TDI maká přes hydrauliku a řazení je přes takový ty lanka a to bych viděl jako kámen úrazu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 17.05.2008 13:19
- Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
nechat obyč převodovku když tam dáváš TDI je hřích, tím si moc nepomůžeš akorát že to tam nakopeš rychlejc, ale finální rychlost zůstane asi stejná bych řek, protože tam zůstanou ty menší kolečka spočítaný na 1,6ku TD. já když už tak bych to udělal komplet, ať je mazec pořádnej
VW Golf II 1,6TD (zatím 44kW - shit, ale to se brzy změní na 51kW)
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
Mám z 1.9td tak se uvidíJari.Nema píše:nechat obyč převodovku když tam dáváš TDI je hřích, tím si moc nepomůžeš akorát že to tam nakopeš rychlejc, ale finální rychlost zůstane asi stejná bych řek, protože tam zůstanou ty menší kolečka spočítaný na 1,6ku TD. já když už tak bych to udělal komplet, ať je mazec pořádnej
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 17.05.2008 13:19
- Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
ta by měla bejt asi lepší a větší kola, tak ji tam vrzni a esi seženeš někoho kdo ti překope to čerpadlo, tak dej vědět, a za kolik. sakra, je to můj sen tam mít TDI, stačilo by bohatě to 66kW, víc vydržej a hlavně už by na mě nikdo nemachroval jako občas teď.
VW Golf II 1,6TD (zatím 44kW - shit, ale to se brzy změní na 51kW)
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
Jo ale půjde tam celá el. tak se uvidí už mi 1.6D taky štve sice to je spolehlivý ale předjet někde je někdy o hubuJari.Nema píše:ta by měla bejt asi lepší a větší kola, tak ji tam vrzni a esi seženeš někoho kdo ti překope to čerpadlo, tak dej vědět, a za kolik. sakra, je to můj sen tam mít TDI, stačilo by bohatě to 66kW, víc vydržej a hlavně už by na mě nikdo nemachroval jako občas teď.
- arapah
- Jezdec
- Příspěvky: 397
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: TDi 1Z do jetty diesel
přesně tak,měl sem předělanou B3 na tdi GIV s mechanikou a bylo to dělo,ale musí to šikovnej kluk naštelovat.Ta spojka a atd no vidíš to mi vypadlo a pak taky podtlaky a jiné a jiné.Jinou převodku nedávej nemá to opravdu význam.Jari.Nema píše:čus, svýho času jsem o tom taky přemejšlel dát TDI do golfíka II, říkal mi kluk že prej žádnej problém, nejlepší celej agregát, ale předělat čerpadlo na mechaniku (dle odborníka je to ještě větší mazec než přes řídící jednotku), tím si ušetříš práci s pedálama (hlavně plyn), horší je to s řazením a spojkou, spojka u TDI maká přes hydrauliku a řazení je přes takový ty lanka a to bych viděl jako kámen úrazu.
Dobrej motor je z GIII TD a máš klid
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
V převodovce a řazení z TDI neni problém, je to jednoduchý předělat. Nevim jakou vidíš výhodu v elektronice, ale já bych dal mech.čerpadlo a měl bys rázem 125 koní.
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
Dobře jako bylo by to pro mě jednodušší nevíš co to stojí předělat?ok píše:V převodovce a řazení z TDI neni problém, je to jednoduchý předělat. Nevim jakou vidíš výhodu v elektronice, ale já bych dal mech.čerpadlo a měl bys rázem 125 koní.
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi 1Z do jetty diesel
Jestli myslíš převodovku, tak 3500,- za dlouhou ASD, 1000,- za lanovody, spojkovej set tak 4000,- pedály tak 500,- Ale jestli ti bude stačit 110 koní tak origo skřín tak 10 000km vydržíDrag píše:Dobře jako bylo by to pro mě jednodušší nevíš co to stojí předělat?ok píše:V převodovce a řazení z TDI neni problém, je to jednoduchý předělat. Nevim jakou vidíš výhodu v elektronice, ale já bych dal mech.čerpadlo a měl bys rázem 125 koní.