Motory - rozdíly kW
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Motory - rozdíly kW
Je to dobře, akorát je v tom brutální bordel...
Do jedniček se dávaly CR 40kW bez turba a CY 51kW s turbem(a ten se dával i do B2), aby bylo jasno
Do jedniček se dávaly CR 40kW bez turba a CY 51kW s turbem(a ten se dával i do B2), aby bylo jasno
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Motory - rozdíly kW
jj,ten se dával do passatů B2,ale viděl jsem ho už i v GII. Já si myslím,že v chytré knize ani na doppel wobberu není vše. Protože když kouknu třeba do katalogu LUK na spojkové lamely,tak mezi GII je i motor CY. Asi bylo ve wolfsburgu nějaké harakiri v minulosti.GIIb píše:ještě špatně, mám v golfiku motor s passata b2, je to 1,6TD 51 kW CY
Jinak se to běžně nikde neuvádí tento motor. To je ještě bez hydroštelů s podložkama že?
- Bart_NJ
- Závodník
- Příspěvky: 672
- Registrován: 21.11.2007 09:54
- Bydliště: Nový Jičín <-> Ostrava
Re: Motory - rozdíly kW
Mám CY a má hydroštely.vwCharlie píše:jj,ten se dával do passatů B2,ale viděl jsem ho už i v GII. Já si myslím,že v chytré knize ani na doppel wobberu není vše. Protože když kouknu třeba do katalogu LUK na spojkové lamely,tak mezi GII je i motor CY. Asi bylo ve wolfsburgu nějaké harakiri v minulosti.GIIb píše:ještě špatně, mám v golfiku motor s passata b2, je to 1,6TD 51 kW CY
Jinak se to běžně nikde neuvádí tento motor. To je ještě bez hydroštelů s podložkama že?
Moje G2: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=151448" onclick="window.open(this.href);return false;
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Rozdíli KW
no já mám 44 kW 1V a uplně špatné to není,místo katu rezonátor,trochu víc tlaku na turbu,trchu víc ropy na čerpadle a náhodou to sviší celkem o dost líp než obyčejná DIETA...ono spíš záleží na tom co od toho motoru čekáš za zázraky,jasně že 44kW je čajda a nějaké rychlostní rekordy s tím netrhneš,ale je to přeci taky o tom že to auto máš jako mazla a ne jen jako raketu...já to beru spíš tak no..golf je prostě taky o stylu že...Jahomi píše:Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 11.11.2007 14:18
- Bydliště: Zábřeh
Re: Motory - rozdíly kW
jj dával se i do dvojky ten CY, jeden sem měl z dvojky a mají ho i ve vyhledávači ND ve VW akorát ten s passata co mám tak má podložky, ale hodili by se hydra, je to vomrd štelovat ty vůle
- picaso123123
- Jezdec
- Příspěvky: 316
- Registrován: 30.10.2008 21:22
- Bydliště: Budwar baby
Re: Motory - rozdíly kW
Zdar,jednou jsem si před šesti lety dovez dvojku td 44kw….tchán jel z 1,6td/40kw a jelo to stejně…byl jsem zklamaný a tak jsem vyndal kat…nasadil rouru z 1,6D , přidal na turbu , na čerpadle a auto ožilo…šlo pěkně od spoda…a max. 175 km/hod.V zimě 185…chladnější vzduch.byl znát…..akorát se to hřálo,když dostával za uši.Auto mělo najeto 200 000km…prodal jsem ho na tachu 350 000 a žádný problém…při prodeji šlo vše nazpátek aby nenastal problém a nový majitel auto nezničil…pak jel jak má..150.
