Motory - rozdíly kW

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

jammie
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 221
Registrován: 14.05.2010 12:02

Re: Rozdíli KW

Příspěvek od jammie »

THOMASLO píše:
11mAjA11 píše: no já mám 44 kW 1V a uplně špatné to není,místo katu rezonátor,trochu víc tlaku na turbu,trchu víc ropy na čerpadle a náhodou to sviší celkem o dost líp než obyčejná DIETA...ono spíš záleží na tom co od toho motoru čekáš za zázraky,jasně že 44kW je čajda a nějaké rychlostní rekordy s tím netrhneš,ale je to přeci taky o tom že to auto máš jako mazla a ne jen jako raketu...já to beru spíš tak no..golf je prostě taky o stylu že...
to turbo má taky "baňku" na regulování tlaku turba?? jsem myslel že tohle turbo ho nemá!
jasne ze ma. je to KKK cislo presne neviem ale sa mi zda ze je to to iste turbo co mali 51kw len nastavene na nizsi tlak. aj v serii bez hocijakeho pridania to chodi velmi slusne

Uživatelský avatar
Bart_NJ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 672
Registrován: 21.11.2007 09:54
Bydliště: Nový Jičín <-> Ostrava

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od Bart_NJ »

mám pocit že by tam mělo být KKK14
Moje G2: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=151448" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
THOMASLO
Pilot
Pilot
Příspěvky: 788
Registrován: 19.02.2008 21:51

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od THOMASLO »

Tak to je fajn musim to poladit, protože se mě zdá že to jede uplně stejně jak moje 1.6d s 40kW kde mám max. přídáno na naftě... to je dobře poladim tlak na turbu, vyhodim kat. a trošku přídám na čerpadle a bude jezdit jak 51kW.

Uživatelský avatar
Tom89
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.01.2009 12:23
Bydliště: Dolsn City
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od Tom89 »

motor 1V a SB mají Garreti motor JR má KKK K24,ale Charlie říkal že měl JR s Garretem,ale obvykle je to tak jak sem psal.KKK K14 mají 1.9 TD

jammie
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 221
Registrován: 14.05.2010 12:02

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od jammie »

ja mam na 1V turbo KKK ale nevidim ake je cislo na stitku, pri znaku kkk je 1A MG. pridane na nafte aj na turbe ale octu 66kw stratim ako nic. predtym som mal 1.6 D a ked som sa sadol do tohoto v serii (na nafte bola este neporusena poistka) tak sa mi zdalo ze je to raketa oproti 1.6D.

Uživatelský avatar
Lukawe555
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 23.01.2011 19:01
Bydliště: Skalica

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od Lukawe555 »

zdar já mám 1.6GTD 59kw SB a je tam origo KKK jak nové bez vůlí s orig na dochlazování vodou dá se jezdit aj bez vody bez problémů jen mě zajímá kolik otáček od zatažení má být na té baňce ?? mám tam tušim 3 max 3.5 otáčky poraďte možná by sem chtěl málinko přidat dík
Moje auto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=198435" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od stevocz »

ked tam mas KKK tak origo to uz nie je lebo SB mali garret turba. kup si budik na tlak a potoc tolko krat kolko chces aby ti tlacilo.

akosi nechapem jak jazdis bez chladenia vodou turba.

jammie
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 221
Registrován: 14.05.2010 12:02

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od jammie »

aky je vlastne rozdiel medzi 51 a 59 kw cerpadlom?

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od stevocz »

myslim ze ziaden. mozno trochu pridane na podavaci alebo tak nieco

jammie
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 221
Registrován: 14.05.2010 12:02

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od jammie »

kamarat ma v g2 cerpadlo Bosch s takymto kominom. zatial som taky este nevidel nikde ani na foto. je to origo alebo z niecoho ineho?
Přílohy
DSC00536.JPG

Uživatelský avatar
machinecz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 499
Registrován: 23.01.2009 12:28
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od machinecz »

přidám se taky do fám a pověstí 44kw nebylo jen pro rakousko a švýcarsko jak je psaný na první stránce .. jestli se nepletu tak kvuli ručení bylo i prodávaný dost v německu rok 90-92 meziečmo mám z německa svýho od němky jakožto první majitelky co to kupovala v německu nový a rozdíl vuči 51kw je jen v čerpadle. Jinak emise nejsou až tak zázračný jak se tu píše ale vpohodě.

mike057
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 298
Registrován: 08.05.2010 12:05
Bydliště: Praha

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od mike057 »

jammie píše:kamarat ma v g2 cerpadlo Bosch s takymto kominom. zatial som taky este nevidel nikde ani na foto. je to origo alebo z niecoho ineho?
mam dojem ze mam na golfiku stejny :) myslim ze JR ???

Uživatelský avatar
Tom89
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.01.2009 12:23
Bydliště: Dolsn City
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od Tom89 »

machinecz píše:přidám se taky do fám a pověstí 44kw nebylo jen pro rakousko a švýcarsko jak je psaný na první stránce .. jestli se nepletu tak kvuli ručení bylo i prodávaný dost v německu rok 90-92 meziečmo mám z německa svýho od němky jakožto první majitelky co to kupovala v německu nový a rozdíl vuči 51kw je jen v čerpadle. Jinak emise nejsou až tak zázračný jak se tu píše ale vpohodě.
možná ty 51 kw motory byli za příplatek

Uživatelský avatar
THOMASLO
Pilot
Pilot
Příspěvky: 788
Registrován: 19.02.2008 21:51

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od THOMASLO »

Turbo je přece taky jiný. Ví tady někdo jaký jsou rozdíly mezi vstřikama u všech typů motorů? jestli když dám vstřiky z SBčka tak poznám nějaký rozdíl na ty 44kW?

jammie
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 221
Registrován: 14.05.2010 12:02

Re: Motory - rozdíly kW

Příspěvek od jammie »

mike057 píše:
jammie píše:kamarat ma v g2 cerpadlo Bosch s takymto kominom. zatial som taky este nevidel nikde ani na foto. je to origo alebo z niecoho ineho?
mam dojem ze mam na golfiku stejny :) myslim ze JR ???
podla cisla je to cerpadlo ktore sa davalo aj do g2 aj g1... videl som ich aj v g1 aj v g2 takze ktovie :D ale skor sa priklanam k tomu ze je to cerpadlo z g1

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“