1.6 TD 44KW - zvýšení výkonu

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Octava
Profík
Profík
Příspěvky: 1179
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6 TD 44KW - zvýšení výkonu

Příspěvek od Octava »

jj taky ho mame vyhlidnuty,ale jeste jsme to neobjednavali :wink: kdyztak mi dej icq do SZ at piseme tam,bude to lepsi :wink:

Uživatelský avatar
Octava
Profík
Profík
Příspěvky: 1179
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6 TD 44KW - zvýšení výkonu

Příspěvek od Octava »

ten manometr je dobrej vid?taky prave jsem koukal a ty primo na tlak turba stoji 700 a vic a tohle 150 a je i peknej a bohate staci,svuj ucel splni :lol:

Uživatelský avatar
picaso123123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 316
Registrován: 30.10.2008 21:22
Bydliště: Budwar baby

Re: 1.6 TD 44KW - zvýšení výkonu

Příspěvek od picaso123123 »

Zdar kluci..také se přidám....v roce 2000 jsem koupil v Německu také golfáro 1,6 TD 44kw r.v 1992 a v tomto roce také končily..jiného jsem v tak super stavu nesehnal...chtěl jsem 51kw..nebo colera 59kw..a přes známého v Německu jsem přivezl laťovku to slabší Td 44kw...samo že jsem byl s klamaný...ale ve stavu jaký byl jsem neváhal...najeto ze serviskou 80 000km...první majitel ročník 1931....v té době jsem vlastnil dvojku golfa 1,6 D 40kw...a tímto vozem jsem se tam jel podívat...jeli jsme ho projet a můžu říct že to Td nejelo o nic lépe než ten obyč 1,6D...ale přivezl jsem si ho.....dlouho jsem nevydržel a začalo ladění....nejprve jsem přidal naftu na čerpadle..pak jsem přidal na turbu..jak se tu psalo..já jsem to měl zatočené do tři čtvrtě....dalo to docela pakec vyladit naftu s turbem..jednou to moc hulilo a nejelo..a zjistil jsem,že hodně znamená méňe...ale dá se s tím pohrát....pak sem sundal tu první trubku s katem..a nasadil tu s golfa dvojky 1,6D 40kw...je to to samé a na emisích nic nikdo nepoznal...v nejhorším případě jsem jí měl doma.Tohle bylo vše co jsem dělal.A jak tu jeden psal...dával jsem na okreskách zahul i silnějším autům....tdi 90ps...nemělo šanci..jak na rozjezdech tak vůbec..ale když jsem narazil na lepší tdi..tak mi stejně neujel.....na okrskách v poho bez problému 180..nejvíc na rovině...190 tachometrovejch...otáčkoměr jsem neměl tak nevím kolik točil....ale jednou jsem jel do ČB...s kámošem který měl služební octavku tdi 110ps...a dost se divil co tam mám...samo,že na delší rovince mi ujížděl...ale jak říkám..na běžných silnicích ..brzda plyn..dostával pohul...byll přede mnou ale neujel.Nejvíc jsem vymáčknulltacháč jsem měl do 200..jel jsem z kopce..na rychlostní silnici..a rafička byla přes ty 200km..samo jen pár vteřin...bál jsem se..protože to najednou všechno s tichlo....ten kdo to nevyzkoušel neuvěří..to byly motory....musím ale říct...a to je pravda,že se dost přehříval...když dostával za ucho...nedalo se jet na plno celou cestu....prodal jsem ho v roce 2002 a nejeto měl 220 000..a auto šlapalo vesele dál....tato motory jezdí 500 000km bez problému...vyděl jsem i 900 000km.....vše co jsem na autě dělal..mimo běžných věcí...bylo těsnění pod hlavou...to je vše....Také jsem chtěl dát colera a ale auto šlo do světa....MÁM NA CO VZPOMÍNAT..PŘEJU VÁM,ABY VÁM TY VAŠE TD SLOUŽILY....CHCE TO ALE ŠETŘIT MOTOR..A SAMO DOBRÝ OLEJ :wink:
Přílohy
Na dovolené v Chorvatsku
Na dovolené v Chorvatsku

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“