Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi

Podvozky, kola, převodovky, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
AJET0
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi

Příspěvek od AJET0 »

Zdar borci, mám takovej dotázek, chtěl bych vyměnit brzdy z GTi na obyč. co mám na 1.3i, nevíte, jestli na to potřebuju něco koupit, nebo třeba jesti jsou jiný ramena, nebo tak? Mám 2 auta, tak se chci jen poinformovat od vás, abych až to v sobotu budu dělat, mi nechyběla nějaká hadička, nebo tak něco.

Uživatelský avatar
Curda
Pilot
Pilot
Příspěvky: 852
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi

Příspěvek od Curda »

Vyměníš těhlice, kotouče a brzdiče a mělo by to jít bez jinýho problému!! Pokud se nepletu :roll:

Uživatelský avatar
Jukinooo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 340
Registrován: 25.11.2007 11:18
Bydliště: Malacky (Slovensko)

Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi

Příspěvek od Jukinooo »

Curda píše:Vyměníš těhlice, kotouče a brzdiče a mělo by to jít bez jinýho problému!! Pokud se nepletu :roll:
malo by to ist v pohodke. myslim ze len brzdove dosticky su tam ine. ale ked prehodis vsetko tak...... 8)
"Táto! …..to bude nejspíš nejaká provokace!"

Uživatelský avatar
Samik
Profík
Profík
Příspěvky: 942
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: českobudějovickoo :-)))
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi

Příspěvek od Samik »

A řekl bych že hlavní brzdový válec má jinej průměr, a je větší posilovač... Aspoň na mé 1.6 PN a 1.8 GT to tak bylo... :mrgreen:
Every day i see my dream - GII 1.8.T (200 PS) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=37653" onclick="window.open(this.href);return false; - už je fuč...

VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi

Příspěvek od OndrIs »

Samik píše:A řekl bych že hlavní brzdový válec má jinej průměr, a je větší posilovač... Aspoň na mé 1.6 PN a 1.8 GT to tak bylo... :mrgreen:
a to vadí že je měnší posilovač dit to je jen k lehčímu sešlápnutí brzdového pedalu je i jasne že 1.3 bude mít menší nšž vykonejší verze ale proč, taky mě to zajíma jelikoč měnim taky brzdy !!!

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi

Příspěvek od lister »

posilovač bych neměnil, ten nemá na účinost brzd vliv, jen snižuje sílu potřebnou k sešlápnutí pedálu.
průměr hlavního válce, to už je o něčem jiným, čím větší je průměr, tím víc kapaliny se vytlačí na jedno sešlápnutí.... ale ,třeba já mám hl. válec origo G1 (20,64mm nebo tak nějak), v předu jsem měnil brzdiče který mají větší průměr pístku, v zadu mám místo bubnů s malejma
prasátkama kotouče s pístkama 38mm, hlavní válec to zvládá v poho, zabírá v 1/3 dráhy.

jinak co přesně si mám představit pod pojmem "brzdy z gti" ?
jsou to kotouče 239x20 s brzdičema VWII ?
nebo 256x20 s brzdičema girling (16v) ?
nebo 280x22 girling (g60) ?

v prvním případě stačí vyměnit kotouče a k ním dát tenký destičky, další dvě varianty vyžadují výměnu těhlic ,případně i kulových čepů (pokud nebudou mít stejnej průměr)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Jukinooo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 340
Registrován: 25.11.2007 11:18
Bydliště: Malacky (Slovensko)

Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi

Příspěvek od Jukinooo »

OndrIs píše:
Samik píše:A řekl bych že hlavní brzdový válec má jinej průměr, a je větší posilovač... Aspoň na mé 1.6 PN a 1.8 GT to tak bylo... :mrgreen:
a to vadí že je měnší posilovač dit to je jen k lehčímu sešlápnutí brzdového pedalu je i jasne že 1.3 bude mít menší nšž vykonejší verze ale proč, taky mě to zajíma jelikoč měnim taky brzdy !!!
ja mam prepabanu 1.3 - ku na 18 Gti a posilovac som nechal ten maly (povodny) a brzdi aaaaaaaaz moc dobre 8) :wink:
"Táto! …..to bude nejspíš nejaká provokace!"

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“