TDi 1Z do jetty diesel

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Drag
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 04.10.2007 13:30
Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Drag »

Ahoj golfáci mám takovej dotaz potřebuju vědět jakej by byl problém s montáží tdi do jetty jde mi o elektriku pač bych to tam dával komplet s elektrikou máte někdo zkušenosti?co všechno se musí upravit?jetta je r.90 nová el. díky

Uživatelský avatar
arapah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 397
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od arapah »

Drag píše:Ahoj golfáci mám takovej dotaz potřebuju vědět jakej by byl problém s montáží tdi do jetty jde mi o elektriku pač bych to tam dával komplet s elektrikou máte někdo zkušenosti?co všechno se musí upravit?jetta je r.90 nová el. díky
No tak nacpat tam tdi elektriku není nic tak strašnýho,to máš i pojistovku a co pedály čidla,budík,palubka,protože předělávat štekry bych ti nedoporučoval-hrozný,a u Jetty možná je ten samej problém jak u GII že palubka se musí řezat,ale to nevím s jistotou.
Nejjednodušší je když chceš 19cku tak z ní udělat mechaniku čerpadlo.
hodně zdaru

Uživatelský avatar
Drag
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 04.10.2007 13:30
Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Drag »

arapah píše:
Drag píše:Ahoj golfáci mám takovej dotaz potřebuju vědět jakej by byl problém s montáží tdi do jetty jde mi o elektriku pač bych to tam dával komplet s elektrikou máte někdo zkušenosti?co všechno se musí upravit?jetta je r.90 nová el. díky
No tak nacpat tam tdi elektriku není nic tak strašnýho,to máš i pojistovku a co pedály čidla,budík,palubka,protože předělávat štekry bych ti nedoporučoval-hrozný,a u Jetty možná je ten samej problém jak u GII že palubka se musí řezat,ale to nevím s jistotou.
Nejjednodušší je když chceš 19cku tak z ní udělat mechaniku čerpadlo.
hodně zdaru
je to nová elektrika takže je to jako v trojce

Uživatelský avatar
arapah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 397
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od arapah »

vono všechno jde ,ale chce to čas.Dieslová el.je odlišná od Tdi

Uživatelský avatar
Drag
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 04.10.2007 13:30
Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Drag »

arapah píše:vono všechno jde ,ale chce to čas.Dieslová el.je odlišná od Tdi
jasný to vím jen co jsem zkoušel napíchnout budíky z g3 na el v g2 a makalo to tak nevím

Jari.Nema
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 17.05.2008 13:19
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Jari.Nema »

čus, svýho času jsem o tom taky přemejšlel dát TDI do golfíka II, říkal mi kluk že prej žádnej problém, nejlepší celej agregát, ale předělat čerpadlo na mechaniku (dle odborníka je to ještě větší mazec než přes řídící jednotku), tím si ušetříš práci s pedálama (hlavně plyn), horší je to s řazením a spojkou, spojka u TDI maká přes hydrauliku a řazení je přes takový ty lanka a to bych viděl jako kámen úrazu.
VW Golf II 1,6TD (zatím 44kW - shit, ale to se brzy změní na 51kW)

Uživatelský avatar
Drag
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 04.10.2007 13:30
Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Drag »

Jari.Nema píše:čus, svýho času jsem o tom taky přemejšlel dát TDI do golfíka II, říkal mi kluk že prej žádnej problém, nejlepší celej agregát, ale předělat čerpadlo na mechaniku (dle odborníka je to ještě větší mazec než přes řídící jednotku), tím si ušetříš práci s pedálama (hlavně plyn), horší je to s řazením a spojkou, spojka u TDI maká přes hydrauliku a řazení je přes takový ty lanka a to bych viděl jako kámen úrazu.
Jasný já ale nechávam převodovku obyč :wink: jde mi čistě jen o zapojení el. mechanická práce je ok

Jari.Nema
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 17.05.2008 13:19
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Jari.Nema »

nechat obyč převodovku když tam dáváš TDI je hřích, tím si moc nepomůžeš akorát že to tam nakopeš rychlejc, ale finální rychlost zůstane asi stejná bych řek, protože tam zůstanou ty menší kolečka spočítaný na 1,6ku TD. já když už tak bych to udělal komplet, ať je mazec pořádnej :twisted:
VW Golf II 1,6TD (zatím 44kW - shit, ale to se brzy změní na 51kW)

