Motory - rozdíly kW

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
vwmilh4us3
Profík
Profík
Příspěvky: 1138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Motory - rozdíly kW

Příspěvek od vwmilh4us3 »

Mam dotaz.V naftě se nešťourám ale chtěl bych vědět jakej je rozdíl mezi 44kw 51kw 55kw 59kw vim že nějakej je s intercoolerem.Ale jestli je rozdíl v čerpadle či kompresnim poměru apod. to netušim díky za odpověď :!: :!: :!: :!: :!:

Uživatelský avatar
Jahomi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od Jahomi »

Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.

Uživatelský avatar
vwmilh4us3
Profík
Profík
Příspěvky: 1138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od vwmilh4us3 »

Jahomi píše:Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
A včem pak je jiný turbo nebo čerpadlo.Potřeboval bych něco konkrétnějšího ale díky

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od Homeless »

44kW je obyč diesel s přidaným turbem a katalyzátorem kvůli emisím pro Rakousko a Švýcarsko.
51kW je klasika TD s tlakem turba 0,8 baru a čerpadlo má korektor množství nafty podle tlaku v sání (takovej ten komín na čerpadle)
59kW má jiný trysky s většíma otvorama, čerpadlo se liší nastavením a turbo je chlazený vodou a tlak 1 bar přes intercooler.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
vwmilh4us3
Profík
Profík
Příspěvky: 1138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od vwmilh4us3 »

Homeless píše:44kW je obyč diesel s přidaným turbem a katalyzátorem kvůli emisím pro Rakousko a Švýcarsko.
51kW je klasika TD s tlakem turba 0,8 baru a čerpadlo má korektor množství nafty podle tlaku v sání (takovej ten komín na čerpadle)
59kW má jiný trysky s většíma otvorama, čerpadlo se liší nastavením a turbo je chlazený vodou a tlak 1 bar přes intercooler.
Díky takže 59kw to jistí. 8)

Uživatelský avatar
jetta 16v89
Řidič
Řidič
Příspěvky: 182
Registrován: 07.04.2008 10:40
Bydliště: VŘESINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od jetta 16v89 »

vwmilh4us3 píše:
Homeless píše:44kW je obyč diesel s přidaným turbem a katalyzátorem kvůli emisím pro Rakousko a Švýcarsko.
51kW je klasika TD s tlakem turba 0,8 baru a čerpadlo má korektor množství nafty podle tlaku v sání (takovej ten komín na čerpadle)
59kW má jiný trysky s většíma otvorama, čerpadlo se liší nastavením a turbo je chlazený vodou a tlak 1 bar přes intercooler.
Díky takže 59kw to jistí. 8)

pokud 59Kw seženeš,,, je jich málo a když už je,,, tak nemusí být v dobrém stavu,,bacha na to

Uživatelský avatar
Jindrs
Pilot
Pilot
Příspěvky: 749
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od Jindrs »

tady mas foto jak vypada 1,6td 59kw mel jsem dva tyhle motory a nemohl jsem si na ne stezovat
Přílohy
Motror.JPG
..servis vsech vozidel,diagnostika koncernu(pro klubaky zdarma)..
..jak se o koně postaráš - tak tě povozí..
..musis slyset jak ten motor pod kapotou seveli pak se s tim da i litat :-D..

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od GIIb »

A je ještě nějaký rozdíl v čerpadlech u verze 51 a 59 kW kromě nastavení? někdo mi říkal že u 59 je dvoustupňový, nevim co to znamená ale táhlo plynu ma jakoby 2 chody tak nevim

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od tdiracing »

nechci štourat ale 44 kw bylo bez turba typ CR,51kw bylo myslím 1Y a to byla eko verze,pak to byla 55kw to bylo normální td s podtlakovou regulací na čerpadle,což ta 51 kw neměla a pak 59 kw a to bylo s IC,jinak sem měl 16td upravenou od (ty jo tak ted nemám šajna jak se to píše)napíšu to foneticky Ottlinger a byla vyladěna na 90 kw jelo to nekutečně a v té době sem s tím honil GTIčka to byla sranda :lol:
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od Bastard »

Ne-e 55kW se dávala 1,9td do G3/Vento a je to kód motoru AAZ, v G2 jsou jenom 44(1V), 51(JR a MF) a 59kW(RA a SB) :wink: Případně bez turba 40kW (JP)

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od tdiracing »

Bastard píše:Ne-e 55kW se dávala 1,9td do G3/Vento a je to kód motoru AAZ, v G2 jsou jenom 44(1V), 51(JR a MF) a 59kW(RA a SB) :wink: Případně bez turba 40kW (JP)
jj to je ono to víš už je to dávno co sem se rejpaj ve dvojce a cr se dával do jedniček že,ale ted si to vybavuji je to tak jak píšeš,jééééé to je nostalgie,dík
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od vwCharlie »

tdiracing píše:
Bastard píše:Ne-e 55kW se dávala 1,9td do G3/Vento a je to kód motoru AAZ, v G2 jsou jenom 44(1V), 51(JR a MF) a 59kW(RA a SB) :wink: Případně bez turba 40kW (JP)
jj to je ono to víš už je to dávno co sem se rejpaj ve dvojce a cr se dával do jedniček že,ale ted si to vybavuji je to tak jak píšeš,jééééé to je nostalgie,dík
ještě upřesním,ten tvůj typ,o kterém píšeš je CY a né CR :D :lol:

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od tdiracing »

vwCharlie píše:
tdiracing píše: jj to je ono to víš už je to dávno co sem se rejpaj ve dvojce a cr se dával do jedniček že,ale ted si to vybavuji je to tak jak píšeš,jééééé to je nostalgie,dík
ještě upřesním,ten tvůj typ,o kterém píšeš je CY a né CR :D :lol:
tak kam se dával motor cr?
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od vwCharlie »

tdiracing píše:
vwCharlie píše:ještě upřesním,ten tvůj typ,o kterém píšeš je CY a né CR :D :lol:
tak kam se dával motor cr?
á joo,koukal jsem se a dával se do jedničky,měl jsi pravdu :D . Byl to holý diesel a dával se tam necelé dva roky 80-82,obsah 1588 :)

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od GIIb »

ještě špatně, mám v golfiku motor s passata b2, je to 1,6TD 51 kW CY

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“