Motory - rozdíly kW
- vwmilh4us3
- Profík
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Motory - rozdíly kW
Mam dotaz.V naftě se nešťourám ale chtěl bych vědět jakej je rozdíl mezi 44kw 51kw 55kw 59kw vim že nějakej je s intercoolerem.Ale jestli je rozdíl v čerpadle či kompresnim poměru apod. to netušim díky za odpověď
- Jahomi
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíli KW
Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
- vwmilh4us3
- Profík
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíli KW
A včem pak je jiný turbo nebo čerpadlo.Potřeboval bych něco konkrétnějšího ale díkyJahomi píše:Psalo se to tu už mnohokrát.
44KW se vyráběl v Rakousku a turbo má tak akorát pro okrasu, dělal se jen chvíly.
51KW je nejčastější, klasika turbo bez úprav.
59KW má navíc intercoler a turbo má trochu vyšší tlak, vyděl jsem i z kotoučema vzádu ale nevym jestli to je origo.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíli KW
44kW je obyč diesel s přidaným turbem a katalyzátorem kvůli emisím pro Rakousko a Švýcarsko.
51kW je klasika TD s tlakem turba 0,8 baru a čerpadlo má korektor množství nafty podle tlaku v sání (takovej ten komín na čerpadle)
59kW má jiný trysky s většíma otvorama, čerpadlo se liší nastavením a turbo je chlazený vodou a tlak 1 bar přes intercooler.
51kW je klasika TD s tlakem turba 0,8 baru a čerpadlo má korektor množství nafty podle tlaku v sání (takovej ten komín na čerpadle)
59kW má jiný trysky s většíma otvorama, čerpadlo se liší nastavením a turbo je chlazený vodou a tlak 1 bar přes intercooler.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- vwmilh4us3
- Profík
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíli KW
Díky takže 59kw to jistí.Homeless píše:44kW je obyč diesel s přidaným turbem a katalyzátorem kvůli emisím pro Rakousko a Švýcarsko.
51kW je klasika TD s tlakem turba 0,8 baru a čerpadlo má korektor množství nafty podle tlaku v sání (takovej ten komín na čerpadle)
59kW má jiný trysky s většíma otvorama, čerpadlo se liší nastavením a turbo je chlazený vodou a tlak 1 bar přes intercooler.
- jetta 16v89
- Řidič
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07.04.2008 10:40
- Bydliště: VŘESINA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíli KW
vwmilh4us3 píše:Díky takže 59kw to jistí.Homeless píše:44kW je obyč diesel s přidaným turbem a katalyzátorem kvůli emisím pro Rakousko a Švýcarsko.
51kW je klasika TD s tlakem turba 0,8 baru a čerpadlo má korektor množství nafty podle tlaku v sání (takovej ten komín na čerpadle)
59kW má jiný trysky s většíma otvorama, čerpadlo se liší nastavením a turbo je chlazený vodou a tlak 1 bar přes intercooler.
pokud 59Kw seženeš,,, je jich málo a když už je,,, tak nemusí být v dobrém stavu,,bacha na to
- Jindrs
- Pilot
- Příspěvky: 749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory - rozdíly kW
tady mas foto jak vypada 1,6td 59kw mel jsem dva tyhle motory a nemohl jsem si na ne stezovat
..servis vsech vozidel,diagnostika koncernu(pro klubaky zdarma)..
..jak se o koně postaráš - tak tě povozí..
..musis slyset jak ten motor pod kapotou seveli pak se s tim da i litat ..
..jak se o koně postaráš - tak tě povozí..
..musis slyset jak ten motor pod kapotou seveli pak se s tim da i litat ..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 11.11.2007 14:18
- Bydliště: Zábřeh
Re: Motory - rozdíly kW
A je ještě nějaký rozdíl v čerpadlech u verze 51 a 59 kW kromě nastavení? někdo mi říkal že u 59 je dvoustupňový, nevim co to znamená ale táhlo plynu ma jakoby 2 chody tak nevim
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: Motory - rozdíly kW
nechci štourat ale 44 kw bylo bez turba typ CR,51kw bylo myslím 1Y a to byla eko verze,pak to byla 55kw to bylo normální td s podtlakovou regulací na čerpadle,což ta 51 kw neměla a pak 59 kw a to bylo s IC,jinak sem měl 16td upravenou od (ty jo tak ted nemám šajna jak se to píše)napíšu to foneticky Ottlinger a byla vyladěna na 90 kw jelo to nekutečně a v té době sem s tím honil GTIčka to byla sranda
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Motory - rozdíly kW
Ne-e 55kW se dávala 1,9td do G3/Vento a je to kód motoru AAZ, v G2 jsou jenom 44(1V), 51(JR a MF) a 59kW(RA a SB) Případně bez turba 40kW (JP)
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: Motory - rozdíly kW
jj to je ono to víš už je to dávno co sem se rejpaj ve dvojce a cr se dával do jedniček že,ale ted si to vybavuji je to tak jak píšeš,jééééé to je nostalgie,díkBastard píše:Ne-e 55kW se dávala 1,9td do G3/Vento a je to kód motoru AAZ, v G2 jsou jenom 44(1V), 51(JR a MF) a 59kW(RA a SB) Případně bez turba 40kW (JP)
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Motory - rozdíly kW
ještě upřesním,ten tvůj typ,o kterém píšeš je CY a né CRtdiracing píše:jj to je ono to víš už je to dávno co sem se rejpaj ve dvojce a cr se dával do jedniček že,ale ted si to vybavuji je to tak jak píšeš,jééééé to je nostalgie,díkBastard píše:Ne-e 55kW se dávala 1,9td do G3/Vento a je to kód motoru AAZ, v G2 jsou jenom 44(1V), 51(JR a MF) a 59kW(RA a SB) Případně bez turba 40kW (JP)
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: Motory - rozdíly kW
tak kam se dával motor cr?vwCharlie píše:ještě upřesním,ten tvůj typ,o kterém píšeš je CY a né CRtdiracing píše: jj to je ono to víš už je to dávno co sem se rejpaj ve dvojce a cr se dával do jedniček že,ale ted si to vybavuji je to tak jak píšeš,jééééé to je nostalgie,dík
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Motory - rozdíly kW
á joo,koukal jsem se a dával se do jedničky,měl jsi pravdu . Byl to holý diesel a dával se tam necelé dva roky 80-82,obsah 1588tdiracing píše:tak kam se dával motor cr?vwCharlie píše:ještě upřesním,ten tvůj typ,o kterém píšeš je CY a né CR
-
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 11.11.2007 14:18
- Bydliště: Zábřeh
Re: Motory - rozdíly kW
ještě špatně, mám v golfiku motor s passata b2, je to 1,6TD 51 kW CY