Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi
- AJET0
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi
Zdar borci, mám takovej dotázek, chtěl bych vyměnit brzdy z GTi na obyč. co mám na 1.3i, nevíte, jestli na to potřebuju něco koupit, nebo třeba jesti jsou jiný ramena, nebo tak? Mám 2 auta, tak se chci jen poinformovat od vás, abych až to v sobotu budu dělat, mi nechyběla nějaká hadička, nebo tak něco.
- Curda
- Pilot
- Příspěvky: 852
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi
Vyměníš těhlice, kotouče a brzdiče a mělo by to jít bez jinýho problému!! Pokud se nepletu
- Jukinooo
- Jezdec
- Příspěvky: 340
- Registrován: 25.11.2007 11:18
- Bydliště: Malacky (Slovensko)
Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi
malo by to ist v pohodke. myslim ze len brzdove dosticky su tam ine. ale ked prehodis vsetko tak......Curda píše:Vyměníš těhlice, kotouče a brzdiče a mělo by to jít bez jinýho problému!! Pokud se nepletu
"Táto! …..to bude nejspíš nejaká provokace!"
- Samik
- Profík
- Příspěvky: 942
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: českobudějovickoo :-)))
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi
A řekl bych že hlavní brzdový válec má jinej průměr, a je větší posilovač... Aspoň na mé 1.6 PN a 1.8 GT to tak bylo...
Every day i see my dream - GII 1.8.T (200 PS) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=37653" onclick="window.open(this.href);return false; - už je fuč...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
- OndrIs
- VWjunior
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Morava,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi
a to vadí že je měnší posilovač dit to je jen k lehčímu sešlápnutí brzdového pedalu je i jasne že 1.3 bude mít menší nšž vykonejší verze ale proč, taky mě to zajíma jelikoč měnim taky brzdy !!!Samik píše:A řekl bych že hlavní brzdový válec má jinej průměr, a je větší posilovač... Aspoň na mé 1.6 PN a 1.8 GT to tak bylo...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi
posilovač bych neměnil, ten nemá na účinost brzd vliv, jen snižuje sílu potřebnou k sešlápnutí pedálu.
průměr hlavního válce, to už je o něčem jiným, čím větší je průměr, tím víc kapaliny se vytlačí na jedno sešlápnutí.... ale ,třeba já mám hl. válec origo G1 (20,64mm nebo tak nějak), v předu jsem měnil brzdiče který mají větší průměr pístku, v zadu mám místo bubnů s malejma
prasátkama kotouče s pístkama 38mm, hlavní válec to zvládá v poho, zabírá v 1/3 dráhy.
jinak co přesně si mám představit pod pojmem "brzdy z gti" ?
jsou to kotouče 239x20 s brzdičema VWII ?
nebo 256x20 s brzdičema girling (16v) ?
nebo 280x22 girling (g60) ?
v prvním případě stačí vyměnit kotouče a k ním dát tenký destičky, další dvě varianty vyžadují výměnu těhlic ,případně i kulových čepů (pokud nebudou mít stejnej průměr)
průměr hlavního válce, to už je o něčem jiným, čím větší je průměr, tím víc kapaliny se vytlačí na jedno sešlápnutí.... ale ,třeba já mám hl. válec origo G1 (20,64mm nebo tak nějak), v předu jsem měnil brzdiče který mají větší průměr pístku, v zadu mám místo bubnů s malejma
prasátkama kotouče s pístkama 38mm, hlavní válec to zvládá v poho, zabírá v 1/3 dráhy.
jinak co přesně si mám představit pod pojmem "brzdy z gti" ?
jsou to kotouče 239x20 s brzdičema VWII ?
nebo 256x20 s brzdičema girling (16v) ?
nebo 280x22 girling (g60) ?
v prvním případě stačí vyměnit kotouče a k ním dát tenký destičky, další dvě varianty vyžadují výměnu těhlic ,případně i kulových čepů (pokud nebudou mít stejnej průměr)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Jukinooo
- Jezdec
- Příspěvky: 340
- Registrován: 25.11.2007 11:18
- Bydliště: Malacky (Slovensko)
Re: Výměna sériových brzd z 1.3 za GTi
ja mam prepabanu 1.3 - ku na 18 Gti a posilovac som nechal ten maly (povodny) a brzdi aaaaaaaaz moc dobreOndrIs píše:a to vadí že je měnší posilovač dit to je jen k lehčímu sešlápnutí brzdového pedalu je i jasne že 1.3 bude mít menší nšž vykonejší verze ale proč, taky mě to zajíma jelikoč měnim taky brzdy !!!Samik píše:A řekl bych že hlavní brzdový válec má jinej průměr, a je větší posilovač... Aspoň na mé 1.6 PN a 1.8 GT to tak bylo...
"Táto! …..to bude nejspíš nejaká provokace!"