Brzdy
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Brzdy
Ahoj všichni,tak mám takový menší problém s brzdami.Pokud šlápnu jednou na pedál,tak to brzdí,ale pedál je docela nízko,jakmile šlápnu po druhé,někdy po třetí,tak už to je jako beton.Brzdy jsou staré asi rok,ručka funguje.Napadlo mě,že buď je tam vzduch,nebo protéká hlavní brzdový válec a nebo je stará brzdovka.Díky za rady
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
čau
pokud musíš někdy třeba 2x našlápnout aby to začlo pořádně brzdit, tak by to mohl být vzduch. chová se to tak gumově.
posilovač vyzkoušíš tak, že při vypnutém motoru (pokud nemáš abs - tam nevím jak to funguje) našlapeš pedál až úplně ztvrdne, podržíš a nastartuješ motor. pokud pedál poklesne, měl by posilovač fungovat. pokud ne, tak buď posilovač nebo podtlaková trubka atd.
jinak brzdovka se mění myslím každé 2 roky.
pokud musíš někdy třeba 2x našlápnout aby to začlo pořádně brzdit, tak by to mohl být vzduch. chová se to tak gumově.
posilovač vyzkoušíš tak, že při vypnutém motoru (pokud nemáš abs - tam nevím jak to funguje) našlapeš pedál až úplně ztvrdne, podržíš a nastartuješ motor. pokud pedál poklesne, měl by posilovač fungovat. pokud ne, tak buď posilovač nebo podtlaková trubka atd.
jinak brzdovka se mění myslím každé 2 roky.
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Ahoj,díky za rady.Posilovač je v pořádku,to už jsem zkoušel.Já měl na mysli,že možná propouští ty těsnení,co jsou v hlavním brzd.válci,že jakoby část kapaliny se vrátí do nádobky místo toho,aby se to tlačilo do trubek.Zkusím to odvzdušnit,popřípadě vyměnit brzdovku a pak se uvidí.Jakým stylem to odvzdušňuješ?Přes hadičku a skleničku s brzdovkou?boobika píše:čau
pokud musíš někdy třeba 2x našlápnout aby to začlo pořádně brzdit, tak by to mohl být vzduch. chová se to tak gumově.
posilovač vyzkoušíš tak, že při vypnutém motoru (pokud nemáš abs - tam nevím jak to funguje) našlapeš pedál až úplně ztvrdne, podržíš a nastartuješ motor. pokud pedál poklesne, měl by posilovač fungovat. pokud ne, tak buď posilovač nebo podtlaková trubka atd.
jinak brzdovka se mění myslím každé 2 roky.
- Raubees
- Pilot
- Příspěvky: 725
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brün a občas Praha a Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Jettadiesel: za odvzdušnění nic nedáš. popř pokud tam máš brzdovku dlouho, vyměň ji. třeba castrol 1 litr za 125kč
pokud chceš jen odvzdušnit tak odzadu, hadičku na odvzdušňovák a do sklinky s trochou brzdovky a jedééém, napumpovat, podržet, povolit šroub atd atd.
hlavně vzadu pozor na utahování odvzdušňováků - jsou hrozně tenký a stačí trochu víc otočit a je v řiti!
pokud chceš měnit kapalinu, tak stříkačkou vysát ze zásobníku starou, nalít plnou nové a u každého kola budeš tak dlouho "odvzdušňovat" doku nepoteče čistá, popř. si budeš jistej, že ten objem už protekl.
nebo aby jsi nemusel pořád točit s odvzušňovákem, popř. pokud jsi sám, tak nasaď hadičku na ventil, potom do sklinky, trochu povol ventil a běž pumpovat. vzduch ti dovnitř nevlítne a zvládneš to i sám.
pokud chceš jen odvzdušnit tak odzadu, hadičku na odvzdušňovák a do sklinky s trochou brzdovky a jedééém, napumpovat, podržet, povolit šroub atd atd.
hlavně vzadu pozor na utahování odvzdušňováků - jsou hrozně tenký a stačí trochu víc otočit a je v řiti!
pokud chceš měnit kapalinu, tak stříkačkou vysát ze zásobníku starou, nalít plnou nové a u každého kola budeš tak dlouho "odvzdušňovat" doku nepoteče čistá, popř. si budeš jistej, že ten objem už protekl.
nebo aby jsi nemusel pořád točit s odvzušňovákem, popř. pokud jsi sám, tak nasaď hadičku na ventil, potom do sklinky, trochu povol ventil a běž pumpovat. vzduch ti dovnitř nevlítne a zvládneš to i sám.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
když nechceš pořád povolovat a utahovat odvzdušňovák, tak si uděláš ze starýho víčka z baňky na brzdovku takovej forichtung pomocí kterýho natlakuješ brzdovou soustavu z kompresoru (0,2-0,3baru !) pak jen lehneš pod auto a odvzdušňuješ ..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
čoveče a jak ten forichtung vypadá? si to nemůžu ani při maximálně snaze představit. třeba foto nebo náčrt?lister píše:když nechceš pořád povolovat a utahovat odvzdušňovák, tak si uděláš ze starýho víčka z baňky na brzdovku takovej forichtung pomocí kterýho natlakuješ brzdovou soustavu z kompresoru (0,2-0,3baru !) pak jen lehneš pod auto a odvzdušňuješ ..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
z víčka je zachovanej závit a část vršku, jinak je v prostřed díra cca 3 cm, pak je tam plechový kolečko, uprostřed má rychlospojku na tlakovej vzduch a pochopitelně je tam i těsnění.
zbytkem víčka se kolečko s rychlospojkou přes těsnění přitáhne k baňce a další postup viz nahoře.
zbytkem víčka se kolečko s rychlospojkou přes těsnění přitáhne k baňce a další postup viz nahoře.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Tak problém je vyřešen.O víkendu jsem vyměnil ten brzdový válec a je to OK.Akorát je teď ten pedál hrozně tvrdý,ale to si zvyknu.lister píše:z víčka je zachovanej závit a část vršku, jinak je v prostřed díra cca 3 cm, pak je tam plechový kolečko, uprostřed má rychlospojku na tlakovej vzduch a pochopitelně je tam i těsnění.
zbytkem víčka se kolečko s rychlospojkou přes těsnění přitáhne k baňce a další postup viz nahoře.
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Katusice
- Kontaktovat uživatele:
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Katusice
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Katusice
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele: