Čidlo k ventilátoru chlazení
- JIRIK
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Čidlo k ventilátoru chlazení
Ahoj, chtěl bych se zeptat:
Mám odpojené čidlo k 2-rychlostnímu motoru ventilátoru chlazení u VW Golf II, 1.8 GTi a spínač mám v kabině (nevím proč, prostě jsem to tak koupil:)). Dá se to nějak opravit aby větrák běžel jak má a nemusel jsem ho pořád hlídat? Díky moc za každý tip
Mám odpojené čidlo k 2-rychlostnímu motoru ventilátoru chlazení u VW Golf II, 1.8 GTi a spínač mám v kabině (nevím proč, prostě jsem to tak koupil:)). Dá se to nějak opravit aby větrák běžel jak má a nemusel jsem ho pořád hlídat? Díky moc za každý tip
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
nejspíš odešel původní spínač a předchozí majitel ho nechtěl kupovat tak to vyřešil takhle.
odstraň ten vypínač v kabině i dráty který k němu vedou
stáhni si schéma
http://icelord.net/vw/doc/1081-12.pdf
zkontroluj to a zapoj jak to patří, vyměň čidlo na chladiči a mělo by to fungovat
odstraň ten vypínač v kabině i dráty který k němu vedou
stáhni si schéma
http://icelord.net/vw/doc/1081-12.pdf
zkontroluj to a zapoj jak to patří, vyměň čidlo na chladiči a mělo by to fungovat
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- JIRIK
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Super, díky moc, zkusím to, snad to půjdelister píše:nejspíš odešel původní spínač a předchozí majitel ho nechtěl kupovat tak to vyřešil takhle.
odstraň ten vypínač v kabině i dráty který k němu vedou
stáhni si schéma
http://icelord.net/vw/doc/1081-12.pdf
zkontroluj to a zapoj jak to patří, vyměň čidlo na chladiči a mělo by to fungovat
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- xtom
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- xtom
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 24.02.2006 21:02
No snad by to melo fungovat, jak jsem psal, kdyz bude misto toho cidla normalni vypinac. Ty draty jsou zapojeny do cidla, ktery je dole na chladici na strane u baterky. No kdyz ty draty propojis, tak by se snad mel ventilator pustit. A proc to chces? Nefachci cidlo?rallyman píše:a kde sú tie dráty ?
nechce sa mi hrabať v schémach
- Přílohy
-
- ventilator.jpg (87.25 KiB) Zobrazeno 1728 x
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- JIRIK
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přesně asi stejný problém mám na svém autě (Golf II, 1.8 GTi), ukazatel je asi na polovině, display ukazuje třeba 70 - 80 stupňů a když otevřu kapotu, motor je úplně rozpálenej.rallyman píše:ukazatel teploty bol v polovici, ventilátor sa stále nezapínal a mne sa zdal byť motor až príliš horúci
Ještě k tomu se mi z něj kouří a smrdí spáleninou - teď jsem ho dal do servisu, prý to vypadá na těsnění pod víkem motoru a olej kape na výfuk.
Ale proč je tak rozpálený, to taky nevím...
Nemáte ještě někdo podobný problém? Popř. co stím...
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
zkus to, jeden drát je pod proudem tak ho spoj s jedním nebo druhým, schválně co se stane.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- xtom
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 24.02.2006 21:02
jasne, jenom to takhle zkus propojit. Kazdopadne je to asi kvuli dvourychlostnimu vetraku. Vypinac bych udelal na tu rychlejsi rychlost nebo spis dvoupolohovej vypinac, aby ti sly obe rychlosti. Melo by to fachcit snad i pri vypnutym zapalovani, kdyz ventilator bezi i po chcipnuti auta. Jinak me se teda v pulce pousti.
- JIRIK
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- vwtom
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
JIRIK píše:Přesně asi stejný problém mám na svém autě (Golf II, 1.8 GTi), ukazatel je asi na polovině, display ukazuje třeba 70 - 80 stupňů a když otevřu kapotu, motor je úplně rozpálenej.rallyman píše:ukazatel teploty bol v polovici, ventilátor sa stále nezapínal a mne sa zdal byť motor až príliš horúci
Ještě k tomu se mi z něj kouří a smrdí spáleninou - teď jsem ho dal do servisu, prý to vypadá na těsnění pod víkem motoru a olej kape na výfuk.
Ale proč je tak rozpálený, to taky nevím...
Nemáte ještě někdo podobný problém? Popř. co stím...
Jen bych upřesnil, že teplota na displeji je teplota oleje a ručička signalizuje teplotu vody. Na displeji mi to v létě normálně ukazuje 100 stupňů a ventilátor sepne, když ručička přejde kousek přes půl. Tenkrát, když jsem auto koupil tak jsem se lekl teploty na displeji protože jsem myslel že je to teplota vody.
Od toho čidla pro větrák bych vyvedl dráty z těch pinů které po zkratu roztočí větrák.
- xtom
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Podle me to roztoci vetrak ve dvou pripadech. Urcite jsou tam tri piny kvuli dvourychlostnimu vetraku.Aspon teda ja mam dvourychlostni.Takze bych propojil ty, pri kterejch se pusti ta vyssi rychlost.vwtom píše:JIRIK píše: Přesně asi stejný problém mám na svém autě (Golf II, 1.8 GTi), ukazatel je asi na polovině, display ukazuje třeba 70 - 80 stupňů a když otevřu kapotu, motor je úplně rozpálenej.
Ještě k tomu se mi z něj kouří a smrdí spáleninou - teď jsem ho dal do servisu, prý to vypadá na těsnění pod víkem motoru a olej kape na výfuk.
Ale proč je tak rozpálený, to taky nevím...
Nemáte ještě někdo podobný problém? Popř. co stím...
Jen bych upřesnil, že teplota na displeji je teplota oleje a ručička signalizuje teplotu vody. Na displeji mi to v létě normálně ukazuje 100 stupňů a ventilátor sepne, když ručička přejde kousek přes půl. Tenkrát, když jsem auto koupil tak jsem se lekl teploty na displeji protože jsem myslel že je to teplota vody.
Od toho čidla pro větrák bych vyvedl dráty z těch pinů které po zkratu roztočí větrák.