Kroužek ložiska diferenciálu na automatu

Podvozky, kola, převodovky, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
remarque
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumperk

Kroužek ložiska diferenciálu na automatu

Příspěvek od remarque »

Ahoj,
jak správně utáhnout kroužek na obrázku. Nevím,jestli ten text chápu dobře. Přeložil jsem si to tak,že je ho potřeba dotáhnou rukou a následně klíčem ještě o tři otvory,přičemž utahovací moment by se měl pohybovat v rozmezí 3,2 až 6Nm?
Přílohy
1.jpg

shazzer
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2570
Registrován: 02.10.2007 11:03

Re: Kroužek ložiska diferenciálu na automatu

Příspěvek od shazzer »

Nedobre sis to prelozil - Reibmoment a Drehmoment je pomerne velky rozdil - takze znova a lepe: dale dotahovat a soucasne na hnane hrideli merit celkovy treci moment, ktery by mel byt v rozmezi 3.2 az 6.0 Nm!

Uživatelský avatar
remarque
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumperk

Re: Kroužek ložiska diferenciálu na automatu

Příspěvek od remarque »

A jak se to v praxi měří (jak to dělají v servisech)?
Napadá mě jedině, připevnit páku na hřídel diferáku, kolmo k její ose a na její konec umístit siloměr. Tím změřit moment jaký potřebuji k tomu,abych diferákem otočil. Provedu první měření s povoleným kroužkem, pak kroužek utáhnu tak, až moment potřebný k otočení vzroste o 3,2 až 6Nm.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“