Uživatelský avatar
Drag
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 04.10.2007 13:30
Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Drag »

Jari.Nema píše:nechat obyč převodovku když tam dáváš TDI je hřích, tím si moc nepomůžeš akorát že to tam nakopeš rychlejc, ale finální rychlost zůstane asi stejná bych řek, protože tam zůstanou ty menší kolečka spočítaný na 1,6ku TD. já když už tak bych to udělal komplet, ať je mazec pořádnej :twisted:
Mám z 1.9td tak se uvidí

Jari.Nema
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 17.05.2008 13:19
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Jari.Nema »

ta by měla bejt asi lepší a větší kola, tak ji tam vrzni a esi seženeš někoho kdo ti překope to čerpadlo, tak dej vědět, a za kolik. sakra, je to můj sen tam mít TDI, stačilo by bohatě to 66kW, víc vydržej a hlavně už by na mě nikdo nemachroval jako občas teď.
VW Golf II 1,6TD (zatím 44kW - shit, ale to se brzy změní na 51kW)

Uživatelský avatar
Drag
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 04.10.2007 13:30
Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Drag »

Jari.Nema píše:ta by měla bejt asi lepší a větší kola, tak ji tam vrzni a esi seženeš někoho kdo ti překope to čerpadlo, tak dej vědět, a za kolik. sakra, je to můj sen tam mít TDI, stačilo by bohatě to 66kW, víc vydržej a hlavně už by na mě nikdo nemachroval jako občas teď.
Jo ale půjde tam celá el. tak se uvidí :lol: už mi 1.6D taky štve sice to je spolehlivý ale předjet někde je někdy o hubu :lol:

Uživatelský avatar
arapah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 397
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od arapah »

Jari.Nema píše:čus, svýho času jsem o tom taky přemejšlel dát TDI do golfíka II, říkal mi kluk že prej žádnej problém, nejlepší celej agregát, ale předělat čerpadlo na mechaniku (dle odborníka je to ještě větší mazec než přes řídící jednotku), tím si ušetříš práci s pedálama (hlavně plyn), horší je to s řazením a spojkou, spojka u TDI maká přes hydrauliku a řazení je přes takový ty lanka a to bych viděl jako kámen úrazu.
přesně tak,měl sem předělanou B3 na tdi GIV s mechanikou a bylo to dělo,ale musí to šikovnej kluk naštelovat.Ta spojka a atd no vidíš to mi vypadlo a pak taky podtlaky a jiné a jiné.Jinou převodku nedávej nemá to opravdu význam.
Dobrej motor je z GIII TD a máš klid

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od ok »

V převodovce a řazení z TDI neni problém, je to jednoduchý předělat. Nevim jakou vidíš výhodu v elektronice, ale já bych dal mech.čerpadlo a měl bys rázem 125 koní.

Uživatelský avatar
Drag
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1223
Registrován: 04.10.2007 13:30
Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od Drag »

ok píše:V převodovce a řazení z TDI neni problém, je to jednoduchý předělat. Nevim jakou vidíš výhodu v elektronice, ale já bych dal mech.čerpadlo a měl bys rázem 125 koní.
Dobře jako bylo by to pro mě jednodušší :D nevíš co to stojí předělat?

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: TDi 1Z do jetty diesel

Příspěvek od ok »

Drag píše:
ok píše:V převodovce a řazení z TDI neni problém, je to jednoduchý předělat. Nevim jakou vidíš výhodu v elektronice, ale já bych dal mech.čerpadlo a měl bys rázem 125 koní.
Dobře jako bylo by to pro mě jednodušší :D nevíš co to stojí předělat?
Jestli myslíš převodovku, tak 3500,- za dlouhou ASD, 1000,- za lanovody, spojkovej set tak 4000,- pedály tak 500,- Ale jestli ti bude stačit 110 koní tak origo skřín tak 10 000km vydrží :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“