Zapojení otáčkoměru.

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
alesek22
Člen klubu
Příspěvky: 2096
Registrován: 11.08.2008 23:56
Bydliště: Miletín VW

Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od alesek22 »

Kam zapojím otáčkoměr na GII 1.6TD 59KW??Mam altík z Venta 1.9TDI 120AH.Na kterou diodu??Hm??Dikasek

Uživatelský avatar
MarekGTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.03.2010 16:12
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od MarekGTI »

Mal by na ňom byť konektor označený W tam pripojíš otáčkomer.

Uživatelský avatar
alesek22
Člen klubu
Příspěvky: 2096
Registrován: 11.08.2008 23:56
Bydliště: Miletín VW

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od alesek22 »

Konektor namem je jen DF a D plus.

Uživatelský avatar
MarekGTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.03.2010 16:12
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od MarekGTI »

Tu máš schému:
alternator-schema.jpg
alternator-schema.jpg (10.28 KiB) Zobrazeno 6250 x
A v skutočnosti to znamená pripájkovať káblik na jeden z týchto vývodov:
altik.jpg

Uživatelský avatar
alesek22
Člen klubu
Příspěvky: 2096
Registrován: 11.08.2008 23:56
Bydliště: Miletín VW

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od alesek22 »

Ale každý vývod ukazuje jiné otačky.

Uživatelský avatar
MarekGTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.03.2010 16:12
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od MarekGTI »

Hmm, zaujímavé, podľa schémy by nemalo záležať na tom, na ktoré vinutie je ten konektor pripojený...
Pokiaľ sú všetky vinutia aj diódy rovnaké tak by to malo byť jedno...Neviem prečo sa to tak správa...
Ja si už presne nepamätám na ktorý vývod som to pájkoval, ale ukazuje mi to dobre...
Možno niekto skúsenejší bude vedieť poradiť...

shazzer
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2570
Registrován: 02.10.2007 11:03

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od shazzer »

Kdyz se podivas poradne na schema tak jde o to, ze signal se bere z jedny faze pred usmernenim. Protoze jsou faze logicky symetricky, tak mi prosim logicky vysvetli, jak by se jedna mohla "tocit" rychleji nez druha, kdyz jsou na jednom rotoru? Pokud bys to umel, tak jsi nejen genialni, ale i se budes valet v penezich do konce zivota, protoze firmy co vyrabeji velky generatory (Siemens, ABB, AEG, ..) by ti utrhaly ruce za takovy patent. Pokud vim, tak pises-li na klavesnici, obe ruce jeste mas.
Zkratka to mas spatne zapojeny.

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od stevocz »

presne tak musi to byt rovnake. ale pri strarom altiku sa moze stat ze niekde je vo vinuti skor prepojene jak ma byt lebo sa to nejak predralo alebo prepalilo a podobne.

Uživatelský avatar
Kujoon79
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.05.2011 21:26

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od Kujoon79 »

Mam to napojeny v konektoru W a kam to mam napojit v otáčkoměru neměl jsem tam ten kabl vubec tak to natahuju nové.

Uživatelský avatar
MarekGTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 21.03.2010 16:12
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od MarekGTI »

http://www.vw-club.cz/download/file.php?id=288020

Záleží od toho či máš starú alebo novú elektriku...

Pri starej máš na budíkoch dva konektory; signál z altíku pripojíš na biely konektor kontakt č.8 podľa toho dokumentu v odkaze....

Uživatelský avatar
Kujoon79
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.05.2011 21:26

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od Kujoon79 »

mám tam novou el. takže podle toho co jsi sem dal tak to hodím do č.13 a mělo by to jet jo??

runda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 13.05.2009 05:27
Bydliště: spiš

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od runda »

V GII s novou elektrikou mam motor 1Y z GIII.otackomer je zapojeny,ale ukazuje o 1000 az 1250ot viac...co by ste navrhovali?dat tam alternator z GII?ja tam mam teraz alternator so sirokou remenicou na plochy drazkovy remen...
vw

runda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 13.05.2009 05:27
Bydliště: spiš

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od runda »

nikto neporadi? :cry:
vw

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od stevocz »

alebo skus zohnat taky rozmer remenice jak je na g2 ze ci to potom bude ukazovat normalne

runda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 13.05.2009 05:27
Bydliště: spiš

Re: Zapojení otáčkoměru.

Příspěvek od runda »

taka nieje,rozmyslal som nad tym dat taku vysustruzit a kupit dlhsi remen.uvidim,ale rozmyslam ci potom nebude dobijat ten alternator az pri vyssich otackach,lebo vlastne bude mat nizsie otacky...
vw

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“