Tlumiče?

Podvozky, kola, převodovky, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

Willi, myslim ze tohle je na vecernicka moc odbornej text, ale pro pochopeni proc to tak musi byt zkombinovane naprosto vystizne. :wink:
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Mathyas píše:Willi, myslim ze tohle je na vecernicka moc odbornej text, ale pro pochopeni proc to tak musi byt zkombinovane naprosto vystizne. :wink:
srry jednodusejc to neslo :oops:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

aspoň není nuda, o to mi šlo...

Ale podle mě se zdvih a tlumení uskutečňuje přes ty "otvory" mezi nima.

proto mají sportovní tlumiče (ty pravé) jeden větší a druhej menší se záklopkou aby to stalčit šlo lehčejí a do původní polohy se vracel pomaleji. :wink:

Uživatelský avatar
Buresmil
Závodník
Závodník
Příspěvky: 697
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JZ od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buresmil »

Mathyas píše:a nechces tam vratit seriovy pruziny? Mozna se mi nejaky doma valej, musel bych se podivat...

O tom jsem taky premyslel, ale to bych ty pruziny musel trochu asi podlozit aby to bylo tvrtsi a tolik se nenaklanelo. Libi se mi kdyz je auto trochu tvrtsi a nenaklani se tolik v zatackach.

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

vecernicek: prijde ti zabavny navazet se do jinych a delat ze sebe... vime co. Nevim mno :roll:
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
Buresmil
Závodník
Závodník
Příspěvky: 697
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JZ od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buresmil »

dohadujte se prosim jinde a Vecernicku prosim nedrazdi hada bosou nohou. Vsichni vime ze si spoustu veci dohazes dobre nastudovat, ale neprehanej to jini to znaji taky.

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

Buresmil: covece to co mam ja ted za podvozek by pro tebe bylo uplne idealni. Kdysi se to tu resilo a ta firma co to nabizela je uz nenabizi. Prej se po nich jen zaprasilo. Byl to celej set KONI 40/40 a byly tam i podlozky dozadu na 40/20 stal nejakych 5700.- ale uz nejni. Dalsi moznost by bylo od nekoho koupit lehce jetej celej sport podvozek. Ale riskujes ze bude mit najety vic nez ti reknou a pujde ti do kytek. Ale zase usetris. Nebo dalsi moznost celej podvozek koupit na eBay, tam jsou taky za zajimavy ceny za novy nestavitelny podvozky.
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

Ale asi nebudes chtit investovat do celyho podvozku. Nekde jsem dokonce videl firmu myslim ze z Plzne je ta firma. Uvinou ti pruziny jaky budes chtit a jakou tuhost budes chtit. Ale nevim jak by to bylo potom s jizdnima vlastnostma takovy kombinace.
A pruziny z GTI jsou nizsi??? Mohli by byt alespon tuzsi, ne? Jen premyslim nahlas.
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Když uvažuješ o podvozku a sníženém je tu i možnost podvozek (pružiny + tlumiče) Supersport/JOM - celkem rozumna cena a máš komplet podvozek takže snad bez problémů s kombinací pružina/tlumič.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Buresmil
Závodník
Závodník
Příspěvky: 697
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JZ od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buresmil »

co myslis tim rozumna cena? ja jak tak jsem koukal tak cenu uvazuju tak cca kolem 6tis + dorazy a ulozeni (jestli i jiny pruziny to prave nevim, ale kdybych zvolil spravny tlumič tak by ani nebyli potraba.

Uživatelský avatar
Pegin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Pegin »

Willdaa píše:Vecernicek

nebudu ti brat iluze o funkci tlumice.jenom na okraj aby tlumic spravne absorboval raz tak musi mit nejakej obsah media ktery se v nem pretlacuje (plyn,kapalina nebo kombinace) a kdyz na dlouhej (seriovej) tlumic das kratsi pruzinu tak mu ten objem znacne zmensis a proto pujde do kytek jak novej tak starej (starej podstatne driv)...idealni je kdyz se pretlacujou stejne objemy tzn. pist je v pulce to pak je stejna charakteristika jak pro stlaceni tak pro zdvih kdyz to nekam posunes tak nastane pakove pravidlo a ty pomery se ti zmeni. 8)
A je možné prodloužit nahoře na pístu závit aby se pist dostal opět do půlky? Třeba o ty 4cm?

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Pegin píše:
Willdaa píše:Vecernicek

nebudu ti brat iluze o funkci tlumice.jenom na okraj aby tlumic spravne absorboval raz tak musi mit nejakej obsah media ktery se v nem pretlacuje (plyn,kapalina nebo kombinace) a kdyz na dlouhej (seriovej) tlumic das kratsi pruzinu tak mu ten objem znacne zmensis a proto pujde do kytek jak novej tak starej (starej podstatne driv)...idealni je kdyz se pretlacujou stejne objemy tzn. pist je v pulce to pak je stejna charakteristika jak pro stlaceni tak pro zdvih kdyz to nekam posunes tak nastane pakove pravidlo a ty pomery se ti zmeni. 8)
A je možné prodloužit nahoře na pístu závit aby se pist dostal opět do půlky? Třeba o ty 4cm?
Zajimavy....jo slo proc ne :) nezkousel sem 8) ale spis bych ho zkratil pokud chces davat kratsi pruziny. :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Pegin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Pegin »

Jestli tomu dobře rozumím tak zkrátit pist tlumiče nahoře?

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Buresmil píše:co myslis tim rozumna cena? ja jak tak jsem koukal tak cenu uvazuju tak cca kolem 6tis + dorazy a ulozeni (jestli i jiny pruziny to prave nevim, ale kdybych zvolil spravny tlumič tak by ani nebyli potraba.
Loni jsem za 4 tlumiče a 4 pružiny -40/-40 dal 6,5k...
Akorát jsem najezdil tak 2tkm tak je brzo na hodnocení ale je to níž, je to tvrdý a tak jsem :lol:
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

Buresmil: tak uložení potrebujes přední horní gumy s ložiskem cca 300.-/ks zadni ulození kolem 50.-/ks vetsinou se meni jen spodni gumy, ale ja menil vsechno pro sichr a myslim ze je to lepsi dat vsechno novy. Je otazkou v jakym stavu mas horni misky na pruziny. To celou vymenu docela prodrazi jestli jsou KO. Jak pise žižal. da se pořídit podvozek za supr penizky. Ja pořídil 4 tlumiče s pružinama 40/40 a nechal jsem za to 5600.- tvrdost tak akorat, jizdni vlastnosti o 150% lepší. Najeto na tom mam 4tis.
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“