Přístrojový panel GIII-vyřešeno

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Přístrojový panel GIII-vyřešeno

Příspěvek od refresh »

Ahoj, už to hledám dost dlouho ale nikde o tom nemůžu moc najít.
Nemáte někdo přístrojovku z GIII danou do GII palubky? Chtěl bych to vidět abych měl představu jak to vypadá, a jak pasuje. Chtěl bych přístrojovku z GIII použít hlavně kvůli otáčkoměru(diesel), protože originál na GII je ta šance sehnat dost malá.
Naposledy upravil(a) refresh dne 17.03.2013 20:32, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: Přístrojový panel GIII

Příspěvek od stevocz »

tazko zohnat je len na novu elektriku. ja som to vyriesil prerobenim kablovacky pre budiky na straru elektriku.

na nete je urcite vela obrazkov s g3 palubkou.

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII

Příspěvek od refresh »

Já bych chtěl právě na novou el., předělávat ze staré na jeden "štěkr" se mi moc nechce.
No a obrázků je všude plno ale s GIII palubkou, tu já nechci, chtěl bych vědět jak vypadá GIII přístrojovka v palubce GII.

jeniker
Řidič
Řidič
Příspěvky: 137
Registrován: 23.05.2010 20:47

Re: Přístrojový panel GIII

Příspěvek od jeniker »

nevypada to spatne nasel jsme to kdysik na netu
EX:škoda favorit,ford mondeo
VW golf mkII 1,3 -> G60

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII

Příspěvek od refresh »

A já to nikde nemůžu najít všude jen palubka z GIII ale tu já nechci, asi to budu muset vyzkoušet a uvidím.

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII

Příspěvek od refresh »

Tak přístrojovku jsem sehnal, ale po vyzkoušení se ukázala chyba: mám novou elektriku takže zapojení sedí, ale jakmile je zapojím začne mi lehce problikávat kontrolka vody, baterie, a začnou skákat ručičky-otáčkoměru, teploměr vody a palivoměr, když zkusím otočit klíčkem(žhavení) tak mi začne vrčet relé 109-motor mám TDi. Původní budíky GII fungují, neví někdo v čem by mohl být problém? Nemusí se nějak přispůsobit přes VAG?

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od refresh »

Nikoho nenapadá v čem může být chyba? :roll:

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od mecsoun »

Ty tam mas komplet tdi elektriku i s pojistkovkou a kabelovy svazek k budikum je taky origo tdi z toho passata co jsi pouzival zbytrk veci vid? Zkousel jsi budiky z toho passata? Videl bych to na problem s tema G3 budikama jestli to jsou opravdu na tdi. Jestli nejsou nahodou z diesela. Passat ma stejne zapojeni budiku jak g3. Dokonce ma snad i ve svazku navedeny signal rychlosti. Ja pouzivam ve svem golfu prave svazek z passata s mfa z benzinovyho motoru a jen jsem dopojoval drat na zhaveni a funguje.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od refresh »

No vidíš to :blush: , z passatu tam mám jen pojistkovku, a hlavní motorový svazek, jinak jsem nechal všechno original, ty budíky z passatu už jsem neměl takže jsem je nezkoušel, říkal jsem si že s novou elektrikou by měli budíky z GIII fungovat bez problému nebo ne? Zkusím teda najít ještě svazek k přístrojovce z toho passatu a napojit to na něj :drinks:

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od refresh »

Tak vyzkoušeno, po zapojení budíků na svazek z B4 už nic z toho co sem popisoval nedělají, fungují hodiny, ukazatel najetých km a podsvícení, ale žádné jiné kontrolky.
Hádám že by bylo potřeba konektor přepinovat, nebo sehnat svazek z G3?

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od mecsoun »

Nene zapojeni budiku je opravdu stejne. Mely by ti svitit i vsechny ostatni kontrolky jako zhaveni, mazani, dobijeni a proste vse co je do samotne pojistkovky napojene. Pojistkovka je takova krizovatka vsech kabelu. Jestli tedy do pojistkovky neni napojeny signal z jednotky na kontrolku zhaveni tak proste nebude svitit. A tak je to i s ostatnima kontrolkama jako blinkry, svetla atd. Nebo jestli na starych budikach vse fungovalo tak ten stary svazek z g2 prepinuj podle osazeni g3 budiku. Osazeni pinu je tady na foru.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od refresh »

Právě že budíky GII co tam teď mám fungují. Ale když napojím z GIII tak kontrolky ta nějak fungují, ale né úplně jak by měli, po otočení spínačky do první polohy začne poskakovat ručička teploměru a palivoměru, po otočení do druhé polohy začně bzučet relé 109, tak jsem ani startovat nezkoušel.
Kouknu se tedy po schématu zkontroluju a případně konektor přepinuju :wink:

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od 11mAjA11 »

Hoď sem foto jak to vypadá natlačené v GII palubce, nejspíš taky dopadnu tak že tam dám budíky z toho Venta..
Tak se mi do toho nechce, ale origo GII otáčkoměr který nefunguje mě taky štve a nejde mi rozchodit takže dopadnu tak že tam nandám přístroje z G III a snad to bude aspoň trochu vypadat..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od areka »

11mAjA11 píše:Hoď sem foto jak to vypadá natlačené v GII palubce, nejspíš taky dopadnu tak že tam dám budíky z toho Venta..
Tak se mi do toho nechce, ale origo GII otáčkoměr který nefunguje mě taky štve a nejde mi rozchodit takže dopadnu tak že tam nandám přístroje z G III a snad to bude aspoň trochu vypadat..
Proč nevytáhneš signál z alternátoru na pin v budíkach?

Uživatelský avatar
refresh
Pilot
Pilot
Příspěvky: 885
Registrován: 10.06.2008 21:15
Bydliště: okr. Liberec

Re: Přístrojový panel GIII-kde je chyba (dotaz dole)

Příspěvek od refresh »

11mAjA11 píše:Hoď sem foto jak to vypadá natlačené v GII palubce, nejspíš taky dopadnu tak že tam dám budíky z toho Venta..
Tak se mi do toho nechce, ale origo GII otáčkoměr který nefunguje mě taky štve a nejde mi rozchodit takže dopadnu tak že tam nandám přístroje z G III a snad to bude aspoň trochu vypadat..
Už jsem to viděl u kamaráda, a nevypadá to zle, já je tam budu dávat až se mi podaří to vyřešit aby byli funkční. Potom fotku dám určitě.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“