Pomoc! Problem s elektrikou
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
všude stejný ale i na mým autě mám při nastartovaným motoru na žárovkách 12,5V tak co se tady řeší?boobika píše:tady nikdo o ničem nemluvilVecernicek píše:tady někdo mluvil o přidání plynu? O motorkách?
jen jsem PSAL o motorce v souvislosti s tím, že napětí za provozu není 12V jak se někteří domnívají. navíc princip je všude stejný že? auto, moto
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Co se řeší? Že pokud máš na žárovkách 12,5V, tak máš opálený kontakty vypínače světel a lucase a zoxidovaný konektory u lamp nebo někde blbou kostru , protože na žárovkách a všude po autě musí bejt stejný napětí 14-14,4V za chodu motoru.Vecernicek píše:všude stejný ale i na mým autě mám při nastartovaným motoru na žárovkách 12,5V tak co se tady řeší?boobika píše: tady nikdo o ničem nemluvil
jen jsem PSAL o motorce v souvislosti s tím, že napětí za provozu není 12V jak se někteří domnívají. navíc princip je všude stejný že? auto, moto
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Vecernicek píše:No takže to máš rozbitý...já to mám rozbitý...
No kdo to má ještě rozbitý?
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- letec
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vitkov
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc! Problem s elektrikou
Na světla/bludičky zkus co se stane když na žárovku přivedeš +/- přímo z barerky. Pokud se viditelě rozsvítí tak se relátka vyplatí, pokud ne tak to chce jiný žárovky - nejlíp xenonyMilis píše:Tak sem se odhodlal na základě toho, že mi auto málo svítí změřit napětí. A výsledky sou tyto: Napětí na alternátoru a baterce 13,6V, hodnota na konektorech žárovek pouze 12,4V. Tato hodnota byla naměřena i na zapalovači (12,4). Vše při rozsvícených světlech a nastartováno. Pokud mám dobré info, tak napětí naměřený na altiku by snad mělo být v celé elektro instalaci. Jo a přes zimu mi blbla kontrolka na mazání. Jen tak slabě svítila (chvílema) a při rozsvícení kontrolky víc svítila světla. Tudíž předpokládám, že tam bylo správný napětí. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Kde by mohla být chyba? Jestli někde v přístrojovce? Fakt nemám tucha. Uvítám všechny nápady. Předem díky.
Celkem fajn je že večerníček slíbil že jestli se plete střelí VW-čko... Tak šup a doufám že si pak koupí třeba Opla a zmizí na opel-klubu
Golf real car, real fast
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc! Problem s elektrikou
YESŽížal píše:Na světla/bludičky zkus co se stane když na žárovku přivedeš +/- přímo z barerky. Pokud se viditelě rozsvítí tak se relátka vyplatí, pokud ne tak to chce jiný žárovky - nejlíp xenonyMilis píše:Tak sem se odhodlal na základě toho, že mi auto málo svítí změřit napětí. A výsledky sou tyto: Napětí na alternátoru a baterce 13,6V, hodnota na konektorech žárovek pouze 12,4V. Tato hodnota byla naměřena i na zapalovači (12,4). Vše při rozsvícených světlech a nastartováno. Pokud mám dobré info, tak napětí naměřený na altiku by snad mělo být v celé elektro instalaci. Jo a přes zimu mi blbla kontrolka na mazání. Jen tak slabě svítila (chvílema) a při rozsvícení kontrolky víc svítila světla. Tudíž předpokládám, že tam bylo správný napětí. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Kde by mohla být chyba? Jestli někde v přístrojovce? Fakt nemám tucha. Uvítám všechny nápady. Předem díky.
Celkem fajn je že večerníček slíbil že jestli se plete střelí VW-čko... Tak šup a doufám že si pak koupí třeba Opla a zmizí na opel-klubu
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc! Problem s elektrikou
Žížal píše:
Celkem fajn je že večerníček slíbil že jestli se plete střelí VW-čko... Tak šup a doufám že si pak koupí třeba Opla a zmizí na opel-klubu
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
probíralo se to tady už mockrát, ale zjednodušeně:Marek16 píše:Prosim ta kde a ako budes instalovat tie relatka? A ako a ake poistky pouzijes? Dik.
koukni na obrázek a budeš vědět. buď použiješ variantu A = pojistky 25A před relátkama nebo variantu B = pojistky 10A před každým vláknem
relátka spínáš levým kabelem ke světlu (řidičova strana)
hlavně mi nikdo nepiště, že mám špatně nakreslený dráty na žárovce. inteligentní člověk si zjistí, kam skutečně přijde kterej
- Přílohy
-
- svetla.GIF (6.06 KiB) Zobrazeno 1563 x