Uložení předních tlumičů
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 06.03.2011 21:07
Uložení předních tlumičů
Ahoj..chci se jenom zeptat jak poznám, že je v háji horní uložení předních tlumičů? Asi před rokem jsem nechával dělat přední tlumiče a nevím jestli měnili i uložení a když přejedu přes díru, tak se v tom zdá takovej zvláštní zvuk. Díky moc
- stevocz
- Profík
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Košice
Re: Uložení předních tlumičů
niekedy staci pozriet na neho zhora a je ta guma odtrhnuta od kovoveho.
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení předních tlumičů
zvedeneš auto na heveru... chytneš kolo, a zvedneš ho nahoru a dolu a pak ještě zkus zatlačit to kolo jakoby dopředu a dozadu po směru jízdy. Pokud to kolo nejde zvednout a drží tak je vše vpořádku, pokud ale bude skákat, bude tam vůle typu: lup/lup tak s tím něco je. Jinak na českých silnicích je životnost horního uložení 3000km.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Uložení předních tlumičů
blbost...Vecernicek píše:zvedeneš auto na heveru... chytneš kolo, a zvedneš ho nahoru a dolu a pak ještě zkus zatlačit to kolo jakoby dopředu a dozadu po směru jízdy. Pokud to kolo nejde zvednout a drží tak je vše vpořádku, pokud ale bude skákat, bude tam vůle typu: lup/lup tak s tím něco je. Jinak na českých silnicích je životnost horního uložení 3000km.
to je přesně to,kvůli čeho plaší spousta majitelů a uložení mění zbytečně.
uložení není přišroubované pevně ke káře,je tam jen z vrchu miska,aby nevypadl tlumič,když se zvedne auto.
Ano,když se dá nové uložení,které není unavené,tak tam je menší vůle než když si to časem sedne a trochu se protlačí.
Špatné uložení se pozná tak,že se začne trhat a jde to vidět od pohledu,jak psal stevocz nebo v něm odejde ložisko a začne při točením volantem lupat. To je vše.
Já mám uložení na autě asi s 80000km a sportovním podvozkem a je stále ok.
A ještě jsem se párkrát setkával u golfů,které ho měly původní a bylo tam kolem 200tis.km
Samozřejmě nevydrží tolik,když tam dá někdo nějaký šit nebo když špatně složí tlumič,jakože se běžně stává.
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: Uložení předních tlumičů
Taky by měly být z vrchu na tlumičích ty plastový deklíky, protože louží zárověň jako krytka proti prachu a vlhkosti.
- Mr.Din
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 06.01.2010 19:57
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení předních tlumičů
A jaký máš konkrétně to uložení ? značka atd, ted to také řeším koupil jsem sportovní podvozek a tak bych rád aby to nějakou dobu vydrželo, díky..vwCharlie píše:blbost...Vecernicek píše:zvedeneš auto na heveru... chytneš kolo, a zvedneš ho nahoru a dolu a pak ještě zkus zatlačit to kolo jakoby dopředu a dozadu po směru jízdy. Pokud to kolo nejde zvednout a drží tak je vše vpořádku, pokud ale bude skákat, bude tam vůle typu: lup/lup tak s tím něco je. Jinak na českých silnicích je životnost horního uložení 3000km.
to je přesně to,kvůli čeho plaší spousta majitelů a uložení mění zbytečně.
uložení není přišroubované pevně ke káře,je tam jen z vrchu miska,aby nevypadl tlumič,když se zvedne auto.
Ano,když se dá nové uložení,které není unavené,tak tam je menší vůle než když si to časem sedne a trochu se protlačí.
Špatné uložení se pozná tak,že se začne trhat a jde to vidět od pohledu,jak psal stevocz nebo v něm odejde ložisko a začne při točením volantem lupat. To je vše.
Já mám uložení na autě asi s 80000km a sportovním podvozkem a je stále ok.
A ještě jsem se párkrát setkával u golfů,které ho měly původní a bylo tam kolem 200tis.km
Samozřejmě nevydrží tolik,když tam dá někdo nějaký šit nebo když špatně složí tlumič,jakože se běžně stává.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 671
- Registrován: 05.04.2012 19:00
Re: Uložení předních tlumičů
Horní uložení na VW Golf 2 by se mělo měnit s výměnou tlumičů a pružin. Od motoru je vidět stav, když už je letité zpuchřelé, tak by mělo pryč.
Občas se stane, že se do ložiska dostane nějaký bordel nebo rez a prostě se začne kousat. To se pozná přeskakováním pružiny, zvedáním a snižováním auto při točením kol. Když mrkneš na kolo a někdo ti s ním bude točit tak by se s kolem měla otáčet i pružina, když se neotáčí a deformuje se, tak je nahoře zaseklá a to je právě od ložiska horní uložení.
Občas se stane, že se do ložiska dostane nějaký bordel nebo rez a prostě se začne kousat. To se pozná přeskakováním pružiny, zvedáním a snižováním auto při točením kol. Když mrkneš na kolo a někdo ti s ním bude točit tak by se s kolem měla otáčet i pružina, když se neotáčí a deformuje se, tak je nahoře zaseklá a to je právě od ložiska horní uložení.
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?