Pomoc! Problem s elektrikou

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

tady někdo mluvil o přidání plynu? O motorkách?

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

Vecernicek píše:tady někdo mluvil o přidání plynu? O motorkách?
tady nikdo o ničem nemluvil :twisted:

jen jsem PSAL o motorce v souvislosti s tím, že napětí za provozu není 12V jak se někteří domnívají. navíc princip je všude stejný že? auto, moto

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

boobika píše:
Vecernicek píše:tady někdo mluvil o přidání plynu? O motorkách?
tady nikdo o ničem nemluvil :twisted:

jen jsem PSAL o motorce v souvislosti s tím, že napětí za provozu není 12V jak se někteří domnívají. navíc princip je všude stejný že? auto, moto
všude stejný ale i na mým autě mám při nastartovaným motoru na žárovkách 12,5V tak co se tady řeší?

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Vecernicek píše:
boobika píše: tady nikdo o ničem nemluvil :twisted:

jen jsem PSAL o motorce v souvislosti s tím, že napětí za provozu není 12V jak se někteří domnívají. navíc princip je všude stejný že? auto, moto
všude stejný ale i na mým autě mám při nastartovaným motoru na žárovkách 12,5V tak co se tady řeší?
Co se řeší? Že pokud máš na žárovkách 12,5V, tak máš opálený kontakty vypínače světel a lucase a zoxidovaný konektory u lamp nebo někde blbou kostru , protože na žárovkách a všude po autě musí bejt stejný napětí 14-14,4V za chodu motoru.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

No takže to máš rozbitý...já to mám rozbitý...

No kdo to má ještě rozbitý? :lol:

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Vecernicek píše:No takže to máš rozbitý...já to mám rozbitý...

No kdo to má ještě rozbitý? :lol:
8O :roll: :roll: :roll: :budo: :minzdr: :minzdr:
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
letec
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vitkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od letec »

všude po autě musí bejt stejný napětí 14-14,4V za chodu motoru.[/quote]

já mám 12.8-13v při běhu motoru aj 12.4 na displey se mi zobrazuje napětní a nikdy nebylo větši jak 13.4 v takže to mám taky rozbitý
kdo nic něďelá nic nezkazí , kdo nic nezkazí je dobrej a kdo je dobrej zaslouží prémie

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc! Problem s elektrikou

Příspěvek od Žížal »

Milis píše:Tak sem se odhodlal na základě toho, že mi auto málo svítí změřit napětí. A výsledky sou tyto: Napětí na alternátoru a baterce 13,6V, hodnota na konektorech žárovek pouze 12,4V. Tato hodnota byla naměřena i na zapalovači (12,4). Vše při rozsvícených světlech a nastartováno. Pokud mám dobré info, tak napětí naměřený na altiku by snad mělo být v celé elektro instalaci. Jo a přes zimu mi blbla kontrolka na mazání. Jen tak slabě svítila (chvílema) a při rozsvícení kontrolky víc svítila světla. Tudíž předpokládám, že tam bylo správný napětí. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Kde by mohla být chyba? Jestli někde v přístrojovce? Fakt nemám tucha. Uvítám všechny nápady. Předem díky.
Na světla/bludičky zkus co se stane když na žárovku přivedeš +/- přímo z barerky. Pokud se viditelě rozsvítí tak se relátka vyplatí, pokud ne tak to chce jiný žárovky - nejlíp xenony :lol:

Celkem fajn je že večerníček slíbil že jestli se plete střelí VW-čko... Tak šup a doufám že si pak koupí třeba Opla a zmizí na opel-klubu :cry2:
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc! Problem s elektrikou

Příspěvek od pajice »

Žížal píše:
Milis píše:Tak sem se odhodlal na základě toho, že mi auto málo svítí změřit napětí. A výsledky sou tyto: Napětí na alternátoru a baterce 13,6V, hodnota na konektorech žárovek pouze 12,4V. Tato hodnota byla naměřena i na zapalovači (12,4). Vše při rozsvícených světlech a nastartováno. Pokud mám dobré info, tak napětí naměřený na altiku by snad mělo být v celé elektro instalaci. Jo a přes zimu mi blbla kontrolka na mazání. Jen tak slabě svítila (chvílema) a při rozsvícení kontrolky víc svítila světla. Tudíž předpokládám, že tam bylo správný napětí. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Kde by mohla být chyba? Jestli někde v přístrojovce? Fakt nemám tucha. Uvítám všechny nápady. Předem díky.
Na světla/bludičky zkus co se stane když na žárovku přivedeš +/- přímo z barerky. Pokud se viditelě rozsvítí tak se relátka vyplatí, pokud ne tak to chce jiný žárovky - nejlíp xenony :lol:

Celkem fajn je že večerníček slíbil že jestli se plete střelí VW-čko... Tak šup a doufám že si pak koupí třeba Opla a zmizí na opel-klubu :cry2:
YES :twisted:
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc! Problem s elektrikou

Příspěvek od Homeless »

Žížal píše:
Celkem fajn je že večerníček slíbil že jestli se plete střelí VW-čko... Tak šup a doufám že si pak koupí třeba Opla a zmizí na opel-klubu :cry2:
:twisted: :gy:
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Jo? Myslím že ne... Mám tam 13,84V a ani o chlup víc... :wink:

Uživatelský avatar
Milis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Podkrkonoší

Příspěvek od Milis »

Tak dík za info, vypadá to, že budu muset nainstalovat relátka

Uživatelský avatar
Marek16
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Marek16 »

Prosim ta kde a ako budes instalovat tie relatka? A ako a ake poistky pouzijes? Dik.

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

Marek16 píše:Prosim ta kde a ako budes instalovat tie relatka? A ako a ake poistky pouzijes? Dik.
probíralo se to tady už mockrát, ale zjednodušeně:

koukni na obrázek a budeš vědět. buď použiješ variantu A = pojistky 25A před relátkama nebo variantu B = pojistky 10A před každým vláknem

relátka spínáš levým kabelem ke světlu (řidičova strana)


hlavně mi nikdo nepiště, že mám špatně nakreslený dráty na žárovce. inteligentní člověk si zjistí, kam skutečně přijde kterej :D
Přílohy
svetla.GIF
svetla.GIF (6.06 KiB) Zobrazeno 1563 x

Uživatelský avatar
Marek16
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Marek16 »

Nemozem stiahnut ani otvorit ten obrazok ale podla popisu si to dokazem predstavit. Len by ma zaujimalo ci existuje nejaka patica na poistku ktora by sa dala pripojit k tomu rele a potom by sa pohodlne dala vymenit poistka.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“