ložisko v převodovce

Podvozky, kola, převodovky, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

ložisko v převodovce

Příspěvek od barbar »

Jak moc je to složité a kolik stojí ložisko do převodovky nevíte někdo .... Je to na 1,6 GTD G2.....

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

záleží který ložisko myslíš, ono jich je tam víc. v zásadě se dají rozdělit na dvě skupiny ,jedna skupina je ložisko na vypínaní spojky - nevím kolik stojí max pár stovek a jeho výměnu zvládneš možná i sám.
druhá skupina jsou všechny ostatní ložiska, zase nevím kolik stojí, ale musí se kvůli výměně rozebrat celá převodovka, což sám nezvládneš a při cenách práce v servisech to ani inemá cenu rozebírat.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od G3-lower »

Nedavno jsem menil, ale ted nevim ale bud to bylo mezi 3-4 sty a nebo 750. Menil sem toho vic tak ted nevim. Zitra se zkusim poptat borce co mi to obednaval.

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od barbar »

jo myslel jsem spojkový

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

lister píše:záleží který ložisko myslíš, ono jich je tam víc. v zásadě se dají rozdělit na dvě skupiny ,jedna skupina je ložisko na vypínaní spojky - nevím kolik stojí max pár stovek a jeho výměnu zvládneš možná i sám.
druhá skupina jsou všechny ostatní ložiska, zase nevím kolik stojí, ale musí se kvůli výměně rozebrat celá převodovka, což sám nezvládneš a při cenách práce v servisech to ani inemá cenu rozebírat.
Spojkovy lozisko cca 280 - 400 Kc, vymena na ulici zabere max. hodinu kdyz si u toho odskocis 2X na kafe :lol:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od barbar »

Thomas píše:
lister píše:záleží který ložisko myslíš, ono jich je tam víc. v zásadě se dají rozdělit na dvě skupiny ,jedna skupina je ložisko na vypínaní spojky - nevím kolik stojí max pár stovek a jeho výměnu zvládneš možná i sám.
druhá skupina jsou všechny ostatní ložiska, zase nevím kolik stojí, ale musí se kvůli výměně rozebrat celá převodovka, což sám nezvládneš a při cenách práce v servisech to ani inemá cenu rozebírat.
Spojkovy lozisko cca 280 - 400 Kc, vymena na ulici zabere max. hodinu kdyz si u toho odskocis 2X na kafe :lol:
A malinko postup???

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

barbar píše:
Thomas píše: Spojkovy lozisko cca 280 - 400 Kc, vymena na ulici zabere max. hodinu kdyz si u toho odskocis 2X na kafe :lol:
A malinko postup???
Jasny: potrebujes sundat ten zadni kryt prevodovky (jak tam mas packu spojky). To ti drzi tusim ze 6 sroubu, z toho 2 jsou kratsi. K tomu abys to sundal si mozna budes muset povolit silentbloky, aby ti prevodovka klesla trochu niz a mohl si vytahnout srouby, uz si to presne nepamatuju jestli je to na G2 nutny. No s tim si poradis. Az sundas ten kryt, tak se podivej dovnitr a uvidis lozisko. Otoc ten kryt dnem dolu a zmackni tu packu spojky. Lozisko ti krasne vyjede. No a pak opacnym postupem vsechno zpatky dovnitr :wink: Cena za lozisko LUK je v autokelly 277kc.
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

není ten postup divnej ? bavíme se o převodovce 020 ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

lister píše:není ten postup divnej ? bavíme se o převodovce 020 ?
Typ bych ti kecal, takhle sem to delal zatim na vsech 4 i 5 kvaltech co sem mel.... sundat dekl, vymenit lozisko, nandat dekl :lol: Nebo v cem si myslis ze je divnej?
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

právě že dekl je u 4kvaltu na 4 šrouby a u 5kvaltu je to jen naražený plechový víčko, to se sundá. pak by se měli vytáhnout 2 drátěný pojistky a vysunout do předu páku na vypínání spojky, a tím se dostaneš k ložisku..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

lister píše:právě že dekl je u 4kvaltu na 4 šrouby a u 5kvaltu je to jen naražený plechový víčko, to se sundá. pak by se měli vytáhnout 2 drátěný pojistky a vysunout do předu páku na vypínání spojky, a tím se dostaneš k ložisku..
Jojo, taky to jde.... Ja sem to delal vzdycky tak stejne jako u 4 kvaltu... Sundat tend dekl neda moc prace, tak sem to neresil :lol:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

lister píše:právě že dekl je u 4kvaltu na 4 šrouby a u 5kvaltu je to jen naražený plechový víčko, to se sundá. pak by se měli vytáhnout 2 drátěný pojistky a vysunout do předu páku na vypínání spojky, a tím se dostaneš k ložisku..
Ja sem to delal vzdycky tak stejne jako u 4 kvaltu... Sundat ten dekl a vyndat lozisko :wink:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od barbar »

Thomas píše:
lister píše:právě že dekl je u 4kvaltu na 4 šrouby a u 5kvaltu je to jen naražený plechový víčko, to se sundá. pak by se měli vytáhnout 2 drátěný pojistky a vysunout do předu páku na vypínání spojky, a tím se dostaneš k ložisku..
Ja sem to delal vzdycky tak stejne jako u 4 kvaltu... Sundat ten dekl a vyndat lozisko :wink:
ok o víkendu na to kouknu.... ještě že se to nemusí půlit :D

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

ten plechový dekl jde někdy dost blbě vyndat,rači bych se držel prvního postupu,protože se může to plechové víčko při vyndávání poškodit a nejde jen tak vyndat.Někdo ho má už dokonce i jak papír,jak je to u některých zrezlé

Uživatelský avatar
ctvrta
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ctvrta »

Asi myslite tohle: http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... ID=1161843" target="_blank

Jak se pozna ze je to lozisko v haji?

U GIII uz je to jinak? To lozisko je u spojkovyho talire, ne jako u GII?

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“