to asi vsichni co auto snizi tak s tim snad pocitaji ze tžo neni na normalni jezdeni,jde o to jestli chces kozu a jezdit vsude a nebo mit nizky auto a jezdit pomalu a obcas jit par metru pesky abys nic neurval..vwCharlie píše:jednou se z toho vyléčíte kucí .Na normální všestrané ježdění to není.A kdo to nechce dělat pořádně a má málo peněz,tak ať to raději nedělá.To tim tuplem bych to nesnižoval. Jednou jsem viděl borce,který měl stažené dva závity k sobě na zadních pružinách svorkou,kterou se ztahuje ocelové lano,když se dělá oko na konci.A v předu se vyřádil pilkou na řelezo.
sportovní podvozek ano či ne
- mara7518
- VWagenista
- Příspěvky: 1263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Takže je snad jasné co je lepší.Tak ať si uváží sám,k čemu to auto má.A já kozu nemám,to mají jen ti,co mají vzadu urvané silentbloky a dorazy tlumičů v pr.... A můj názor,který tvoří odpověď na toto téma,je že jízda se sníženým autem na našich cestách je horší,jak ze stránky pohodlí,tak ze stránky jízdních vlastností,takže nesnižovat.Je to jenom hezké.mara7518 píše:to asi vsichni co auto snizi tak s tim snad pocitaji ze tžo neni na normalni jezdeni,jde o to jestli chces kozu a jezdit vsude a nebo mit nizky auto a jezdit pomalu a obcas jit par metru pesky abys nic neurval..vwCharlie píše:jednou se z toho vyléčíte kucí .Na normální všestrané ježdění to není.A kdo to nechce dělat pořádně a má málo peněz,tak ať to raději nedělá.To tim tuplem bych to nesnižoval. Jednou jsem viděl borce,který měl stažené dva závity k sobě na zadních pružinách svorkou,kterou se ztahuje ocelové lano,když se dělá oko na konci.A v předu se vyřádil pilkou na řelezo.
PS: mara7518: jestli máš auto snížené,tak to co máš napsané v avataru,jako název auta,tak je trefné
- alexius
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Raději budu jezdit všude, než obšlapávat boty, jsou dnes drahé.vwCharlie píše:Takže je snad jasné co je lepší.Tak ať si uváží sám,k čemu to auto má.A já kozu nemám,to mají jen ti,co mají vzadu urvané silentbloky a dorazy tlumičů v pr.... A můj názor,který tvoří odpověď na toto téma,je že jízda se sníženým autem na našich cestách je horší,jak ze stránky pohodlí,tak ze stránky jízdních vlastností,takže nesnižovat.Je to jenom hezké.mara7518 píše: to asi vsichni co auto snizi tak s tim snad pocitaji ze tžo neni na normalni jezdeni,jde o to jestli chces kozu a jezdit vsude a nebo mit nizky auto a jezdit pomalu a obcas jit par metru pesky abys nic neurval..
PS: mara7518: jestli máš auto snížené,tak to co máš napsané v avataru,jako název auta,tak je trefné
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Proto si chci koupit Land Roveralexius píše:Raději budu jezdit všude, než obšlapávat boty, jsou dnes drahé.vwCharlie píše: Takže je snad jasné co je lepší.Tak ať si uváží sám,k čemu to auto má.A já kozu nemám,to mají jen ti,co mají vzadu urvané silentbloky a dorazy tlumičů v pr.... A můj názor,který tvoří odpověď na toto téma,je že jízda se sníženým autem na našich cestách je horší,jak ze stránky pohodlí,tak ze stránky jízdních vlastností,takže nesnižovat.Je to jenom hezké.
