Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Hanzek1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 16.09.2008 22:08

Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw

Příspěvek od Hanzek1 »

Zdravím
chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s motorem TD 59 kw že klepe, jak kladívkem o kovadlinu. A s výmněnou za D a nandáním turba, intercoleru a chladiče oilu. S témat již jsem pochopil že u 1.6 d nejsou chlazené písty roztřikem oilu.

Díky za rady

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw

Příspěvek od Homeless »

Kolik toho maj za sebou vstřiky? Většinou tohle klepání dělaj.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw

Příspěvek od 11mAjA11 »

zdar lidi ja mam taky dotaz ale ohledne 1.6 TD 44kW kod 1V
vim že 44kW neni nic moc muzika-ma ale najeto jen 138tis a je to šepot květin,chtěl bych na to nacpat inercooler a případně jestli někdo ma zkušenost čím se ty motory (51,59 a 44 kW) liší..
jednoduše řečeno dá se z toho čajíčku vyždímat neco málo víc poníků,a jakým způsobem bez výměny motoru..
děkuji za náměty a rady.. :gun:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
jkjirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dobříš

Re: Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw

Příspěvek od jkjirka »

vyměnit čerpadlo za čerpadlo s obohacovačem, lehce přidat na naftě, pokud by to nestačilo, tak ještě turbo z něčeho lepšího a možná ni vstřiky....

Hanzek1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 16.09.2008 22:08

Re: Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw

Příspěvek od Hanzek1 »

Tak už jsem na to přišel co mi v tom klepe, jsou ty písty tak vyšlehaný že mezi nimi byla vůle tak tři milimetry. Ještě jsem to neviděl, takhle vylágrovanej motor. Takže sháním spodek motoru s označením RA nebo SB.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“