Otáčkoměr do GII s motorem 1.8 Turbo

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Viking píše:A jak jste chlapi pořešili rycholměr a palivoměr?
Palivoměr není záležitost motoru a tedy musí normálně fungovat. U rychloměru může být max. problém s koncovkou na převodovce, ale pokud projdeš přestavbu na tdi tak se to řeší náhonem snad z 1.3. Prostě se vyndá čidlo a dá se lanko.

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Viking píše:Kurnik, chlapi, jste zlatí 8) Určitě by byly lepší origo budíky, ale já už tam z té původní elektriky moc věcí nemám :roll:
Jenom pro upřesnění origo budíky myslíš GII nebo 1.8T?

Uživatelský avatar
Viking
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno/Ostrava

Příspěvek od Viking »

Suny píše:Jenom pro upřesnění potřebuje origo otáčkoměr 2 impulsy na otáčku. Ecu dává 2 impusly na otáčku. Tady problém nevidím. Jediný co by potenciálně připadalo v úvahu je odstranění vstupního děliče otáčkoměru.

Jinak otáčkoměr z celýho průběhu potřebuje akorát sestupnou hranu +12V -> 0V.

Takže tam musím použít otáčkoměr z Okty, pochopil jsem to správně?

Uživatelský avatar
Viking
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno/Ostrava

Příspěvek od Viking »

Suny píše:
Viking píše:Kurnik, chlapi, jste zlatí 8) Určitě by byly lepší origo budíky, ale já už tam z té původní elektriky moc věcí nemám :roll:
Jenom pro upřesnění origo budíky myslíš GII nebo 1.8T?
Já tam právě ty origo budíky nechci. Mám tam vše předelané na budíky do HpRaid i otáčkoměr, ale ten nefunguje :idea:

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Viking píše:
Suny píše:Jenom pro upřesnění potřebuje origo otáčkoměr 2 impulsy na otáčku. Ecu dává 2 impusly na otáčku. Tady problém nevidím. Jediný co by potenciálně připadalo v úvahu je odstranění vstupního děliče otáčkoměru.

Jinak otáčkoměr z celýho průběhu potřebuje akorát sestupnou hranu +12V -> 0V.

Takže tam musím použít otáčkoměr z Okty, pochopil jsem to správně?
můžeš použít libovolný otáčkoměr třeba z GII. U otáčkoměrů dělaných na cívku se max. šáhne do děliče. Jinak libovolný otáčkoměr jede po malé úpravě třeba na 5V.

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Pitomá otázka - co jsou budíky HpRaid?

Uživatelský avatar
Viking
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno/Ostrava

Příspěvek od Viking »

Takhle to vypadá uvnitř, pro představu 8)

http://new.mzkart.cz/?q=node/74" target="_blank

poslední fotečka.

RaidHp.....takové ty tuningové budíky :wink: Jen firma, nic víc.

http://www.renocar.com/pneuatuning/katalog/&cat=691" target="_blank

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Osobně bych to přestavěl do původního vzhledu, tahle přístrojovka mě děsí. Ale když už jsi na tom takhle, co takhle tam zastavět komplet přístrojovku z Octy či GIV? Bude to podle mě hezčí a bude po problémech s budíkama.

Ale zpět k problému, kam přesně je ten otáčkoměr píchlej?

Uživatelský avatar
GTi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezsko

Příspěvek od GTi »

nechal bych ty budiky od RaidHP....jde z toho citit performance...
jen doladit ten otackomer. :roll:
Obrázek

Uživatelský avatar
Viking
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno/Ostrava

Příspěvek od Viking »

Suny píše:Osobně bych to přestavěl do původního vzhledu, tahle přístrojovka mě děsí. Ale když už jsi na tom takhle, co takhle tam zastavět komplet přístrojovku z Octy či GIV? Bude to podle mě hezčí a bude po problémech s budíkama.

Ale zpět k problému, kam přesně je ten otáčkoměr píchlej?
Uvažuju nad tím, že tam nějak voperuju origo budíky z Oktávky, jak to má Reno, ale neznám žádného elektrikáře, který by to zmákl :?: Ty tuningové bych šoupl na "A" sloupek a hotovo.

Uživatelský avatar
Viking
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno/Ostrava

Příspěvek od Viking »

Reno píše:Viking:pockaj do Pavova(ak tam ides)a uvidis ako to mam spravene...Uz by som tam origo G2 nedaval...Je to uplne v pohode,len musis spravit nieco taketo.......aby si to mal spravene podla tvaru novych budikov a mas po probleme...Bude ti fungovat tacho,otacky a vsetky kontrolky...Ja som sa s tou elektrikou trapil a je to uplne zbytocne.
Kdy je ten Pavov? Rád bych se koknul, jak jsi to zmákl :wink:

Uživatelský avatar
Reno
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko,TRNAVA

Příspěvek od Reno »

Viking:to nemyslis vazne !!!!!! :lol: Si na stranke VW Clubu,ktory organizuje zraz a nevies kedy to je? :lol: Tento vikend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Viking
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno/Ostrava

Příspěvek od Viking »

Reno píše:Viking:to nemyslis vazne !!!!!! :lol: Si na stranke VW Clubu,ktory organizuje zraz a nevies kedy to je? :lol: Tento vikend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já na srazy zas tak nejezdím no :oops: tak pardoon :wink: Přijel bych, ale jdu dělat kámošovi řidiče na svatbu.

Uživatelský avatar
GTi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slezsko

Příspěvek od GTi »

a hlavne jedes pro kola..... :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Viking
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno/Ostrava

Příspěvek od Viking »

GTi píše:a hlavne jedes pro kola..... :D
Taky no, jsem zvědavý, jak mu ty ... .. budou slušet :lol:

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“