Taky tomu nějak nerozumím.Jsem myslel,že je potřeba jen dvojitá řemenice na kliku a pak tam jsou dva řemeny.Jeden na vodní pumpu,kliku a alternátor a druhý na kliku a servopumpu.Ladin píše:řemanici na vodní pumpu? K čemu je to tam potřeba, když je to honěný z kliky?vwCharlie píše:potřebuješ servopumpu,držák na ní,řemenici na vodní pumpu,taková zdvojená s ložiskem kvůl opačnému směru otáčení,zdvojenou řemenici na kliku,hadice,nádobku,komlet převodku i s tyčkama řízení a kloubek,je kratší. Hadice vedou pod přední příčkou a pak kolem levého nosu k převodce. Nádobka je u baterky.
Jak na servo
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Re: Jak na servo
Jettadiesel
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na servo
to ano, ale to je pouze u benzinu, na dieselu je to jinak, když bys honil altík přímo z kliky tak se ti opře řemen o vodní pumpu protože je altík posunutej. U nafty je na místě, kde máš u benzínu altík naftový čerpadlo a altík máš posunutej směrem ke chladiči. Proto musíš nechat řemen tak jak je protože jinak ho nevymyslíš, leda tam složitě dávat nějaký rolny apod. No teď máš ale zase problém, protože hlavní řemen běhá furt stejně a když dáš napřímo kliku se servem tak ti zavazí řemenice vodní pumpy. Takže musíš dodat řemenici navíc na vodní pumpu, zdvojenou.
tak jak to popsal Jettadiesel tak to je na TDi motorech a v trojkách, jenže tam je to s tím rozdílem, že ti nezavazí žádný řemenice protože je tam širokej řemen takže je tam místa dost abys natáhl napřímo klika - servo
tak jak to popsal Jettadiesel tak to je na TDi motorech a v trojkách, jenže tam je to s tím rozdílem, že ti nezavazí žádný řemenice protože je tam širokej řemen takže je tam místa dost abys natáhl napřímo klika - servo
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Re: Jak na servo
Mathyas píše:to ano, ale to je pouze u benzinu, na dieselu je to jinak, když bys honil altík přímo z kliky tak se ti opře řemen o vodní pumpu protože je altík posunutej. U nafty je na místě, kde máš u benzínu altík naftový čerpadlo a altík máš posunutej směrem ke chladiči. Proto musíš nechat řemen tak jak je protože jinak ho nevymyslíš, leda tam složitě dávat nějaký rolny apod. No teď máš ale zase problém, protože hlavní řemen běhá furt stejně a když dáš napřímo kliku se servem tak ti zavazí řemenice vodní pumpy. Takže musíš dodat řemenici navíc na vodní pumpu, zdvojenou.
tak jak to popsal Jettadiesel tak to je na TDi motorech a v trojkách, jenže tam je to s tím rozdílem, že ti nezavazí žádný řemenice protože je tam širokej řemen takže je tam místa dost abys natáhl napřímo klika - servo
Jsem myslel že to bude jednodušší.Tohle mi přijde dost složité a pracné,to radši seženu řízení v dobrém stavu a bez vůle.Myslíte,že by se dalo to řízení někde zrepasovat?A taky mi přijde,že jde dost ztuha,ale pokud mu uberu na tom šroubku,tak je zase na střední poloze docela velká vůle,hold je ten hřeben na středu dost vychozený.
Jettadiesel
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na servo
složitý to není vůbec, ale obtížný sehnat všechny díly na to. Řikam, dávám tomu poslední možnost a pak na to seru. Zas tolik tam to servo nepotřebuju.
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- Buresmil
- Závodník
- Příspěvky: 697
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JZ od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na servo
neni pravda ze to nemuze byt na dieslu primo z kliky. Ja to tak mam a je to origo. Mam 51Kw TD a videl jsem i ten co je i prez tu vodni pumpu (ma o 10cm delsi klinak na to servo)
Kdo brzdí Ten prohrává.
- mcmart
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na servo
ja mam servo,nadobku z golfa4. rezeni z golfa3. a napravu z dvojky a jak to tam pasuje
- MikeD79
- Řidič
- Příspěvky: 179
- Registrován: 03.10.2007 17:33
Re: Jak na servo
mám dotaz, je rozdíl mezi servem z g2 a g3?Myslím tím jestli je účinější nebo tak...
VW
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Jak na servo
diesel to má hnané i přes vodní pumpu z důvodů,že by se ten řemen dřel o šrouby z řemenice vodní pumpy. Benziňák má servo tak,že jede klika-servo-pumpa a řemen altíku je samostatně klika-altík. Golf III to má vyřešené přímo klika-servo ale má jiné zalisy řemenic,takže to vychází.Ladin píše:řemanici na vodní pumpu? K čemu je to tam potřeba, když je to honěný z kliky?vwCharlie píše:potřebuješ servopumpu,držák na ní,řemenici na vodní pumpu,taková zdvojená s ložiskem kvůl opačnému směru otáčení,zdvojenou řemenici na kliku,hadice,nádobku,komlet převodku i s tyčkama řízení a kloubek,je kratší. Hadice vedou pod přední příčkou a pak kolem levého nosu k převodce. Nádobka je u baterky.