- picaso123123
- Jezdec
- Příspěvky: 316
- Registrován: 30.10.2008 21:22
- Bydliště: Budwar baby
Re: Motory - rozdíly kW
Oprava překlepu...tchán jel z 1,6D/40kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 11.11.2007 14:18
- Bydliště: Zábřeh
Re: Motory - rozdíly kW
jo no ta 44kW verze má turbo jen kuli emisím
- picaso123123
- Jezdec
- Příspěvky: 316
- Registrován: 30.10.2008 21:22
- Bydliště: Budwar baby
Re: Motory - rozdíly kW
Asi jo,ale po ůpravě jsem nandal i 66kw tdi....opravdu povedenej motor...asi ten můj....né každý motor se povede.Akorád problém,že se drobet přehříval...v max se nedokázal uchladit...jinak vzpomínám
zde je jeho foto...mám jen tohle...laťovka origo
zde je jeho foto...mám jen tohle...laťovka origo
-
- Řidič
- Příspěvky: 144
- Registrován: 28.12.2007 14:15
- Bydliště: Soběšín
Re: Rozdíli KW
No já mám taky motor 44kW (1V).Místo katalyzátoru střední tlumič.Mimochodem na emisích si libujou jak jsou nízké hodnoty NOx.Jinak velká spokojenost.Nikde mě to nenechalo a neprodám ho ani za zlatý prase.Kde dneska narazíte na tak krásnej design tý kastle?Hemží se to tady samejma "kulaťákama".Blééééééé!Je to fakt taky o stylu.Ale nikomu to necpu.Každemu se líbí něco jinýho.11mAjA11 píše:no já mám 44 kW 1V a uplně špatné to není,místo katu rezonátor,trochu víc tlaku na turbu,trchu víc ropy na čerpadle a náhodou to sviší celkem o dost líp než obyčejná DIETA...ono spíš záleží na tom co od toho motoru čekáš za zázraky,jasně že 44kW je čajda a nějaké rychlostní rekordy s tím netrhneš,ale je to přeci taky o tom že to auto máš jako mazla a ne jen jako raketu...já to beru spíš tak no..golf je prostě taky o stylu že...Jahomi píše:Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
No já vim s tématem to nesouvisí tak mě nebijte.
- vandermayder
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 09.04.2008 16:10
- Bydliště: kůsek na jih od Vsetína
Re: Motory - rozdíly kW
jak je to u turba to nevím,ale suché diesely byly dva druhy.40 kw běžně a pro Rakousko a Švýcarsko 38 kw.Píšu o 1.6D
OOOO, vorsprung durch Technik
OOOO is the best on the snow
OOOO is the best on the snow
- intercooler
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Motory - rozdíly kW
Švýcarské provedení:typová písmena"ME" od 1/89.U vozidel pro Rakousko jsou motory dodatečně označeny číslem motoru "JPA".Rakouské provedení 37kW,Švýcarské provedení 40kW.Od 8/85 změněné řízené doby"ve spojení s hydroštely"jako motor "1V".
Jinak na obrázku motoru s intercoolerem,jsem nenašel oběhové čerpadlo chladící kapaliny do turba,já ho tam mám,tak jestli i IC neměli různé vymoženosti,jak se němčourům chtělo,tak to tam dali.
Jinak na obrázku motoru s intercoolerem,jsem nenašel oběhové čerpadlo chladící kapaliny do turba,já ho tam mám,tak jestli i IC neměli různé vymoženosti,jak se němčourům chtělo,tak to tam dali.
-
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19.01.2011 15:45
- Bydliště: Teplicko
Re: Motory - rozdíly kW
Pánové bude chodit turbo z GTD i bez vody na klasickým TD 51kw ?
Chevrolet Suburban 6.5TD , BMW 750IL US model , VW Passat Variant TDI
- stevocz
- Profík
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Košice
Re: Motory - rozdíly kW
chodit bude len neviem do kedy. neviem ako je riesene chladenie ci to zvladne uchladit len olej alebo musi mat aj vodu
- THOMASLO
- Pilot
- Příspěvky: 788
- Registrován: 19.02.2008 21:51
Re: Rozdíli KW
to turbo má taky "baňku" na regulování tlaku turba?? jsem myslel že tohle turbo ho nemá!11mAjA11 píše:no já mám 44 kW 1V a uplně špatné to není,místo katu rezonátor,trochu víc tlaku na turbu,trchu víc ropy na čerpadle a náhodou to sviší celkem o dost líp než obyčejná DIETA...ono spíš záleží na tom co od toho motoru čekáš za zázraky,jasně že 44kW je čajda a nějaké rychlostní rekordy s tím netrhneš,ale je to přeci taky o tom že to auto máš jako mazla a ne jen jako raketu...já to beru spíš tak no..golf je prostě taky o stylu že...Jahomi píše:Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.