PS: mara7518: jestli máš auto snížené,tak to co máš napsané v avataru,jako název auta,tak je trefné
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Tak pohodlí se sníží, ale řek bych že jízdní vlastnosti se zlepší a to určitě a do snížení 40/40 se nic neurve.vwCharlie píše:Takže je snad jasné co je lepší.Tak ať si uváží sám,k čemu to auto má.A já kozu nemám,to mají jen ti,co mají vzadu urvané silentbloky a dorazy tlumičů v pr.... A můj názor,který tvoří odpověď na toto téma,je že jízda se sníženým autem na našich cestách je horší,jak ze stránky pohodlí,tak ze stránky jízdních vlastností,takže nesnižovat.Je to jenom hezké.mara7518 píše: to asi vsichni co auto snizi tak s tim snad pocitaji ze tžo neni na normalni jezdeni,jde o to jestli chces kozu a jezdit vsude a nebo mit nizky auto a jezdit pomalu a obcas jit par metru pesky abys nic neurval..
PS: mara7518: jestli máš auto snížené,tak to co máš napsané v avataru,jako název auta,tak je trefné
- Curda
- Pilot
- Příspěvky: 852
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- mara7518
- VWagenista
- Příspěvky: 1263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
PS: mara7518: jestli máš auto snížené,tak to co máš napsané v avataru,jako název auta,tak je trefné
jo mam to tak,mozna i neco nizsi,je to fakt kostitras ale ja sem za to rad,sem asi mladej a blbej ale me to za ten vzhled fakt stoji!!!!!radsi obcas skrtnu autem o zem,nez skrtnout kozou o svodidla v zatacce. .jak rika Curda,vysoka koza je zas nepohodlna pro lidi co sou zvykly na snizeni!!
jo a to ze mas v kupe silentbloky a dorazi nic nemeni na to,ze ty strcis mezi predni kolo a blatnik minimalne pest a ja jeden prst..a to nemam vysoky gumy.
jo mam to tak,mozna i neco nizsi,je to fakt kostitras ale ja sem za to rad,sem asi mladej a blbej ale me to za ten vzhled fakt stoji!!!!!radsi obcas skrtnu autem o zem,nez skrtnout kozou o svodidla v zatacce. .jak rika Curda,vysoka koza je zas nepohodlna pro lidi co sou zvykly na snizeni!!
jo a to ze mas v kupe silentbloky a dorazi nic nemeni na to,ze ty strcis mezi predni kolo a blatnik minimalne pest a ja jeden prst..a to nemam vysoky gumy.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
tak jasně že to máš nižší a jinak to vypadá.Ale podívej se na mého golfa,v avataru a uvidíš,že to není zas taková koza a to tam mám 14 plechy se 185/60 gumama (to šedé jsou plastové límce).Ale když jsou tam 13 kola s 165 gumama,tak bych aji věřil,že tam tu pěst strčíš.Ale jako koz jinak jezdí celkem dost a je hnusné,když jim sedí víc zadek jak předek,příčina toho je právě to co jsem psal výš.
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
hmmm,tak já tam nedám ani cédéčkomara7518 píše:PS: mara7518: jestli máš auto snížené,tak to co máš napsané v avataru,jako název auta,tak je trefné
jo mam to tak,mozna i neco nizsi,je to fakt kostitras ale ja sem za to rad,sem asi mladej a blbej ale me to za ten vzhled fakt stoji!!!!!radsi obcas skrtnu autem o zem,nez skrtnout kozou o svodidla v zatacce. .jak rika Curda,vysoka koza je zas nepohodlna pro lidi co sou zvykly na snizeni!!
jo a to ze mas v kupe silentbloky a dorazi nic nemeni na to,ze ty strcis mezi predni kolo a blatnik minimalne pest a ja jeden prst..a to nemam vysoky gumy.
- karlos525
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: most-litvínov
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
pořídil jsem si snižený pružiny na G3 VR6 H&R a jsem spokojenej. Jizdní vlastnosti, přesnost řízení a tak se fakt zlepšila. Aute též nenaklání a přispíva to k pohodlí protože jinak se mi zvedal žaludek jet po sjezdu z dálnice ve 70 je to fakt hnus. Měkkej podvozek to sice ustojí ale je to hodně nepříjemné. A nevím o místě kam bych se sníženým podvozkem (40/40) nedostal.