Palivoměr není záležitost motoru a tedy musí normálně fungovat. U rychloměru může být max. problém s koncovkou na převodovce, ale pokud projdeš přestavbu na tdi tak se to řeší náhonem snad z 1.3. Prostě se vyndá čidlo a dá se lanko.Viking píše:A jak jste chlapi pořešili rycholměr a palivoměr?
Otáčkoměr do GII s motorem 1.8 Turbo
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Suny píše:Jenom pro upřesnění potřebuje origo otáčkoměr 2 impulsy na otáčku. Ecu dává 2 impusly na otáčku. Tady problém nevidím. Jediný co by potenciálně připadalo v úvahu je odstranění vstupního děliče otáčkoměru.
Jinak otáčkoměr z celýho průběhu potřebuje akorát sestupnou hranu +12V -> 0V.
Takže tam musím použít otáčkoměr z Okty, pochopil jsem to správně?
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Já tam právě ty origo budíky nechci. Mám tam vše předelané na budíky do HpRaid i otáčkoměr, ale ten nefungujeSuny píše:Jenom pro upřesnění origo budíky myslíš GII nebo 1.8T?Viking píše:Kurnik, chlapi, jste zlatí Určitě by byly lepší origo budíky, ale já už tam z té původní elektriky moc věcí nemám
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
můžeš použít libovolný otáčkoměr třeba z GII. U otáčkoměrů dělaných na cívku se max. šáhne do děliče. Jinak libovolný otáčkoměr jede po malé úpravě třeba na 5V.Viking píše:Suny píše:Jenom pro upřesnění potřebuje origo otáčkoměr 2 impulsy na otáčku. Ecu dává 2 impusly na otáčku. Tady problém nevidím. Jediný co by potenciálně připadalo v úvahu je odstranění vstupního děliče otáčkoměru.
Jinak otáčkoměr z celýho průběhu potřebuje akorát sestupnou hranu +12V -> 0V.
Takže tam musím použít otáčkoměr z Okty, pochopil jsem to správně?
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Takhle to vypadá uvnitř, pro představu
http://new.mzkart.cz/?q=node/74" target="_blank
poslední fotečka.
RaidHp.....takové ty tuningové budíky Jen firma, nic víc.
http://www.renocar.com/pneuatuning/katalog/&cat=691" target="_blank
http://new.mzkart.cz/?q=node/74" target="_blank
poslední fotečka.
RaidHp.....takové ty tuningové budíky Jen firma, nic víc.
http://www.renocar.com/pneuatuning/katalog/&cat=691" target="_blank
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Uvažuju nad tím, že tam nějak voperuju origo budíky z Oktávky, jak to má Reno, ale neznám žádného elektrikáře, který by to zmákl Ty tuningové bych šoupl na "A" sloupek a hotovo.Suny píše:Osobně bych to přestavěl do původního vzhledu, tahle přístrojovka mě děsí. Ale když už jsi na tom takhle, co takhle tam zastavět komplet přístrojovku z Octy či GIV? Bude to podle mě hezčí a bude po problémech s budíkama.
Ale zpět k problému, kam přesně je ten otáčkoměr píchlej?
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava
Kdy je ten Pavov? Rád bych se koknul, jak jsi to zmáklReno píše:Viking:pockaj do Pavova(ak tam ides)a uvidis ako to mam spravene...Uz by som tam origo G2 nedaval...Je to uplne v pohode,len musis spravit nieco taketo.......aby si to mal spravene podla tvaru novych budikov a mas po probleme...Bude ti fungovat tacho,otacky a vsetky kontrolky...Ja som sa s tou elektrikou trapil a je to uplne zbytocne.
- Viking
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno/Ostrava