Otáčkoměr do GII s motorem 1.8 Turbo
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Ahoj, mohl by jsi mi prosím zjistit barvu toho drátku??Samik píše:Jeste je tu jedna moznost ale musis to umet s pajkou. Potrebujes ctyri diody, ne svitici!!!, ale ty co pousti proud pouze jednim smerem...Zjistim presny oznaceni... Mno a na motoru mas vlastne nad kazdou svickou integrovanou civku zapalovani, k ni vedou tri draty 1. plus, 2. kostra a 3. impulsy pro vlastni jiskru(zjistim ti barvu). A prave na tendle dratek musis naletovat tu jednosmernou diodu. A vsechny pak stahnes do jednoho kabliku a ten pripojis na klasicky dratek kam jdou impulzy do otackomeru. Bohuzel musis pouzit ctyri ty diody jinak jak to sletujes dohromady bez nic tak ti budou palit vsechny valce stejne. Sam jsem to tak udelal a funguje to na vybornou. Teoreticky by stacil impuls z jednoho valce ale musel by se asi nejak posteloval otackomer... Jinak kdo by to dokazal prevest do odborné mluvy necht tak ucini urcite to bude srozumitelnejsi...
- Samik
- Profík
- Příspěvky: 942
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: českobudějovickoo :-)))
- Kontaktovat uživatele:
Jasan... Nemusíš se ani řídít tak barvou jako číslem... Na tom konektoru co vede k zapalovacím cívkám nad svíčkou jsou vždy tři čísla. 1 - impuls na jiskru, 40 - kostra, 15 - napětí 12 V. čili ty diody přijdou vždy na tu jedničku, pomůcka tenhle drát má v každým konektoru jinou barvu. Jinak 40 a 15 je vždy stejná pro všechny konektory... Snad jsem pomohl...Viking píše:Ahoj, mohl by jsi mi prosím zjistit barvu toho drátku??Samik píše:Jeste je tu jedna moznost ale musis to umet s pajkou. Potrebujes ctyri diody, ne svitici!!!, ale ty co pousti proud pouze jednim smerem...Zjistim presny oznaceni... Mno a na motoru mas vlastne nad kazdou svickou integrovanou civku zapalovani, k ni vedou tri draty 1. plus, 2. kostra a 3. impulsy pro vlastni jiskru(zjistim ti barvu). A prave na tendle dratek musis naletovat tu jednosmernou diodu. A vsechny pak stahnes do jednoho kabliku a ten pripojis na klasicky dratek kam jdou impulzy do otackomeru. Bohuzel musis pouzit ctyri ty diody jinak jak to sletujes dohromady bez nic tak ti budou palit vsechny valce stejne. Sam jsem to tak udelal a funguje to na vybornou. Teoreticky by stacil impuls z jednoho valce ale musel by se asi nejak posteloval otackomer... Jinak kdo by to dokazal prevest do odborné mluvy necht tak ucini urcite to bude srozumitelnejsi...
Every day i see my dream - GII 1.8.T (200 PS) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=37653" onclick="window.open(this.href);return false; - už je fuč...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Děkuji, pomohl jsi mi moc Za to si ale nic nekoupíš, ale fakt dííkSamik píše:Jasan... Nemusíš se ani řídít tak barvou jako číslem... Na tom konektoru co vede k zapalovacím cívkám nad svíčkou jsou vždy tři čísla. 1 - impuls na jiskru, 40 - kostra, 15 - napětí 12 V. čili ty diody přijdou vždy na tu jedničku, pomůcka tenhle drát má v každým konektoru jinou barvu. Jinak 40 a 15 je vždy stejná pro všechny konektory... Snad jsem pomohl...Viking píše: Ahoj, mohl by jsi mi prosím zjistit barvu toho drátku??
- Samik
- Profík
- Příspěvky: 942
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: českobudějovickoo :-)))
- Kontaktovat uživatele:
to: viking
Uz mas nejak vyresenej intercooler....???
Uz mas nejak vyresenej intercooler....???
Every day i see my dream - GII 1.8.T (200 PS) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=37653" onclick="window.open(this.href);return false; - už je fuč...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Jj, je tam intercooler z Avie, ale jak je to tam namontované, to se musíš zeptat předchozího majitele....ale jestli chceš, tak ti to můžu nafotit....Samik píše:to: viking
Uz mas nejak vyresenej intercooler....???
[img=http://www.ukazto.com/img/00-sp21.jpg]
Vše je vedeno v trubkách a kde je to nutné, tak jsou hadice...a musím uznat, že to funguje bezvadně.
- Samik
- Profík
- Příspěvky: 942
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: českobudějovickoo :-)))
- Kontaktovat uživatele:
Hm to by bylo dobry hod sem nejaky fotecky... Ja totiz furt nevim jestli se ten chladic s Avie vejde pred moje dva chladice v aute... Protoze ja mam jeste pred vodnim chladicem chladic na klima a myslim ze je skoda se o klimu pripravit kdyz furt predpovidaj to globalni otepleni... Kdyztak jestli jeste muzu poprosit o rozmery toho intercolleru...Viking píše:Jj, je tam intercooler z Avie, ale jak je to tam namontované, to se musíš zeptat předchozího majitele....ale jestli chceš, tak ti to můžu nafotit....Samik píše:to: viking
Uz mas nejak vyresenej intercooler....???
