Kontrola oleje v převodovce

Podvozky, kola, převodovky, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Budulman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kostelec na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Budulman »

Vecernicek píše:Takže jen tak pro představu:
náhon tachometru 150Kč (jsou dva druhy, červený a bílý, líší počtem zubů a tím i ukazované rychlosti)

Olej: Castrol SAE 80W, API GL4, MIL-L-2105, MB 235.1, ZF TE-ML 02 195kč za 1litr
A co nějakej od parama, ten stojí litr cca 60 Kč (na rozemletí nahonu to stačí ne?)

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Budulman píše:
Vecernicek píše:Takže jen tak pro představu:
náhon tachometru 150Kč (jsou dva druhy, červený a bílý, líší počtem zubů a tím i ukazované rychlosti)

Olej: Castrol SAE 80W, API GL4, MIL-L-2105, MB 235.1, ZF TE-ML 02 195kč za 1litr
A co nějakej od parama, ten stojí litr cca 60 Kč (na rozemletí nahonu to stačí ne?)
Nevím jestli to mám proplachovat, prostě jen dojedu na zahrádku a tam to vyliju a pokud tam bude hodně malejch, tak bych koupil ten za 60kč, ale prej to není až tak moc zapotřebí...

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

až tam budeš dávat tu trvalou náplň, tak tam pokud možno nelij takové ty 90w.., 80w..

já blb to tam podle knižky nalil a se řazením mi musel málem pomáhat spolujezdec :cry:

v létě to nepoznáš, ale přijde zima a je problém ráno vyhodit kvalt a pak řadit.

to jen takový názor :wink:

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

boobika píše:až tam budeš dávat tu trvalou náplň, tak tam pokud možno nelij takové ty 90w.., 80w..

já blb to tam podle knižky nalil a se řazením mi musel málem pomáhat spolujezdec :cry:

v létě to nepoznáš, ale přijde zima a je problém ráno vyhodit kvalt a pak řadit.

to jen takový názor :wink:
Sorráč, ale už tam je... ale stejně si myslim že to ta převodovka nevydrží. bůh vík jak dlouho jezdila na oněch necelých půl litru. Motor totiž při volnoběžných otáčkách jakoby mírně zadrhává. A myslím že to motorem není.
Jinak když zařadím 4 a mám sešlápnutou spojku tak se začne ozívat takový pískání. Netuším jestli to je odcházející diferák nebo synchrony... Prej to cca půl roku stálo :(

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Heh, ja sem mel v puvodni 4 kvaltovy prevodovce 2 decky :lol: Takze asi vsichni vite, proc sem ji menil... stejne mela synchrony na 2 v p....i, tak me bylo lito dolivat olej :D
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“