Je to asi zase.... co s tím?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Je to asi zase.... co s tím?
Mám takový problém: po 50KM jízdy je baterka nějak podezřele vyšťavená a už nenastartuju. Po pěti minutach už zase ticho po pěšině a vše OK. Altík jsem měnil před půl rokem za repas a baterka je taky tak 10 měs nová. Předchozí altík měl spálený nějaký "diodový most". Nevíte čím by to mohlo zase být? Nynější dobíjí normálně. Ještě se chci zeptat . alternátor má dávat souvisle proud nebo se i vypíná při běhu?
- sonas111
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vsetín/Brno
Re: Je to asi zase.... co s tím?
¨Loterus píše:Mám takový problém: po 50KM jízdy je baterka nějak podezřele vyšťavená a už nenastartuju. Po pěti minutach už zase ticho po pěšině a vše OK. Altík jsem měnil před půl rokem za repas a baterka je taky tak 10 měs nová. Předchozí altík měl spálený nějaký "diodový most". Nevíte čím by to mohlo zase být? Nynější dobíjí normálně. Ještě se chci zeptat . alternátor má dávat souvisle proud nebo se i vypíná při běhu?
předstartem má baterka kolem 12,5 V po startu až ti zhasne kontrolka dobíjení tak bys na ní měl naměřit něco kolem 14,4 - 14,6 V. zkus to změřit. kdyžtak to změř i po těch 50km než vypneš motor... pak napiš co jsi naměřil.
Může-li se něco pokazit, pokazí se to.
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Počkej baterka za to nemůže, by jsi koupil novou a za 10měsíců by na tom byla stejně. Hele a kdy jsi tu baterku naposled dobíjel? po 6měsících by měla být plně dobita na normální nabíječce. To vypadá na regulátor v altíku a nebo tím že jezdíš bez rožnutých světelLoterus píše:No já mám taky podezření na tu baterku. Doufám že je to ke timVecernicek píše:Možná startér... A nebo spíš přebitá vysušená baterka
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Tak už jsem vlítl do Baumaxu koupit Multimetr a začal: baterka na počátku 12,7..... Po nastartování bez spotřebičů altík dával 13,9. Po zvýšení otáček hodnoty klesaly (stále volnoběh). po zapnutí spotřebičů13,7V . Měřil jsem i proud a baterku dobíjel cca 2A ale podotýkám že baterka měla 13V. Nevím pokud by to kleslo jestli by se A zvýšily PO 50 KM Stále stejné. Dnes se to zdá v pořádku, ale zítra? bůh ví............ jo a ve špáru mají v akci digitální rádio (kapesní za 59Kč) vynikající do houpací sítě Stejnak vím že se v nejbližší době opět nerozjedu. Mám ještě trauma se zlínské křižovatky Další tipy prosím:))))
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Suny"]Měl bych pár otázek: 1. jaký máš žárovky (standart 55/60W nebo něco lepšího 100W, xenon gas apod.)? 2. máš puštěný ventilátor - na kolik? 3. jaký máš průměrný otáčky a rychlost když jedeš (jezdíš hodně město)? 4. Jak moc se ti hřeje voda - tedy jak často spíná sahara?[/quot
Žárovky- standard, hlavně mimo město.. Pravda, že hodně vytáčím motor Voda se hřeje docela dost( v těch vedrech) že by od všeho trochá?
Žárovky- standard, hlavně mimo město.. Pravda, že hodně vytáčím motor Voda se hřeje docela dost( v těch vedrech) že by od všeho trochá?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
jestli se žhaví drát je to buď velkej přechodovej odpor, nebo velkej průtok proudu.
kterej drát to je ? nezáleží na barvě ,ale odkud a kam vede.
už jsi se podíval kolik je v baterce kyseliny ? teda pokud má ta baterka víčka.
kterej drát to je ? nezáleží na barvě ,ale odkud a kam vede.
už jsi se podíval kolik je v baterce kyseliny ? teda pokud má ta baterka víčka.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Kyselinu jsem neměřil. Jeden veden ke startéru a ten druhhý co vede někam k palubní desce nebo tak něco - ten se nějak zahřívá. Jdu udělat pokus, snad mě to nepokope......lister píše:jestli se žhaví drát je to buď velkej přechodovej odpor, nebo velkej průtok proudu.
kterej drát to je ? nezáleží na barvě ,ale odkud a kam vede.
už jsi se podíval kolik je v baterce kyseliny ? teda pokud má ta baterka víčka.