ložisko v převodovce
- barbar
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24.02.2006 21:02
ložisko v převodovce
Jak moc je to složité a kolik stojí ložisko do převodovky nevíte někdo .... Je to na 1,6 GTD G2.....
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
záleží který ložisko myslíš, ono jich je tam víc. v zásadě se dají rozdělit na dvě skupiny ,jedna skupina je ložisko na vypínaní spojky - nevím kolik stojí max pár stovek a jeho výměnu zvládneš možná i sám.
druhá skupina jsou všechny ostatní ložiska, zase nevím kolik stojí, ale musí se kvůli výměně rozebrat celá převodovka, což sám nezvládneš a při cenách práce v servisech to ani inemá cenu rozebírat.
druhá skupina jsou všechny ostatní ložiska, zase nevím kolik stojí, ale musí se kvůli výměně rozebrat celá převodovka, což sám nezvládneš a při cenách práce v servisech to ani inemá cenu rozebírat.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Spojkovy lozisko cca 280 - 400 Kc, vymena na ulici zabere max. hodinu kdyz si u toho odskocis 2X na kafelister píše:záleží který ložisko myslíš, ono jich je tam víc. v zásadě se dají rozdělit na dvě skupiny ,jedna skupina je ložisko na vypínaní spojky - nevím kolik stojí max pár stovek a jeho výměnu zvládneš možná i sám.
druhá skupina jsou všechny ostatní ložiska, zase nevím kolik stojí, ale musí se kvůli výměně rozebrat celá převodovka, což sám nezvládneš a při cenách práce v servisech to ani inemá cenu rozebírat.
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- barbar
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24.02.2006 21:02
A malinko postup???Thomas píše:Spojkovy lozisko cca 280 - 400 Kc, vymena na ulici zabere max. hodinu kdyz si u toho odskocis 2X na kafelister píše:záleží který ložisko myslíš, ono jich je tam víc. v zásadě se dají rozdělit na dvě skupiny ,jedna skupina je ložisko na vypínaní spojky - nevím kolik stojí max pár stovek a jeho výměnu zvládneš možná i sám.
druhá skupina jsou všechny ostatní ložiska, zase nevím kolik stojí, ale musí se kvůli výměně rozebrat celá převodovka, což sám nezvládneš a při cenách práce v servisech to ani inemá cenu rozebírat.
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jasny: potrebujes sundat ten zadni kryt prevodovky (jak tam mas packu spojky). To ti drzi tusim ze 6 sroubu, z toho 2 jsou kratsi. K tomu abys to sundal si mozna budes muset povolit silentbloky, aby ti prevodovka klesla trochu niz a mohl si vytahnout srouby, uz si to presne nepamatuju jestli je to na G2 nutny. No s tim si poradis. Az sundas ten kryt, tak se podivej dovnitr a uvidis lozisko. Otoc ten kryt dnem dolu a zmackni tu packu spojky. Lozisko ti krasne vyjede. No a pak opacnym postupem vsechno zpatky dovnitr Cena za lozisko LUK je v autokelly 277kc.barbar píše:A malinko postup???Thomas píše: Spojkovy lozisko cca 280 - 400 Kc, vymena na ulici zabere max. hodinu kdyz si u toho odskocis 2X na kafe
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
není ten postup divnej ? bavíme se o převodovce 020 ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Typ bych ti kecal, takhle sem to delal zatim na vsech 4 i 5 kvaltech co sem mel.... sundat dekl, vymenit lozisko, nandat dekl Nebo v cem si myslis ze je divnej?lister píše:není ten postup divnej ? bavíme se o převodovce 020 ?
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
právě že dekl je u 4kvaltu na 4 šrouby a u 5kvaltu je to jen naražený plechový víčko, to se sundá. pak by se měli vytáhnout 2 drátěný pojistky a vysunout do předu páku na vypínání spojky, a tím se dostaneš k ložisku..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, taky to jde.... Ja sem to delal vzdycky tak stejne jako u 4 kvaltu... Sundat tend dekl neda moc prace, tak sem to neresillister píše:právě že dekl je u 4kvaltu na 4 šrouby a u 5kvaltu je to jen naražený plechový víčko, to se sundá. pak by se měli vytáhnout 2 drátěný pojistky a vysunout do předu páku na vypínání spojky, a tím se dostaneš k ložisku..
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ja sem to delal vzdycky tak stejne jako u 4 kvaltu... Sundat ten dekl a vyndat loziskolister píše:právě že dekl je u 4kvaltu na 4 šrouby a u 5kvaltu je to jen naražený plechový víčko, to se sundá. pak by se měli vytáhnout 2 drátěný pojistky a vysunout do předu páku na vypínání spojky, a tím se dostaneš k ložisku..
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- barbar
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24.02.2006 21:02
ok o víkendu na to kouknu.... ještě že se to nemusí půlitThomas píše:Ja sem to delal vzdycky tak stejne jako u 4 kvaltu... Sundat ten dekl a vyndat loziskolister píše:právě že dekl je u 4kvaltu na 4 šrouby a u 5kvaltu je to jen naražený plechový víčko, to se sundá. pak by se měli vytáhnout 2 drátěný pojistky a vysunout do předu páku na vypínání spojky, a tím se dostaneš k ložisku..
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- ctvrta
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWary
- Kontaktovat uživatele:
Asi myslite tohle: http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... ID=1161843" target="_blank
Jak se pozna ze je to lozisko v haji?
U GIII uz je to jinak? To lozisko je u spojkovyho talire, ne jako u GII?
Jak se pozna ze je to lozisko v haji?
U GIII uz je to jinak? To lozisko je u spojkovyho talire, ne jako u GII?