Mathyas: opravdu v té řemenici ložisko je,takže vyrobit nejde. Každá ta řemenička se točí na jinou stranu,protože řemen altíku jede zespod a řemen serva z vrchu,tudíž logicky se točí každá na jinou stranu.
MikeD79: servopumpa z GIII má účinost stejnou,takže jde v pohodě zaměnit,může mít akorát jinak pootočený vývod na hadici,ale je to jenom o chlup
- Ladin
- Jezdec
- Příspěvky: 278
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Jak na servo
Aha tak to jsem vůbec netušil!Já myslel že se koupí servo ze všim všady nahodíse na držák pod altík nasadí řemen a servo funguje. Já se tedy musím podívat jak to má známej na Jette má stejnej motor jako já takže musim to skouknout.vwCharlie píše:diesel to má hnané i přes vodní pumpu z důvodů,že by se ten řemen dřel o šrouby z řemenice vodní pumpy. Benziňák má servo tak,že jede klika-servo-pumpa a řemen altíku je samostatně klika-altík. Golf III to má vyřešené přímo klika-servo ale má jiné zalisy řemenic,takže to vychází.Ladin píše: řemanici na vodní pumpu? K čemu je to tam potřeba, když je to honěný z kliky?
Mathyas: opravdu v té řemenici ložisko je,takže vyrobit nejde. Každá ta řemenička se točí na jinou stranu,protože řemen altíku jede zespod a řemen serva z vrchu,tudíž logicky se točí každá na jinou stranu.
MikeD79: servopumpa z GIII má účinost stejnou,takže jde v pohodě zaměnit,může mít akorát jinak pootočený vývod na hadici,ale je to jenom o chlup
- Buresmil
- Závodník
- Příspěvky: 697
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JZ od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na servo
vwCharlie píše:diesel to má hnané i přes vodní pumpu z důvodů,že by se ten řemen dřel o šrouby z řemenice vodní pumpy. Benziňák má servo tak,že jede klika-servo-pumpa a řemen altíku je samostatně klika-altík. Golf III to má vyřešené přímo klika-servo ale má jiné zalisy řemenic,takže to vychází.Ladin píše: řemanici na vodní pumpu? K čemu je to tam potřeba, když je to honěný z kliky?
Mathyas: opravdu v té řemenici ložisko je,takže vyrobit nejde. Každá ta řemenička se točí na jinou stranu,protože řemen altíku jede zespod a řemen serva z vrchu,tudíž logicky se točí každá na jinou stranu.
MikeD79: servopumpa z GIII má účinost stejnou,takže jde v pohodě zaměnit,může mít akorát jinak pootočený vývod na hadici,ale je to jenom o chlup
opet musim konstatovat ze to takto neni vzdy. Mam original a mam to jen z kliky a vychazi to na milimetry.
Kdo brzdí Ten prohrává.
- johnyG
- Jezdec
- Příspěvky: 390
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina
Re: Jak na servo
Ja mam dodelavany a mam remen klika-servo, a klika-vodni pumpa-altik (vychazi to jen tak tak)
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na servo
vwCharlie: však právě proto, že řemen altíku jede zespod a serva z vrchu tak se nemůžou točit obráceně, by se ti musela točit obráceně i řemenice na klice a to je blbost, ne? Stejně jak budou řemenice na te dvojité řemenici vody, tak uplně stejně je máš nasazené na klice. Namaluj si to nebo se na to jdi podívat jak se to točí.
Nešlo by to a muselo by tam být ložisko, kdyby oba řemeny šly pod tou řemenicí, pak by se musely ty řemenice točit rozdílně.
Nešlo by to a muselo by tam být ložisko, kdyby oba řemeny šly pod tou řemenicí, pak by se musely ty řemenice točit rozdílně.
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Jak na servo
máš vlastně pravdu,omlouvám se. Jsem bukvaMathyas píše:vwCharlie: však právě proto, že řemen altíku jede zespod a serva z vrchu tak se nemůžou točit obráceně, by se ti musela točit obráceně i řemenice na klice a to je blbost, ne? Stejně jak budou řemenice na te dvojité řemenici vody, tak uplně stejně je máš nasazené na klice. Namaluj si to nebo se na to jdi podívat jak se to točí.
Nešlo by to a muselo by tam být ložisko, kdyby oba řemeny šly pod tou řemenicí, pak by se musely ty řemenice točit rozdílně.
Já to měl pořád zafixované z toho jak jsme se předtím bavili . Ale originál ložisko tam je,měl jsem jí v ruce,ptotože postupem jak se sjíždí řemeny,tak se mění i otáčky