jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
pavel368
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 30.09.2008 16:01
Bydliště: Vyškov

jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od pavel368 »

Zdravím hledám hlavu na vw GTD 59KW původní praskla na třech místech a poohlížím se po náhradní zajímalo by mně jestli jsou stejné protože nechci něco koupit a zjistit že to nepasuje nebo aspon pisnite podle čeho se dají poznat pokud jsou na každym motoru pokud je na každým motoru jiná pokud by ji měl někdo na prodej tak ať mi dá vědět za solidní cenu bych vzal i celý motor pavel368@centrum.cz

Uživatelský avatar
jkjirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dobříš

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od jkjirka »

pavel368 píše:Zdravím hledám hlavu na vw GTD 59KW původní praskla na třech místech a poohlížím se po náhradní zajímalo by mně jestli jsou stejné protože nechci něco koupit a zjistit že to nepasuje nebo aspon pisnite podle čeho se dají poznat pokud jsou na každym motoru pokud je na každým motoru jiná pokud by ji měl někdo na prodej tak ať mi dá vědět za solidní cenu bych vzal i celý motor pavel368@centrum.cz

popraskaná je skoro každá hlava, projevovalo se to nějak?

pavel368
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 30.09.2008 16:01
Bydliště: Vyškov

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od pavel368 »

jkjirka píše:
pavel368 píše:Zdravím hledám hlavu na vw GTD 59KW původní praskla na třech místech a poohlížím se po náhradní zajímalo by mně jestli jsou stejné protože nechci něco koupit a zjistit že to nepasuje nebo aspon pisnite podle čeho se dají poznat pokud jsou na každym motoru pokud je na každým motoru jiná pokud by ji měl někdo na prodej tak ať mi dá vědět za solidní cenu bych vzal i celý motor pavel368@centrum.cz

popraskaná je skoro každá hlava, projevovalo se to nějak?
Ten golf ještě není můj chci ho ale koupit majitel říkal že když se tomu šlápne tak se ztrácí voda z chlazení i když mohlo by to být i těsněním kdo ví a nebo by se ta hlava mohla zkusit zavařit jenže tři praskliny už se mi zdají moc prej už to není dobry

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od vwCharlie »

záleží kde to je prasklé ta hlava a kde to bere vodu. Když to bere vodu díky těsnění nebo prasklé hlavě,tak to i tlakuje a brzo vaří. Koukni jestli se ti ta voda neztrácí někde jinde,třeba s plastových přírub přišroubovaných na hlavě,často praskají u šroubků. Jinak když je hlava popraskaná mezi ventily nebo jsou praskliny na komůrce,tak to nevadí.

Uživatelský avatar
Mates007
Člen klubu
Příspěvky: 50
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od Mates007 »

nech ji otlakovat a uvidis ne???

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od GIIb »

jinak jediný rozdíly v hlavách jsou že mají jeden nebo dva odvětrávací kanály, jinak ještě že mají hydra nebo ne ale na tom nezáleží

Uživatelský avatar
jkjirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dobříš

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od jkjirka »

GIIb píše:jinak jediný rozdíly v hlavách jsou že mají jeden nebo dva odvětrávací kanály, jinak ještě že mají hydra nebo ne ale na tom nezáleží
Na tom jestli mají hydra záleží, protože hlava s hydroštelama má o jeden kanál navíc. (asi ten, kterej nazíváš odvětrávacím)

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od GIIb »

jo tak takhle, nebyl sem si jistej jesli vždycky když mají hydra jesli mají ten druhý kanál, ale je to jen odvětrávací kanál

Uživatelský avatar
ctvrta
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWary
Kontaktovat uživatele:

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od ctvrta »

Hlava JR je uplne stejna jako u RA/SB. Lisi se mozna nejakyma uchytama pro hadice nebo tak neco a cislem. Mezi ventilama a od komurky je napraskla skoro kazda. Tam to nevadi. A kolem kanalku to moc casto nepraska. Pocitej s vymenou tesneni, jinak bych se toho nebal. Ale dej si bacha na typ motoru :lol:

pavel368
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 30.09.2008 16:01
Bydliště: Vyškov

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od pavel368 »

pavel368 píše:Zdravím hledám hlavu na vw GTD 59KW původní praskla na třech místech a poohlížím se po náhradní zajímalo by mně jestli jsou stejné protože nechci něco koupit a zjistit že to nepasuje nebo aspon pisnite podle čeho se dají poznat pokud jsou na každym motoru pokud je na každým motoru jiná pokud by ji měl někdo na prodej tak ať mi dá vědět za solidní cenu bych vzal i celý motor pavel368@centrum.cz
Takže už vyřešeno bylo to naštěstí jen prasklé těsnění každopádně díky za vaše poznatky ještě se budou hodit

Uživatelský avatar
picaso123123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 316
Registrován: 30.10.2008 21:22
Bydliště: Budwar baby

Re: jsou stejné hlavy motorů u verze 51 kw a 59 kw?

Příspěvek od picaso123123 »

GIIb píše:jinak jediný rozdíly v hlavách jsou že mají jeden nebo dva odvětrávací kanály, jinak ještě že mají hydra nebo ne ale na tom nezáleží
Ahoj,hydroštely mají oba motory....i ten nejslapší...1,6TD 44kw...mam za to,že to měl i ten 1,6D...toho jsem míval,ale je to 10let...nepamatuji si...ten 44kw určitě...také jsem ho kočíroval a měnil hydroštely...při výměně těsnění.

A k tomu problému...také bych se nebál...pokud to netlakuje a nevaří...nechat být.....voda se může strácet i jinde....1.třeba na nadobce špatným výčkem...nedrží tlak je to vydět čůrek na baňce,nebo ve spoji baňky. 2.bolest ale moje zkušenost..uniká a je také vydět čůrek po fridexu..ve předu motoru mezi těsněním...v rohách hlavy a bloku.....v těchto místech je to nešťasně řešeno..je tam tlouška stěny bloku a hlavy aasi cca 3mm.....tudy to prosakuje a voda se pomalinku strácí,ale já mu dával pohulit tak možná tim...ale mrkni na to.......nebo mrazofky zezadu bloku..jsou 4ři...prosakují stářím...nové a naklepnout....je hodně možností za pár korun než investice do těsnění...přebrousit hlava+zabrosit sedla ventilů...skrátka vše když je venku.....popřemýšlej :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“