Motory - rozdíly kW

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od Bastard »

Je to dobře, akorát je v tom brutální bordel...

Do jedniček se dávaly CR 40kW bez turba a CY 51kW s turbem(a ten se dával i do B2), aby bylo jasno :lol:

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od vwCharlie »

GIIb píše:ještě špatně, mám v golfiku motor s passata b2, je to 1,6TD 51 kW CY
jj,ten se dával do passatů B2,ale viděl jsem ho už i v GII. Já si myslím,že v chytré knize ani na doppel wobberu není vše. Protože když kouknu třeba do katalogu LUK na spojkové lamely,tak mezi GII je i motor CY. Asi bylo ve wolfsburgu nějaké harakiri v minulosti. :)
Jinak se to běžně nikde neuvádí tento motor. To je ještě bez hydroštelů s podložkama že?

Uživatelský avatar
Bart_NJ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 672
Registrován: 21.11.2007 09:54
Bydliště: Nový Jičín <-> Ostrava

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od Bart_NJ »

vwCharlie píše:
GIIb píše:ještě špatně, mám v golfiku motor s passata b2, je to 1,6TD 51 kW CY
jj,ten se dával do passatů B2,ale viděl jsem ho už i v GII. Já si myslím,že v chytré knize ani na doppel wobberu není vše. Protože když kouknu třeba do katalogu LUK na spojkové lamely,tak mezi GII je i motor CY. Asi bylo ve wolfsburgu nějaké harakiri v minulosti. :)
Jinak se to běžně nikde neuvádí tento motor. To je ještě bez hydroštelů s podložkama že?
Mám CY a má hydroštely.
Moje G2: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=151448" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jahomi píše:Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
no já mám 44 kW 1V a uplně špatné to není,místo katu rezonátor,trochu víc tlaku na turbu,trchu víc ropy na čerpadle a náhodou to sviší celkem o dost líp než obyčejná DIETA...ono spíš záleží na tom co od toho motoru čekáš za zázraky,jasně že 44kW je čajda a nějaké rychlostní rekordy s tím netrhneš,ale je to přeci taky o tom že to auto máš jako mazla a ne jen jako raketu...já to beru spíš tak no..golf je prostě taky o stylu že...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od GIIb »

jj dával se i do dvojky ten CY, jeden sem měl z dvojky a mají ho i ve vyhledávači ND ve VW akorát ten s passata co mám tak má podložky, ale hodili by se hydra, je to vomrd štelovat ty vůle :)

Uživatelský avatar
picaso123123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 316
Registrován: 30.10.2008 21:22
Bydliště: Budwar baby

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od picaso123123 »

Zdar,jednou jsem si před šesti lety dovez dvojku td 44kw….tchán jel z 1,6td/40kw a jelo to stejně…byl jsem zklamaný a tak jsem vyndal kat…nasadil rouru z 1,6D , přidal na turbu , na čerpadle a auto ožilo…šlo pěkně od spoda…a max. 175 km/hod.V zimě 185…chladnější vzduch.byl znát…..akorát se to hřálo,když dostával za uši.Auto mělo najeto 200 000km…prodal jsem ho na tachu 350 000 a žádný problém…při prodeji šlo vše nazpátek aby nenastal problém a nový majitel auto nezničil…pak jel jak má..150.

Uživatelský avatar
picaso123123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 316
Registrován: 30.10.2008 21:22
Bydliště: Budwar baby

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od picaso123123 »

Oprava překlepu...tchán jel z 1,6D/40kw

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od GIIb »

jo no ta 44kW verze má turbo jen kuli emisím

Uživatelský avatar
picaso123123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 316
Registrován: 30.10.2008 21:22
Bydliště: Budwar baby

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od picaso123123 »

Asi jo,ale po ůpravě jsem nandal i 66kw tdi....opravdu povedenej motor...asi ten můj....né každý motor se povede.Akorád problém,že se drobet přehříval...v max se nedokázal uchladit...jinak vzpomínám :lol:

zde je jeho foto...mám jen tohle...laťovka origo
Přílohy
DSC00038.jpg

Pepásek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 28.12.2007 14:15
Bydliště: Soběšín

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od Pepásek »

11mAjA11 píše:
Jahomi píše:Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
no já mám 44 kW 1V a uplně špatné to není,místo katu rezonátor,trochu víc tlaku na turbu,trchu víc ropy na čerpadle a náhodou to sviší celkem o dost líp než obyčejná DIETA...ono spíš záleží na tom co od toho motoru čekáš za zázraky,jasně že 44kW je čajda a nějaké rychlostní rekordy s tím netrhneš,ale je to přeci taky o tom že to auto máš jako mazla a ne jen jako raketu...já to beru spíš tak no..golf je prostě taky o stylu že...
No já mám taky motor 44kW (1V).Místo katalyzátoru střední tlumič.Mimochodem na emisích si libujou jak jsou nízké hodnoty NOx.Jinak velká spokojenost.Nikde mě to nenechalo a neprodám ho ani za zlatý prase.Kde dneska narazíte na tak krásnej design tý kastle?Hemží se to tady samejma "kulaťákama".Blééééééé!Je to fakt taky o stylu.Ale nikomu to necpu.Každemu se líbí něco jinýho.
No já vim s tématem to nesouvisí tak mě nebijte.

Uživatelský avatar
vandermayder
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 09.04.2008 16:10
Bydliště: kůsek na jih od Vsetína

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od vandermayder »

jak je to u turba to nevím,ale suché diesely byly dva druhy.40 kw běžně a pro Rakousko a Švýcarsko 38 kw.Píšu o 1.6D
OOOO, vorsprung durch Technik
OOOO is the best on the snow

Uživatelský avatar
intercooler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 289
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od intercooler »

Švýcarské provedení:typová písmena"ME" od 1/89.U vozidel pro Rakousko jsou motory dodatečně označeny číslem motoru "JPA".Rakouské provedení 37kW,Švýcarské provedení 40kW.Od 8/85 změněné řízené doby"ve spojení s hydroštely"jako motor "1V".

Jinak na obrázku motoru s intercoolerem,jsem nenašel oběhové čerpadlo chladící kapaliny do turba,já ho tam mám,tak jestli i IC neměli různé vymoženosti,jak se němčourům chtělo,tak to tam dali.

sondík
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 19.01.2011 15:45
Bydliště: Teplicko

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od sondík »

Pánové bude chodit turbo z GTD i bez vody na klasickým TD 51kw ?
Chevrolet Suburban 6.5TD , BMW 750IL US model , VW Passat Variant TDI

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od stevocz »

chodit bude len neviem do kedy. neviem ako je riesene chladenie ci to zvladne uchladit len olej alebo musi mat aj vodu

Uživatelský avatar
THOMASLO
Pilot
Pilot
Příspěvky: 788
Registrován: 19.02.2008 21:51

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od THOMASLO »

11mAjA11 píše:
Jahomi píše:Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
no já mám 44 kW 1V a uplně špatné to není,místo katu rezonátor,trochu víc tlaku na turbu,trchu víc ropy na čerpadle a náhodou to sviší celkem o dost líp než obyčejná DIETA...ono spíš záleží na tom co od toho motoru čekáš za zázraky,jasně že 44kW je čajda a nějaké rychlostní rekordy s tím netrhneš,ale je to přeci taky o tom že to auto máš jako mazla a ne jen jako raketu...já to beru spíš tak no..golf je prostě taky o stylu že...
to turbo má taky "baňku" na regulování tlaku turba?? jsem myslel že tohle turbo ho nemá!

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“