řešení pohonu alternátoru
- hanys golf mk2 gti
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.11.2012 10:04
- Bydliště: Bohumín
řešení pohonu alternátoru
Zdravím,mám GTI motor PF se servem a i klimou.Bohužel klima už je dávno v kytkách tak chci odmontovat klimakompresor a hadice s trubkama,jenže jsem přišel na problém s tím že kompresor tvoří řemenici alternátoru,rád bych věděl jak je to řešeno v systému none klima..Hledal sem tu ve fotech motoru,ale žádný detail toho rozvodu,vím jen že bude třeba nejspíš jiný držák místo toho velkého kusu železa na kterém drží vlastně vše-servočerpalo,klima,altík... a to z duvodu toho že řemenice altíku nesouhlasí délkově s ostatními a origo byl poháněn právě tou klimou která to redukovala.Tak nevím co s tím no,ten zbytek toho nefunkčního kompresoru tam nechci...
Golf mk2 GTI 1.8 8V PF
-
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 08.05.2010 12:05
- Bydliště: Praha
Re: řešení pohonu alternátoru
co kratsi klinak?
- hanys golf mk2 gti
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.11.2012 10:04
- Bydliště: Bohumín
Re: řešení pohonu alternátoru
vtipné,ale to bohužel neklapne..Tím že nevíš jak je to uzpusobeno a jen tady plácáš do vzduchu mi moc neporadíš
Golf mk2 GTI 1.8 8V PF
- vesdan
- Jezdec
- Příspěvky: 470
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Orlovwá
- Kontaktovat uživatele:
Re: řešení pohonu alternátoru
má pravdu s kratším klíňákem, taky nevíš a plácáš. Bez klimy to je altík přímo na řemenici klikovky a druhý řemen je klikovka, servo a vodní pumpa
- hanys golf mk2 gti
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.11.2012 10:04
- Bydliště: Bohumín
Re: řešení pohonu alternátoru
To mě napadlo taky,jenže řemenice na altíku nesedí s žádnou jinou,jen s tou klimou.To by musela být delší o 2 CM takhle to mám origo se 3 řemeny-1 klika,pumpa,servo 2 klika,pumpa,klima 3 klima,altík. a pořadí dávání řemenu je pozpátku....takže tohle myslím kratším řemenem než mám ten mezi klimou a altíkem nevyřeším a zbytečně bych to tahal až na kliku,když mám i na pumpě dvojitou řemenici...Dělaly se snad altíky s ještě delší řemenicí???
Golf mk2 GTI 1.8 8V PF
-
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 08.05.2010 12:05
- Bydliště: Praha
Re: řešení pohonu alternátoru
no mam dojem ze jo. nebo je proste jinej drzak... nafot to at vidime jak je to reseny
- Mach.003
- VWagenista
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 24.07.2008 22:36
- Bydliště: Praha/OstraVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: řešení pohonu alternátoru
Na altik daš jinou řemenici. Tim by se to mělo vyřešit
▀▀▀ I LOVE Mk2s! I LOVE German style!
- hanys golf mk2 gti
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.11.2012 10:04
- Bydliště: Bohumín
Re: řešení pohonu alternátoru
No,tak jsem to nakonec vyřešil tím,že jsem lehce upravil držák v místě uchycení altíku a podložil napínák,tím se altík posunul ideálně na řemenice s vodní pumpou a klikou.Abych to ale natáhnul na kliku,musel jsem demontovat větší z řemenic na vodní pumpě(tu vnitřní),jinak by drhla o řemen a tu mešní vnější dal zpátky..Takže ted mám 1-altík,klika 2-klika,pumpa,servo...Jinak hoho by to zajímalo(pro zasvěcené asi žádná novinka)-měl jsem prasklé servočerpadlo a teklo,zjistil jsem že je uplně to samé jako ty, které jsem vyhrabal ze sklepa z opla a forda-jen jiná řemenice..při menší zábavě ve svěráku nebyl problém a ted tam mám ne litinové ale hliníkové čerpadlo z forda mondeo a šlape v poho
Golf mk2 GTI 1.8 8V PF
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 14.09.2011 22:06
Re: řešení pohonu alternátoru
mám ten samej motor a delal sem to samý stačí vyhodit klimakompresor a shodit altík vyhodit ten držák altíku a klimy a altik pridelas jen na motor misto toho drzaku je to jednoduchy pak už jen stačí kratší řemen