[img=http://www.ukazto.com/img/00-sp21.jpg]
Vše je vedeno v trubkách a kde je to nutné, tak jsou hadice...a musím uznat, že to funguje bezvadně.
Every day i see my dream - GII 1.8.T (200 PS) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=37653" onclick="window.open(this.href);return false; - už je fuč...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Jsem se to snažil vyfotit....no a nic moc...chtělo by to sundat nárazník
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00160-zjm1.jpg]
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00161-46g1.jpg]
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00162-ctp1.jpg]
Jak říkám, tak je to o ničemmmm
Chladič je vychýlený, před ním je olejový chladič...no a dole je to IC.
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00160-zjm1.jpg]
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00161-46g1.jpg]
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00162-ctp1.jpg]
Jak říkám, tak je to o ničemmmm
Chladič je vychýlený, před ním je olejový chladič...no a dole je to IC.
- Samik
- Profík
- Příspěvky: 942
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: českobudějovickoo :-)))
- Kontaktovat uživatele:
Jo dikes aspon neco a zase dalsi inspirace....Viking píše:Jsem se to snažil vyfotit....no a nic moc...chtělo by to sundat nárazník
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00160-zjm1.jpg]
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00161-46g1.jpg]
[img=http://www.ukazto.com/img/DSC00162-ctp1.jpg]
Jak říkám, tak je to o ničemmmm
Chladič je vychýlený, před ním je olejový chladič...no a dole je to IC.
Every day i see my dream - GII 1.8.T (200 PS) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=37653" onclick="window.open(this.href);return false; - už je fuč...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
- FELDA
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: doma
- Kontaktovat uživatele:
Z5 K TÉMATU
Samík:Tak jsem se Vikimu bavil s tou elektrikou,a mám problém v tom že když si stahnu z jednotlivé cívky impuls bez diody,tak otačkoměr jede,ale když mu tam vrazím diodu,tak ani tuk.....už jsem zkoušel snad všechny varianty,a jsem z toho lama.Napadá mě snad jen že když to pustím přes diodu,tak ten japonský otačkoměr to nechápe,jinač nevím.....ted se chystám zkusit otačkoměr z obyč škodovky,jestli to nepojede.....Netušíš v čem je problém?Co třeba použít jiné diody?
To ALL:Ještě by mě zajímalo jestli někdo nemá schéma elektriky z ECU,jelikož si myslím že by tam měl být vyvod pro otačkoměr.....
Samík:Tak jsem se Vikimu bavil s tou elektrikou,a mám problém v tom že když si stahnu z jednotlivé cívky impuls bez diody,tak otačkoměr jede,ale když mu tam vrazím diodu,tak ani tuk.....už jsem zkoušel snad všechny varianty,a jsem z toho lama.Napadá mě snad jen že když to pustím přes diodu,tak ten japonský otačkoměr to nechápe,jinač nevím.....ted se chystám zkusit otačkoměr z obyč škodovky,jestli to nepojede.....Netušíš v čem je problém?Co třeba použít jiné diody?
To ALL:Ještě by mě zajímalo jestli někdo nemá schéma elektriky z ECU,jelikož si myslím že by tam měl být vyvod pro otačkoměr.....
http://www.live4ride.org" target="_blank
- Samik
- Profík
- Příspěvky: 942
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: českobudějovickoo :-)))
- Kontaktovat uživatele:
To FELDA: Juknu na presny označení tý diody... Jinak nevim...
Every day i see my dream - GII 1.8.T (200 PS) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=37653" onclick="window.open(this.href);return false; - už je fuč...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
VW Passat 3BG Kombi Highline 1.9 TDi PD 96 kW...
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Jestli to nezareaguje, tak je možný, že impuls není dostatečně dlouhý, aby se dioda stihla rekonfigurovat a aby začala vést. Každá dioda má prahové napětí. Pokud je napětí nižší, než prahové, tak je dioda zavřená i v propustném směru... To je jedno. To bych se tu rozepisoval zbytečně... K řešení: Můžeš zkusit sehnat buď Germaniové diody, nebo Schottkyho diody. Germaniové nevím, jestli seženeš, ale Schottky určitě jo. Označení např BAT48... Stojí kolem 3Kč... Ty lepší kolem 10Kč.
No... Ještě mě napadá, dal jsi tu diodu určitě v propustném směru?
No... Ještě mě napadá, dal jsi tu diodu určitě v propustném směru?
- FELDA
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: doma
- Kontaktovat uživatele:
jasně dioda byla v propustném směru a nic....zkusím ty co píšeš...díky....Bastard píše:Jestli to nezareaguje, tak je možný, že impuls není dostatečně dlouhý, aby se dioda stihla rekonfigurovat a aby začala vést. Každá dioda má prahové napětí. Pokud je napětí nižší, než prahové, tak je dioda zavřená i v propustném směru... To je jedno. To bych se tu rozepisoval zbytečně... K řešení: Můžeš zkusit sehnat buď Germaniové diody, nebo Schottkyho diody. Germaniové nevím, jestli seženeš, ale Schottky určitě jo. Označení např BAT48... Stojí kolem 3Kč... Ty lepší kolem 10Kč.
No... Ještě mě napadá, dal jsi tu diodu určitě v propustném směru?
http://www.live4ride.org" target="_blank