regulátor brzdného učinku
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
Je založenej na tom, že čím víc zatížíš zadek, tím víc zadek brzdí.
Takže když to snížíš, tak tím uděláš vlastně stejnej efekt.
Ta páka regulátoru je spřažená pružinou s nápravou, ty to musíš nastavit do polohy tak jak to bylo před snížením.
Když se na to podíváš zespoda, tak to jistě pochopíš.
Takže když to snížíš, tak tím uděláš vlastně stejnej efekt.
Ta páka regulátoru je spřažená pružinou s nápravou, ty to musíš nastavit do polohy tak jak to bylo před snížením.
Když se na to podíváš zespoda, tak to jistě pochopíš.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: regulátor brzdného učinku
To mě napadlo, že snížení je vlastně naloženej kufr.
Oukej, kouknu na to a snad to nějak dopadne. Díky Ondro
Oukej, kouknu na to a snad to nějak dopadne. Díky Ondro
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: regulátor brzdného učinku
Asi by bylo dobrý si o tom regulátoru něco nastudovat..
Jednoduše napsáno:
"Omezovač brzdového tlaku zadní nápravy
Také nazývaný regulátor brzdného tlaku zadní nápravy
Je to většinou čistě mechanický prvek brzdového systému
Je umístěn mezi rameny zadní nápravy a samotné těleso je připevněno na karoserii - ventily jsou ovládané táhly
Význam zařízení - je omezení brzdného tlaku zadních kol tak, aby u vozu s odlehčenou zádí (motor vpředu), kdy navíc je zadní náprava při brzdění fyzikálně odlehčena, nedošlo k zablokování kol a následnému smyku, tím se mění brzdný poměr mezi přední a zadní nápravou v závislosti na "zatížení" vozidla. "
http://www.ssamp-krnov.cz/upload/soubory/00282.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aa.bosch.cz/download/Brzdove-sys ... ormace.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Jednoduše napsáno:
"Omezovač brzdového tlaku zadní nápravy
Také nazývaný regulátor brzdného tlaku zadní nápravy
Je to většinou čistě mechanický prvek brzdového systému
Je umístěn mezi rameny zadní nápravy a samotné těleso je připevněno na karoserii - ventily jsou ovládané táhly
Význam zařízení - je omezení brzdného tlaku zadních kol tak, aby u vozu s odlehčenou zádí (motor vpředu), kdy navíc je zadní náprava při brzdění fyzikálně odlehčena, nedošlo k zablokování kol a následnému smyku, tím se mění brzdný poměr mezi přední a zadní nápravou v závislosti na "zatížení" vozidla. "
http://www.ssamp-krnov.cz/upload/soubory/00282.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aa.bosch.cz/download/Brzdove-sys ... ormace.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: regulátor brzdného učinku
to je ono!
- Bojuš
- Závodník
- Příspěvky: 609
- Registrován: 29.06.2012 14:55
- Bydliště: Jablunkovský průsmyk
Re: regulátor brzdného učinku
Nejdřív bych zkontroloval jestli regulátor funguje, a to tak, že Ti někdo šlápne na brzdu a páka u regulátoru se musí pohnout směrem ven. Tlačí na ni píst co vyjíždí z regulátoru.
Pokud se páka pohybuje a zadní kola brzdí, regulátor funguje.
Já to řešil na cabru, snížené. A kotouče na zadku jen lehce obroušené od destiček. Prostě bylo vidět, že zadek sotva brzdí. Tak jsem pružinu natáhnul do krajní polohy tak, aby tlačila co nejvíc na píst v regulátoru a tím pádem šlo víc brzdné síly na zadek a světe div se. Konečně brzdí!
Pokud se páka pohybuje a zadní kola brzdí, regulátor funguje.
Já to řešil na cabru, snížené. A kotouče na zadku jen lehce obroušené od destiček. Prostě bylo vidět, že zadek sotva brzdí. Tak jsem pružinu natáhnul do krajní polohy tak, aby tlačila co nejvíc na píst v regulátoru a tím pádem šlo víc brzdné síly na zadek a světe div se. Konečně brzdí!
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
Tak to si měl tu druhou možnost zaseknutí regulátoru, většinou sem se setkal s tím, že neomezovat tlak brzdné síly na zadek a auto mělo zadek přebržděný a šlo do smyku.Bojuš píše:Nejdřív bych zkontroloval jestli regulátor funguje, a to tak, že Ti někdo šlápne na brzdu a páka u regulátoru se musí pohnout směrem ven. Tlačí na ni píst co vyjíždí z regulátoru.
Pokud se páka pohybuje a zadní kola brzdí, regulátor funguje.
Já to řešil na cabru, snížené. A kotouče na zadku jen lehce obroušené od destiček. Prostě bylo vidět, že zadek sotva brzdí. Tak jsem pružinu natáhnul do krajní polohy tak, aby tlačila co nejvíc na píst v regulátoru a tím pádem šlo víc brzdné síly na zadek a světe div se. Konečně brzdí!
- Beee
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23.06.2015 22:25
Re: regulátor brzdného učinku
Pánové, mám otázku. Nemáte někdo tip, kde se dá ten slavný regulátor sehnat za rozumný peníz? Odešel mi, ale nechce se mi do toho vrážet od 1500,- výš, protože se mi toho na autě odporoučelo víc Je na Golf III 1996 1.6
Děkuji
Děkuji
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: regulátor brzdného učinku
Vyhodit ten původní do křoví a nechat udělat nové trubičky které eliminují ten regulátor, do brzdového válce našroubovat ventilky z Felicie nebo Favorita a bude to fungovat.
Taky to tak mám na autě.
Taky to tak mám na autě.
- Beee
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23.06.2015 22:25
Re: regulátor brzdného učinku
Super, díky za radu Provedli jsme a vše funguje jak má
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 18.01.2015 20:41
Re: regulátor brzdného učinku
Zdravím. Koukám, že je to delší dobu co jste to tu řešili.
Toto je zase moje řešení: Teklo to, nové manžetky jsem nesehnal, jedině výroba na zakázku, nový reg. stál moc. Tak dlouho jsem nad tím laboroval, že tam dám obyč Okroužky, ale zase to kapalina za čas rozežere. Náhoda tomu chtěla, že doma táta měl sadu brzdového těsněni na Š120 či favorit, teď přesně nevím a tam nějaké pidi Okroužky byly. Jsou sice silnější , ale vejdou se tam a zase to funguje. Toť moje řešení.
Toto je zase moje řešení: Teklo to, nové manžetky jsem nesehnal, jedině výroba na zakázku, nový reg. stál moc. Tak dlouho jsem nad tím laboroval, že tam dám obyč Okroužky, ale zase to kapalina za čas rozežere. Náhoda tomu chtěla, že doma táta měl sadu brzdového těsněni na Š120 či favorit, teď přesně nevím a tam nějaké pidi Okroužky byly. Jsou sice silnější , ale vejdou se tam a zase to funguje. Toť moje řešení.