NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
Schémata vedení elektriky ZDE
Jak na repro do dveří ZDE
Sedačky z výhřevem,zapojení,potřebný materiál ZDE
Diagnostika ABS ZDE
vysvětlivky ke kabelům ZDE
Kdyby se vám cokoli nezdálo,tak mě opravte nebo mi pisněte do SZ.
Snad vám to tady někomu pomůže
Jak na repro do dveří ZDE
Sedačky z výhřevem,zapojení,potřebný materiál ZDE
Diagnostika ABS ZDE
vysvětlivky ke kabelům ZDE
Kdyby se vám cokoli nezdálo,tak mě opravte nebo mi pisněte do SZ.
Snad vám to tady někomu pomůže
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
Od pohledu pár základních rozdílů STARÁ-NOVÁ elektrika.
Po usednutí do auta lze prvním pohledem rozeznat o jaký typ elektriky se jedná.
Rozdílné umístění tlačítka pro varovné blikače
- stará elektrika: spínač varovných blikačů je v panelu vedle rádia.
- nová elektrika: spínač varovných blikačů je u volantu na páčkách
Rozdílné umístění kontrolky vody v budíkách
- stará elektrika: kontrolka je ještě u rafičky teploty chladící kapaliny
- nová elektrika: kontrolka je uprostřed mezi kontrolkou dobíjení a mazání,viz.foto
Pozn.:budíky na novou elektriku jsou jen na jednu zásuvku,u staré elektriky jsou zásuvky dvě (bílá a černá)
Mezi další základní rozdíly patří rozdílné spínací skříňky
Nová elektrika - vlevo, stará elektrika - vpravo
Spínač potkávacích a parkovacích světel
Nová elektrika - vlevo, stará elektrika - vpravo
Pozn.: i model se starou elektrikou (přelomové roky 88-89) může mít už nový typ spínače i když zbytek elektriky je ze starého modelu.
Rozdílné patice do páček
- nová elektrika má 4 patice (+ navíc spínač varovných blinkrů v páčkách)
- stará elektrika má 3 patice (ten konektor s kablíkama navíc je od MFA)
Pozn.:široké páčky můžou být i u staré elektriky,patice mají ale stejné jako u úzkých páček. Na obrázku jsou zobrazené úzké a široké páčky.
Rozdílné pojistkové skříňky
Stará - nahoře, Nová - dole
Po usednutí do auta lze prvním pohledem rozeznat o jaký typ elektriky se jedná.
Rozdílné umístění tlačítka pro varovné blikače
- stará elektrika: spínač varovných blikačů je v panelu vedle rádia.
- nová elektrika: spínač varovných blikačů je u volantu na páčkách
Rozdílné umístění kontrolky vody v budíkách
- stará elektrika: kontrolka je ještě u rafičky teploty chladící kapaliny
- nová elektrika: kontrolka je uprostřed mezi kontrolkou dobíjení a mazání,viz.foto
Pozn.:budíky na novou elektriku jsou jen na jednu zásuvku,u staré elektriky jsou zásuvky dvě (bílá a černá)
Mezi další základní rozdíly patří rozdílné spínací skříňky
Nová elektrika - vlevo, stará elektrika - vpravo
Spínač potkávacích a parkovacích světel
Nová elektrika - vlevo, stará elektrika - vpravo
Pozn.: i model se starou elektrikou (přelomové roky 88-89) může mít už nový typ spínače i když zbytek elektriky je ze starého modelu.
Rozdílné patice do páček
- nová elektrika má 4 patice (+ navíc spínač varovných blinkrů v páčkách)
- stará elektrika má 3 patice (ten konektor s kablíkama navíc je od MFA)
Pozn.:široké páčky můžou být i u staré elektriky,patice mají ale stejné jako u úzkých páček. Na obrázku jsou zobrazené úzké a široké páčky.
Rozdílné pojistkové skříňky
Stará - nahoře, Nová - dole
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
OSAZENÍ RELÁTEK V POJISTKOVÝCH SKŘÍŇKÁCH
Stará pojistková skříňka do 7/89
Pozice:
1. prázdné místo nebo tam bývá relé (53) nevím teď od čeho je,kdyžtak mě doplňte...
