bliká kontrolka mazání

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

me to udelalo i na studenym motoru... tak aspon nejak vyradit z provozu to bzuceni... blikani kontrolky preziju, ale aspon at to nebzuci... nevite nekdo jak to "umlcet"?? :cry:

Uživatelský avatar
karlos525
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: most-litvínov

Příspěvek od karlos525 »

to je právě v tom tištěným spoji nějákej ten chip věřím tomu kdyby jste tam dali fungl nový budík tak to nebude dělat

Uživatelský avatar
karlos525
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: most-litvínov

Příspěvek od karlos525 »

diRk píše:me to udelalo i na studenym motoru... tak aspon nejak vyradit z provozu to bzuceni... blikani kontrolky preziju, ale aspon at to nebzuci... nevite nekdo jak to "umlcet"?? :cry:
tak vyndej to Lko a je to

lethal
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Katusice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lethal »

Nemusi vyndavat celej tistak, staci kdyz odletujes bzucak je to to relatko na obrazku, do relatka jde prerusovane proud a to se rozbzuci.

Uživatelský avatar
Total
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Total »

Chochin píše:A dělá vám to jenom při teplym motoru (když mu dáte fakt zabrat) a nebo i při studenym...
No mě to začne dělat tak po 2 minutách jízdy. A pak je jedno jestli tomu davám nebo stojím třeba 2 minuty na volnoběh-bzučí to pořád :roll: Začalo mi to dělat nedávno. Předtím byl klid.

Uživatelský avatar
Total
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Total »

Zmetek píše:mam trosku podobny problem dela mi to pri ostrejsim prujezdu zatackou reklbych ze je to spatn olejova pumpa ale nevim jsem amater
Tohle dělalo přesně kámošovi. Měl málo oleje-dolil pod vrchní rysku a byl klid.

Uživatelský avatar
RUSH
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Březnice u Příbrami

Příspěvek od RUSH »

Jen se Vás zeptám. Vám, co to píská, tak máte všichni otáčkoměr?

Uživatelský avatar
Chochin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno (Hostomice)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chochin »

VESDAN : Mě to dělá to samé... Dám mu kouř a začne bzučet, pak jedu takovou rychlejší pohodičku a po nějaký době to už zase nedělá vůbec...

RUSH : Jo o, mám otáčkoměr...
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

No napsal bych to asi tak:
1. Nekdo ma problem v cidlech, kabelazi nebo pristrojovce
2. Nekdo tam ma spatny olej nebo filtr
3. Nekdo ma v haji olejove cerpadlo nebo bordel v sacim kosi
4. Nekdo ma benzin v oleji - vybehany motor. Poznate to podle kompresnich tlaku, podle pachu oleje a podle toho, ze se vam vubec neztraci olej nebo i pribyva :?
5. Nekdo ma v haji ojnicni loziska
6. Nekdo ma kombinaci výšše zmíněných závad :x

Postupoval bych v hledani závady ve stejnem pořadí, hlavne nejprve změřte tlak.

Uživatelský avatar
RUSH
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Březnice u Příbrami

Příspěvek od RUSH »

řekl bych, že to budou asi ty čidla. Já ve svým autě to čidlo 1,8bar nemám, takže to musím ukostřit v tom štekru, ale vy, kdo máte to čidlo, tak ho zkuste ukostřit a mělo by to dát pokoj. Jestli ne, tak už nevím na jakým principu to funguje :?

Uživatelský avatar
Chochin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno (Hostomice)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chochin »

Čidla mám v pohodě :) A s tímto problémem jezdím už přes 3 roky a žádnej problém... Občas je nějakej nápad, tak to testnu a opět zklamání... :(
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

Chochin píše:Čidla mám v pohodě :) A s tímto problémem jezdím už přes 3 roky a žádnej problém... Občas je nějakej nápad, tak to testnu a opět zklamání... :(
to jako ze tri roky jezdis s tim, ze ti bzuci budiky?? to musi byt o nervy :D

Uživatelský avatar
Total
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Total »

diRk píše:
Chochin píše:Čidla mám v pohodě :) A s tímto problémem jezdím už přes 3 roky a žádnej problém... Občas je nějakej nápad, tak to testnu a opět zklamání... :(
to jako ze tri roky jezdis s tim, ze ti bzuci budiky?? to musi byt o nervy :D
Tak to bych taky nevydržel. Mě to bzučí tři dny a už mě to pěkně sere :evil:

Uživatelský avatar
RUSH
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Březnice u Příbrami

Příspěvek od RUSH »

To bzučení mi to dělalo chvíli, než jsem odpojil ten otáčkoměr. Myslel jsem, že ty budíky vyrvu holejma rukama:evil: , jaký to bylo nepříjemný bzučení. :D

Uživatelský avatar
Chochin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno (Hostomice)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chochin »

Total píše:
diRk píše: to jako ze tri roky jezdis s tim, ze ti bzuci budiky?? to musi byt o nervy :D
Tak to bych taky nevydržel. Mě to bzučí tři dny a už mě to pěkně sere :evil:
Taky se mi to při 2200ot ozve jenom když mu dám fakt zabrat, točím ho třeba 4500-6000ot a nebo když jedu na dálnici cca 140-170 km/hod po delší dobu... Jinak je absolutní klídek :lol:
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“