elektricky posilovac brzd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.09.2010 19:28
- Bydliště: Slovensko-BB
elektricky posilovac brzd
pekny den prajem .. potreboval by som vediet ci sa tu niekto nestretol s elektrickym posilovacom brzd mam GII 1.6 vopred diky.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: elektricky posilovac brzd
Vsechny verze G2 s ABS maji posilovac brzd reseny elektricky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.09.2010 19:28
- Bydliště: Slovensko-BB
Re: elektricky posilovac brzd
nevedeli by ste mi poradit ked mi v predu na pristrojovke stale svietia kontrolky "!" (vykricnik) a kontrolka "ABS" a brzdovy pedal je tvrdy
- sikorka
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 15.12.2010 23:04
- Bydliště: Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektricky posilovac brzd
Mam stejny problem, prosím poradte
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: elektricky posilovac brzd
v nejaky starsim topiku tu kdosi sikovny napsal podrobny postup jak precist kody chyb z RJ ABS, takze to zkuste a uvidite. Nejpravdepodobenjsi priciny zavad byvaji hydraulicky problem u cerpadla/ventilu nebo vadne kolove snimace ci jejich vedeni.
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: elektricky posilovac brzd
Pokud ti svítí obě kontrolky, oranžová a červená, tak oranžová znamená poruchu ABS - nejčastěji odejde čidlo v kole, pokud svítí i červená a nemáš zataženou ruční brzdu, tak je problém na elektrické části posilovače, nejčastěji shoří motor čerpadla, které produkuje potřebný tlak pro posílení brzdného účinku.
Vše potřebné najdeš tady: http://www.golf2power.de/ssphefte/sspabs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vše potřebné najdeš tady: http://www.golf2power.de/ssphefte/sspabs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Olin-syncro
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u PV
Re: elektricky posilovac brzd
Musíš dát pozor, když zapneš klíček, tak musí motorek brzd bzučet a až natlakuje musí to u něho cvaknout a motorek přestane bzučet. Pokud motorek nebzučí nebo bzučí přerušovaně dá se po vyjmutí celého brzdiče motorek vyjmout. Když se přetočí rotorek (v místě uhlíků) na soustruhu a vyčistí měl by po složení fungovat. Já jsem to zkoušel před 3 roky a dosud běží v pohodě.
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: elektricky posilovac brzd
Při troše manuání zručnosti se dá motorek vymontovat i bez demontáže celého kompletu. Osobně vyzkoušeno na syncru.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: elektricky posilovac brzd
Olin-syncro: souhlasim, jen si oprav ten termin >brzdic< na treba >komplet hlavniho valce< (jako pouzil areka) nebo >hydraulicka jednotka< (jako pouziva vyrobce). Brzdic je totiz jednoznacne pojmenovani soucasti pneumatickych brzd nakladnich aut ci autobusu a na G2 se rozhodne nevyskytuje!
A to radeji nemluvim o idiotech zde na foru, kteri misto jasneho pojmenovani >trmen kotoucove brzdy< pouzivaji termin >brzdic<.
Jde totiz o to, ze technika stoji a pada na presnosti (asi nejvyznamnejsi a nejdoslovnejsi pripad toho "pada" byla kdysi havarie Challangeru) a proto se technik musi vyjadrovat presne a jednoznacne. Pokud toho neni schopen, neni to technich ale diletant, ktery by si nemel vymenovat ani olej a mel by se mel venovat treba hudbe nebo filosofii, ale ne technice. Nepresnosti zacinaji nespravnym oznacenim a zamenou s jinymi pojmy a konci mrtvymi a obrovskymi materialnimi skodami. To neni muj vymysl, jen konstatovani skutecnosti.
A to radeji nemluvim o idiotech zde na foru, kteri misto jasneho pojmenovani >trmen kotoucove brzdy< pouzivaji termin >brzdic<.
Jde totiz o to, ze technika stoji a pada na presnosti (asi nejvyznamnejsi a nejdoslovnejsi pripad toho "pada" byla kdysi havarie Challangeru) a proto se technik musi vyjadrovat presne a jednoznacne. Pokud toho neni schopen, neni to technich ale diletant, ktery by si nemel vymenovat ani olej a mel by se mel venovat treba hudbe nebo filosofii, ale ne technice. Nepresnosti zacinaji nespravnym oznacenim a zamenou s jinymi pojmy a konci mrtvymi a obrovskymi materialnimi skodami. To neni muj vymysl, jen konstatovani skutecnosti.
- sikorka
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 15.12.2010 23:04
- Bydliště: Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektricky posilovac brzd
Takze jsem zkontroloval pojistky, relé a i motorek naprudko beží bez problému a tlaci. Takzeme me napadá uz jen že bude seklý tlakový spínac, asi se nevrací a znova nespíná motorek. Mam otázku: dala by se vymontovat banka, abych se dostal k tlakovemu spínaci. Diky za radu
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: elektricky posilovac brzd
Vsak tlakovej spinac je tam nasroubovanej zvenku, proc bys kvuli nemu sundaval akumulator tlaku?
- sikorka
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 15.12.2010 23:04
- Bydliště: Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektricky posilovac brzd
No ja se k nemu nemuzu dostat s klicem ze predu pokud je jednotka v aute.
Mel by to byt on ze ? http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... ffdd175d17" onclick="window.open(this.href);return false;
Mel by to byt on ze ? http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... ffdd175d17" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: elektricky posilovac brzd
aha tak ty mas jednotku z 1990 nebo novejsi, tam je opravdu potreba demontovat akumulator tlaku. Pred jeho demontazi je potreba bezpodminecne nechat klesnout tlak (pri vypnutem zapalovani aspon 20krat seslapnout brzdovy pedal).