Praská pojistka

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Praská pojistka

Příspěvek od vesdan »

Tak se mi dneska objevil problém s pojistkou a sice č 17 u staré elektriky. Je to G2 motor 1,3 NZ. Ráno mi z ničeho nic praskla a večer předtím jsem pčijel v pohodě. Musel jsem ji vyměnit 4x za den. A když rupla tak přestalo jít pal. čerpadlo. Nemůže být třeba přidřené, nebo nenapadá vás co by to mohlo dělat? Nevím k čemu ta pojistka přesně je, jen tam je psáno choke, což je něco k sytiči asi. Díky za rady

Uživatelský avatar
sekos
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1336
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sekos »

do roku 89 je pojistka 17 je 10 A a slouží pro karburátor startovací automatika, odpínací ventyl volnoběhu, elektrické vyhřívání saciho potrubí

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

Díky, moc chytrý z toho sice nejsem ale přesto díky. Zkusím pozjišťovat

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

Takže jsem to byl proměřit a zjistil jsem že od pojistky to vede k páčkám na blinkry a do pojistkovky . Je to divné, i když ji vytáhnu tak blinkry jedou ale nejede čerpadlo. Nenapadá vás něco? Teda kromě toho že je zmršená elektrika. Což asi není, nevšiml jsem si ničeho, všechno je originál. Celých 5 roků to jelo v pohodě a najednou 4 pojistky za den

Uživatelský avatar
ptazz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 356
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ptazz »

No jestli ti přes noc nějaká zvěř někde nanakousal kábl a když jedeš tak to někde břinkne o kostru. I to se stává, Mickey Mouse je svině. :D

Uživatelský avatar
MaxxCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnovsko

Příspěvek od MaxxCZ »

jestli to je na paliv. čerpadlo není náhodou ucpaný paliv. filtr??

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

to by nezačalo ze dne na den. Zjistil jsem že po odpojení lambdy to jezdí v pohodě, jen nevím jakou souvislost má lambda s pojistkou čerpadla. Jedině elektrika k ŘJ nebo samotná ŘJ ale tu jsem taky zkoušel vyměnit a dělá to pořád. Tak jezdím zatím s odpojenou lambdou.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

jakou má spojitost lambdy a pojistka čerpadla ?
jestli je ta lambda vyhřívaná, tak právě vyhřívání je napájený spolu s čerpadlem ,přes stejnou pojistku a relé.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

vyhřívaná je, to mě nenapadlo. Díky moc za radu. Takže je v pr....

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

Tak nakonec to byla prošoupaná izolace u jednoho z kabelů lambdy. Škrtla si občas o kostru

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“