Větrák na chladiči
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Větrák na chladiči
Ahoj,tak jsem v pátek při mytí motoru objevil červený drát vedoucí od větráku na chladiči,který když jsem za něj zatáhl mi zůstal v ruce.Tak bych se chtěl zeptat,zda někdo nevíte,kam se má ten ventilátor připojit(ale je mi divné,když jsem ho připojil přímo na baterku,tak se to roztočilo)nemá ho náhodou spínat ten termostat na spodní hadici na chladiči?(vpravo dole z vrchního pohledu).
Jettadiesel
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krkonoše - TU
- Kontaktovat uživatele:
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Ahoj všichni,tak jsem koukal do schéma zapojení toho větráku a zjistil jsem,že ten termospínač bude vadný,protože když píchnu ten přívodní kabel přímo na baterku,tak se větrák roztočí(studený motor).Podle schéma a toho co mám v autě(2-stupňový)tak by to mělo spínat kolem 95 a 105°C.Takže koupím nový termospínač a mělo by to šlapat.vwCharlie píše:to je jedno,ten druhý vede tak samo
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Katusice
- Kontaktovat uživatele:
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Zřejmě jo,ale ještě než ho koupíš,tak jenom zkoukni zelenou 30A pojistku od větráku.Taky někdy odejde,ale bude to spíš to čidlo.Měl bys ji mít na prvním místě,pokud máš starší typ elektriky,jinak bude na jiné pozici.Je to napsané zezadu toho víka.Jettadiesel píše:Ahoj všichni,tak jsem koukal do schéma zapojení toho větráku a zjistil jsem,že ten termospínač bude vadný,protože když píchnu ten přívodní kabel přímo na baterku,tak se větrák roztočí(studený motor).Podle schéma a toho co mám v autě(2-stupňový)tak by to mělo spínat kolem 95 a 105°C.Takže koupím nový termospínač a mělo by to šlapat.vwCharlie píše:to je jedno,ten druhý vede tak samo
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Na tu už jsem koukal,ale je dobrá a navíc ten hlavní přívod co vede z baterky na pojistku není zapojený na tu pojistku,ale je jen tak volně v motoru.On to nějaký "šikula" přede mnou přerušil,takže to tam budu muset nabastlit zpátky.Se docela divím,že se to zatím neuvařilo,i když kolem víčka od nádobky je vyteklá voda,takže už to asi párkrát vařilo .Může to mít vliv na spotřebu?vwCharlie píše:Zřejmě jo,ale ještě než ho koupíš,tak jenom zkoukni zelenou 30A pojistku od větráku.Taky někdy odejde,ale bude to spíš to čidlo.Měl bys ji mít na prvním místě,pokud máš starší typ elektriky,jinak bude na jiné pozici.Je to napsané zezadu toho víka.Jettadiesel píše: Ahoj všichni,tak jsem koukal do schéma zapojení toho větráku a zjistil jsem,že ten termospínač bude vadný,protože když píchnu ten přívodní kabel přímo na baterku,tak se větrák roztočí(studený motor).Podle schéma a toho co mám v autě(2-stupňový)tak by to mělo spínat kolem 95 a 105°C.Takže koupím nový termospínač a mělo by to šlapat.