SYNCRO-ůhlový převod

Podvozky, kola, převodovky, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
SamotZdeny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 404
Registrován: 10.02.2008 17:19
Bydliště: kousek od Pernštejna

SYNCRO-ůhlový převod

Příspěvek od SamotZdeny »

Ahoj.
Zajímalo by mě, proč je úhlový převod ze dvou kusů.
Zatímco hřídel pohonu pravé poloosy je napojen na planetové kolo(stejné jako u obyč převodovky) a prochází dutou hřídelí. Na té je nasazené spirálové kolo pohonu zadních kol, poháněné přes drážkovanou vsuvku napojenou ale na obal diferenciálu.
Je pro to jiný důvod, než rozložení sil?
Diky. Zdeny.

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: SYNCRO-ůhlový převod

Příspěvek od areka »

Je pro to ten důvod, že kdyby to tak nebylo tak se ti při prokluzu předního levého kola ostatní tři zastaví, což je u pohonu 4x4 na, víš co. :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“