jěště jsi zapoměl na bod 7. Někdo má málo oleje ,proto mu to bzučí v zatáčcehugo píše:No napsal bych to asi tak:
1. Nekdo ma problem v cidlech, kabelazi nebo pristrojovce
2. Nekdo tam ma spatny olej nebo filtr
3. Nekdo ma v haji olejove cerpadlo nebo bordel v sacim kosi
4. Nekdo ma benzin v oleji - vybehany motor. Poznate to podle kompresnich tlaku, podle pachu oleje a podle toho, ze se vam vubec neztraci olej nebo i pribyva
5. Nekdo ma v haji ojnicni loziska
6. Nekdo ma kombinaci výšše zmíněných závad
Postupoval bych v hledani závady ve stejnem pořadí, hlavne nejprve změřte tlak.
trocha teorie : bzučák se spustí pokaždý když tlak oleje klesne pod 2 bary při otáčkách nad 2000.
rešení typu odpojení otáčkoměru (čímž tišťák kterej hlídá tlak oleje přijde o informaci o otáčkách a proto nebzučí) ,nebo ukostření čidla (čímž se simuluje dostatečnej tlak oleje) jsou na pitchu