regulátor brzdného učinku

Podvozky, kola, převodovky, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od Vecernicek »

Ehm, děkuji za vysvětlení.

Vlastně teď akorát zbývá otázka jestli je lepší regulátor nebo ten ventil, když většinou jezdím s prázdným autem a kudlu tak asi ten ventil že?

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od vwCharlie »

nejlepší je nechat brzdy origo tak jak jsou. Ona ta felicie má stejnou hmotnost jak GII,ale zadní brzdy jsou účinější,má větší bubny i pakny,proto je tam ten omezovač. GII na zadek tolik nebrzdí,takže zeslabovat ještě jejich účinek,to je blbost. Píšu to pro ty,kteří si myslí,že se tak bavíme o GII,né o Toledu v TDi,které má vzadu kotouče a mělo by mít tak i zátěžový regulátor. Jakýkoliv zásah výměnou neoriginálních dílů,může mít negativní vliv,každé auto je nějak stavěné a k tomu má správně poměrově vyvážené brzdy.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od lister »

kotouče vzadu bez jakýkoliv regulace můžou mít negativní vliv na karoserii :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od Vecernicek »

ehm sorry kluci ale jsou tam bubny a váha tam je větší, ale máte pravdu nechám tam regulátor, když funguje tak proč ho demontovat.

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od aiworry »

Vecernicek píše:ehm sorry kluci ale jsou tam bubny a váha tam je větší, ale máte pravdu nechám tam regulátor, když funguje tak proč ho demontovat.

Ty ma 66kw? Protoze vsechny 81 kw co jsem vydel tak mely vzadu kotouce.
Audi Sq7

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od Vecernicek »

ja ich habst leistung sechtsundsechzig kilo watts (66kW/90k) :wink: und drehmoment zweiundzweihundert Newton meter (202Nm) a vepředu 235mm vzduchem chlazené :twisted:

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od aiworry »

Nasi maj na seat 66kW vepredu 256 chlezeny.

Ja mysle ze jsou jenom 239mm a 256mm a pak vetsi.
Audi Sq7

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od vwCharlie »

on určitě myslel 239mm kotouče,ty Seaty to mají ještě z GII stejně jako první GIII.

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od Vecernicek »

ja ja, 3ková technologie, na dvojkovým podvozku v kabátě 5tkové airodynamiky :D

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od aiworry »

Vecernicek píše:ja ja, 3ková technologie, na dvojkovým podvozku v kabátě 5tkové airodynamiky :D
:lol:
Audi Sq7

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od ok »

vwCharlie píše:nejlepší je nechat brzdy origo tak jak jsou. Ona ta felicie má stejnou hmotnost jak GII,ale zadní brzdy jsou účinější,má větší bubny i pakny,proto je tam ten omezovač. GII na zadek tolik nebrzdí,takže zeslabovat ještě jejich účinek,to je blbost. Píšu to pro ty,kteří si myslí,že se tak bavíme o GII,né o Toledu v TDi,které má vzadu kotouče a mělo by mít tak i zátěžový regulátor. Jakýkoliv zásah výměnou neoriginálních dílů,může mít negativní vliv,každé auto je nějak stavěné a k tomu má správně poměrově vyvážené brzdy.
Ale je tady právě problém toho že každej druhej regulátor je v pr..

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od vwCharlie »

ok píše:
vwCharlie píše:nejlepší je nechat brzdy origo tak jak jsou. Ona ta felicie má stejnou hmotnost jak GII,ale zadní brzdy jsou účinější,má větší bubny i pakny,proto je tam ten omezovač. GII na zadek tolik nebrzdí,takže zeslabovat ještě jejich účinek,to je blbost. Píšu to pro ty,kteří si myslí,že se tak bavíme o GII,né o Toledu v TDi,které má vzadu kotouče a mělo by mít tak i zátěžový regulátor. Jakýkoliv zásah výměnou neoriginálních dílů,může mít negativní vliv,každé auto je nějak stavěné a k tomu má správně poměrově vyvážené brzdy.
Ale je tady právě problém toho že každej druhej regulátor je v pr..
no já bych řekl,že aji ještě větší procento. :) :)
Spousta lidí o něm ani neví a jezdí aji tak,ani na STK nic neříkají. Zjistí jenom jestli zadek nějak brzdí a jestli brzdí obě kola stejně. Horší je,když teče,to jsem řešil teďkom na jedné GIII opět tím vyřazením a propojením. Nový se nikomu kupovat nechce a popravdě u bubnových brzd fakt nejde při normálním ježdění a brždění poznat,jestli tam ten zátěžák je nebo není. Kotouče na zadku bez zátěžáku jsem ještě nějak podrobněji neotestoval,takže tam to zatím tvrdit nebudu.

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od aiworry »

Mej jsem na GOlfu II zadni kotouce golf III. A kdyz se vyndal regulator, tak to byl mazec. Neslo to vubec, lehce pedal brdy a zadek smykoval.
Audi Sq7

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od ok »

To mi povidej, já tuknu na brzdu a zadek je vedle mě.

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: regulátor brzdného učinku

Příspěvek od Vecernicek »

ok píše:To mi povidej, já tuknu na brzdu a zadek je vedle mě.
to máš ale zhnilou nápravnici :lol:

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“