Přístrojový panel GIII-vyřešeno

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII-vyřešeno

Příspěvek od refresh »

Ona ta fotka není špatná, ale zmenšoval jsem jí a takhle to dopadlo, jindy bez problému.
Jinak sedí nesedí...jak se to vezme, jediná a asi největší nevýhoda je že ta přístrojovka je širší než original, takže vpravo i v levo zůstává kousek schovaný-teploměr i palivoměr, ale není to nic strašného.
Displeje jsem podsvítil modrou diodou a použil mléčnou folii kvůli rozptýlení světla.
Budu se snažit co nejdřív dodat lepší foto.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Přístrojový panel GIII-vyřešeno

Příspěvek od 11mAjA11 »

Čau tak co jak to chodí ?

Mám to tam.

Akorát mi neustále po nastartování bliká kontrolka mazání, což před výměnou nedělalo.

Pravděpodobně to může souviset s tím že je motor AHF kompletní i s čidlama ( postavený na 1Z elektriku a ŘJ ).
Přílohy
.
.
..
..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII-vyřešeno

Příspěvek od refresh »

Mě maká, ale zas mi neukazuje žhavení, i když ve skutečnosti žhaví. Potom se mi, když je zima po nastartování žhavení zase občas rozsvítí, ale to je nejspíš tím že tam byl předehřev který jsem zrušil protože ho na 1Z nemám. To mazání ti neporadím, ale buď zkus přehodit čidlo mazání, nebo porovnej schémata, jestli není rozdíl u těhle motorů na jaký pin jde od pojistkovky do přístrojovky signál mazní. ( i když bych řekl že rozdíl by tam být neměl).
Ale koukám že ti ta přístrojovka sedí dobře a nejsou ty boky schované jako je mám já. Upravoval jsi to nějak?

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Přístrojový panel GIII-vyřešeno

Příspěvek od 11mAjA11 »

Mazání jsem vyřešil , čidlo na AHF pracuje na opačném principu, takže přehodím z 1Z a bude to OK.
Žhavení mi chodí normálně, kontrolka ručky taky chodí, směrovky jsem připích na konektor H2 PIN6 černý s bílým a PIN4 černý se zeleným pruhem.

Svítící žhavení může signalizovat občasnou poruchu brzdového spínače ( ale nemusí a může to opravdu souviset s předehřevem i když pokud tam není tak by nemělo..)

Já mám spíš problém že mi to po připojení snímače rychlosti začlo blbnout při rozjezdu.
Rozjedu se přeřadím na dvojku a při lehkém přidání plynu otáčky asi tak kolem 1100 začne motor kuckat na tři válce a to dělá na každou rychlost při mírném sešlápnutí plynu.
Když ten snímač odpojím aby neukazoval tachometr rychlost tak to přestane..

Musím to načíst co se s tím dějě..

Jinak upravované to moc není, uvnitř palubovky jsem ty držáky nahřál , trochu roztáhl do stran, aby se tam ty GIII vlezly.
Pak sem ty držáky spodem spáskoval elektrikářskýma páskama, nahoře hranu budíku jsem opřel ovnitřní hranu palubovky (mezi sem vrazil kousek 12mm palivové hadice a tím jsem to zajistil aby se to nehýbalo.

Pak jsem vzal origo krycí rámek z G III , ořezal sem ho na max co to šlo, aby překryl mezeru mezi G II rámkem a přišrouboval jsem ho přímo k držákům na budíku.
Nalepil sem mechovku a nandal G II rámek , sedlo to pěkně ,ale práce to byla tak na den...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“