bliká kontrolka mazání

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

hugo píše:No napsal bych to asi tak:
1. Nekdo ma problem v cidlech, kabelazi nebo pristrojovce
2. Nekdo tam ma spatny olej nebo filtr
3. Nekdo ma v haji olejove cerpadlo nebo bordel v sacim kosi
4. Nekdo ma benzin v oleji - vybehany motor. Poznate to podle kompresnich tlaku, podle pachu oleje a podle toho, ze se vam vubec neztraci olej nebo i pribyva :?
5. Nekdo ma v haji ojnicni loziska
6. Nekdo ma kombinaci výšše zmíněných závad :x

Postupoval bych v hledani závady ve stejnem pořadí, hlavne nejprve změřte tlak.
jěště jsi zapoměl na bod 7. Někdo má málo oleje ,proto mu to bzučí v zatáčce :wink:

trocha teorie : bzučák se spustí pokaždý když tlak oleje klesne pod 2 bary při otáčkách nad 2000.
rešení typu odpojení otáčkoměru (čímž tišťák kterej hlídá tlak oleje přijde o informaci o otáčkách a proto nebzučí) ,nebo ukostření čidla (čímž se simuluje dostatečnej tlak oleje) jsou na pitchu
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Olin-syncro
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u PV

Příspěvek od Olin-syncro »

Mě tak prodal jeden dobrák G II. Měl ve folii za budíkama odpájené dráhy k bzučáku a kontolce. Po výměně budíků po chvíli začal bzučák bzučet až do vypnutí klíčku.Motor byl hotový na klice. Změř si tlak oleje tlakoměrem místo čidla oleje. Já měl při 1000 ot. 0 tlaku.

Uživatelský avatar
xxMIKExx
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xxMIKExx »

tady je to jak nekde v ulu,všem to fakt pekne bzuči :lol: :lol: :wink:
Corrado G60 by BBS LM
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

Nekonecne tema :roll:
Nez odpojovat bzucak a prikostrovat drat od cidla 1.8baru je urcite lepsi zkusit vymenit toto cidlo za 1.4baru. A pokud i s timto to bude nad 2.000otacek hlasit nizky tlak oleje, pak bych uz urcite nechal udelat tu kliku(pokud je to teda tim).
Jo a taky mam dobrou zkusenost s prisadou do oleje (pro stare motory), nevim jak se to presne jmenuje, ale je to takova husta sracka v plechovce. Pokud treba planujete casem menit motor (jako ja), chcete jeste chvili se starym jezdit a chcete aby to mazalo a nechcete poslouchat bzucak, vyzkousejte :wink:

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

hugo píše:Nekonecne tema :roll:
Nez odpojovat bzucak a prikostrovat drat od cidla 1.8baru je urcite lepsi zkusit vymenit toto cidlo za 1.4baru. A pokud i s timto to bude nad 2.000otacek hlasit nizky tlak oleje, pak bych uz urcite nechal udelat tu kliku(pokud je to teda tim).
Jo a taky mam dobrou zkusenost s prisadou do oleje (pro stare motory), nevim jak se to presne jmenuje, ale je to takova husta sracka v plechovce. Pokud treba planujete casem menit motor (jako ja), chcete jeste chvili se starym jezdit a chcete aby to mazalo a nechcete poslouchat bzucak, vyzkousejte :wink:
prosimte nevis jak barevne je znaceny to cidlo 1,4baru?? v obchode mi pani rikala, ze to nemaji vedene podle tlaku, ale podle barvicek... :lol:

Uživatelský avatar
vesdan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 470
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Orlovwá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesdan »

Zjistil jsem že pro 1,4 baru by mělo být šedé 0,3 hnědá a 1,8 bílá

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

diRk píše:
hugo píše:Nekonecne tema :roll:
Nez odpojovat bzucak a prikostrovat drat od cidla 1.8baru je urcite lepsi zkusit vymenit toto cidlo za 1.4baru. A pokud i s timto to bude nad 2.000otacek hlasit nizky tlak oleje, pak bych uz urcite nechal udelat tu kliku(pokud je to teda tim).
Jo a taky mam dobrou zkusenost s prisadou do oleje (pro stare motory), nevim jak se to presne jmenuje, ale je to takova husta sracka v plechovce. Pokud treba planujete casem menit motor (jako ja), chcete jeste chvili se starym jezdit a chcete aby to mazalo a nechcete poslouchat bzucak, vyzkousejte :wink:
prosimte nevis jak barevne je znaceny to cidlo 1,4baru?? v obchode mi pani rikala, ze to nemaji vedene podle tlaku, ale podle barvicek... :lol:
068 919 081, izolace cerna

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

vesdan píše:Zjistil jsem že pro 1,4 baru by mělo být šedé 0,3 hnědá a 1,8 bílá
sakra, tak ted mi to nejak nesedi... :lol: to cidlo z boku na bloku motoru by melo byt 0,3baru, ne?? a ja ho mam modry :? a to dole, ktery by melo byt 1,8baru, mam cerny... je este nakej jinej zpusob jak zjistit co to je zac?? :roll:

lethal
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Katusice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lethal »

diRk píše:
vesdan píše:Zjistil jsem že pro 1,4 baru by mělo být šedé 0,3 hnědá a 1,8 bílá
sakra, tak ted mi to nejak nesedi... :lol: to cidlo z boku na bloku motoru by melo byt 0,3baru, ne?? a ja ho mam modry :? a to dole, ktery by melo byt 1,8baru, mam cerny... je este nakej jinej zpusob jak zjistit co to je zac?? :roll:
Problém je totiž v tom, že každý výrobce si to značí trochu jinak. Origo je jak psal vesdan, ale třeba febi má 0,3 bar modrý.

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od vwtom »

Mně to blikalo furt jak při teplém tak při studeném motoru a bez ohledu na otáčky. Bylo to takové chaotické blikání jednou větší frekvence a jindy jen takové jakoby pohasínání. Rozebral a vyčistil jsem snímač hladiny chladící kapaliny a je pokoj. Bzučák asi nemám páč na budíkách jsem nic takového neviděl.

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

vwtom píše:Mně to blikalo furt jak při teplém tak při studeném motoru a bez ohledu na otáčky. Bylo to takové chaotické blikání jednou větší frekvence a jindy jen takové jakoby pohasínání. Rozebral a vyčistil jsem snímač hladiny chladící kapaliny a je pokoj. Bzučák asi nemám páč na budíkách jsem nic takového neviděl.
Sis spletl tema ne :idea: :?: :lol:

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od vwtom »

Sorry, já si vsugeroval kontrolku na budíku teploměru :?

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

Tak u me uz problem vyresen... 8) Vymenili sme cidlo teploty oleje a cidlo tlaku oleje (to spodni u filtru) a zda se ze je klid... :wink: Juchuuuuu

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“