regulátor brzdného učinku
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
Ehm, děkuji za vysvětlení.
Vlastně teď akorát zbývá otázka jestli je lepší regulátor nebo ten ventil, když většinou jezdím s prázdným autem a kudlu tak asi ten ventil že?
Vlastně teď akorát zbývá otázka jestli je lepší regulátor nebo ten ventil, když většinou jezdím s prázdným autem a kudlu tak asi ten ventil že?
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: regulátor brzdného učinku
nejlepší je nechat brzdy origo tak jak jsou. Ona ta felicie má stejnou hmotnost jak GII,ale zadní brzdy jsou účinější,má větší bubny i pakny,proto je tam ten omezovač. GII na zadek tolik nebrzdí,takže zeslabovat ještě jejich účinek,to je blbost. Píšu to pro ty,kteří si myslí,že se tak bavíme o GII,né o Toledu v TDi,které má vzadu kotouče a mělo by mít tak i zátěžový regulátor. Jakýkoliv zásah výměnou neoriginálních dílů,může mít negativní vliv,každé auto je nějak stavěné a k tomu má správně poměrově vyvážené brzdy.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: regulátor brzdného učinku
kotouče vzadu bez jakýkoliv regulace můžou mít negativní vliv na karoserii
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
ehm sorry kluci ale jsou tam bubny a váha tam je větší, ale máte pravdu nechám tam regulátor, když funguje tak proč ho demontovat.
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: regulátor brzdného učinku
Vecernicek píše:ehm sorry kluci ale jsou tam bubny a váha tam je větší, ale máte pravdu nechám tam regulátor, když funguje tak proč ho demontovat.
Ty ma 66kw? Protoze vsechny 81 kw co jsem vydel tak mely vzadu kotouce.
Audi Sq7
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
ja ich habst leistung sechtsundsechzig kilo watts (66kW/90k) und drehmoment zweiundzweihundert Newton meter (202Nm) a vepředu 235mm vzduchem chlazené
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: regulátor brzdného učinku
Nasi maj na seat 66kW vepredu 256 chlezeny.
Ja mysle ze jsou jenom 239mm a 256mm a pak vetsi.
Ja mysle ze jsou jenom 239mm a 256mm a pak vetsi.
Audi Sq7
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: regulátor brzdného učinku
on určitě myslel 239mm kotouče,ty Seaty to mají ještě z GII stejně jako první GIII.
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
ja ja, 3ková technologie, na dvojkovým podvozku v kabátě 5tkové airodynamiky
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: regulátor brzdného učinku
Vecernicek píše:ja ja, 3ková technologie, na dvojkovým podvozku v kabátě 5tkové airodynamiky
Audi Sq7
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
Ale je tady právě problém toho že každej druhej regulátor je v pr..vwCharlie píše:nejlepší je nechat brzdy origo tak jak jsou. Ona ta felicie má stejnou hmotnost jak GII,ale zadní brzdy jsou účinější,má větší bubny i pakny,proto je tam ten omezovač. GII na zadek tolik nebrzdí,takže zeslabovat ještě jejich účinek,to je blbost. Píšu to pro ty,kteří si myslí,že se tak bavíme o GII,né o Toledu v TDi,které má vzadu kotouče a mělo by mít tak i zátěžový regulátor. Jakýkoliv zásah výměnou neoriginálních dílů,může mít negativní vliv,každé auto je nějak stavěné a k tomu má správně poměrově vyvážené brzdy.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: regulátor brzdného učinku
no já bych řekl,že aji ještě větší procento.ok píše:Ale je tady právě problém toho že každej druhej regulátor je v pr..vwCharlie píše:nejlepší je nechat brzdy origo tak jak jsou. Ona ta felicie má stejnou hmotnost jak GII,ale zadní brzdy jsou účinější,má větší bubny i pakny,proto je tam ten omezovač. GII na zadek tolik nebrzdí,takže zeslabovat ještě jejich účinek,to je blbost. Píšu to pro ty,kteří si myslí,že se tak bavíme o GII,né o Toledu v TDi,které má vzadu kotouče a mělo by mít tak i zátěžový regulátor. Jakýkoliv zásah výměnou neoriginálních dílů,může mít negativní vliv,každé auto je nějak stavěné a k tomu má správně poměrově vyvážené brzdy.
Spousta lidí o něm ani neví a jezdí aji tak,ani na STK nic neříkají. Zjistí jenom jestli zadek nějak brzdí a jestli brzdí obě kola stejně. Horší je,když teče,to jsem řešil teďkom na jedné GIII opět tím vyřazením a propojením. Nový se nikomu kupovat nechce a popravdě u bubnových brzd fakt nejde při normálním ježdění a brždění poznat,jestli tam ten zátěžák je nebo není. Kotouče na zadku bez zátěžáku jsem ještě nějak podrobněji neotestoval,takže tam to zatím tvrdit nebudu.
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: regulátor brzdného učinku
Mej jsem na GOlfu II zadni kotouce golf III. A kdyz se vyndal regulator, tak to byl mazec. Neslo to vubec, lehce pedal brdy a zadek smykoval.
Audi Sq7
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
To mi povidej, já tuknu na brzdu a zadek je vedle mě.
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor brzdného učinku
to máš ale zhnilou nápravniciok píše:To mi povidej, já tuknu na brzdu a zadek je vedle mě.