2. motory s karburátorem - relé předehřevu sacího potrubí
motory se vstřikování K(E)-Jetronic - relé palivového čerpadla (67,65)
diesly - relé žhavení (60)
3. relé varovného systému bezpečnostních pásů (to snad nikdo ani nemá)
4. řídící jednotka ukazatele řazení
5. relé klimy
6. relé houkačky nebo tam je jen propojka mezi 1. a 3. kontaktem
7. relé mlhovek (53)
8. odlehčovací relé X kontaktů (17,18)
9. nic
10. relé předních stěračů (19)
11. relé zadního stěrače a ostřikovače (72)
12. relé varovných blinkrů (21)
13. relé elektrických oken
14. odpínací relé vyhřvevu zadního okna
15. relé ostřikovače světel
16. jen u KE-Jetronicu řídící jednotka regulace volnoběžných otáček
17. nic
18. u kraburátoru 2E2 relé pro doběh sahary
u KE-Jetu a Dieslu řídící jednotka pro signalizaci nedostatku chladící kapaliny
19. nic
20. relé vyhřívání sedadel
21. opět relé vyhřívání sedadel
22. u karbce 2E2 řídící jednotka pro odpojení přednastavení
23. nic
24. nic
Nová pojistková skříňka
Pozice:
1. relé klimy
2. relé zadního stěrače
3. relé řídícího přístroje "digijet" popřípadě odpojení přednastavení
4. výkonové relé pro X-kontakt
5. řídící jednotka pro ukazatel nedostatku chladící kapaliny
6. relé varovných blinkrů
7. relé ostřikovače světlometů
8. relé cyklovače
9. řídící relé varovného systému bezpečnostních pásů
10. relé mlhovek
11. houkačka
12. relé žhavení nebo relé palivového čerpadla (167)
13. řídící jednotka doběhu sahary nebo regulace volnoběžných otáček
14. relé předehřevu sacího potrubí
15. relé hydraulického čerpadla ABS
16. relé ABS
17. nic
18. pojistka elektrického nastavení sedadel
19. relé automatické převodovky
20. řídící jednotka pro automatiku žhavení
21. relé elektrických oken
22. pojistka agregátu ABS
23. pojistka klimatizace, elektrického nastavení sedadel
24. pojistka elektrického stahování oken
Vše berte tak nějak s rezervou a nad dvěma spodníma řadama relátek nebývá už většinou žádné relé nebo jen 1-2,víceméně podle výbavy,základní relé jsou ve spodních dvou řadách. Berte taky na vědomí,že ty relátka v těch dvou vrchních řadách mohou být taky spřeházené,jsou už jen v takových držáčcích,které se dají přemístit
U prvního popisku jsem uvedl aji číselné značení u některých relátek.
Nějaké příklady pojistkových skříněk
Stará pojistková skříňka do 7/89
Pozice:
1. prázdné místo nebo tam bývá relé (53) nevím teď od čeho je,kdyžtak mě doplňte...
2. motory s karburátorem - relé předehřevu sacího potrubí
motory se vstřikování K(E)-Jetronic - relé palivového čerpadla (67,65)
diesly - relé žhavení (60)
3. relé varovného systému bezpečnostních pásů (to snad nikdo ani nemá)
4. řídící jednotka ukazatele řazení
5. relé klimy
6. relé houkačky nebo tam je jen propojka mezi 1. a 3. kontaktem
7. relé mlhovek (53)
8. odlehčovací relé X kontaktů (17,18)
9. nic
10. relé předních stěračů (19)
11. relé zadního stěrače a ostřikovače (72)
12. relé varovných blinkrů (21)
13. relé elektrických oken
14. odpínací relé vyhřvevu zadního okna
15. relé ostřikovače světel
16. jen u KE-Jetronicu řídící jednotka regulace volnoběžných otáček
17. nic
18. u kraburátoru 2E2 relé pro doběh sahary
u KE-Jetu a Dieslu řídící jednotka pro signalizaci nedostatku chladící kapaliny
19. nic
20. relé vyhřívání sedadel
21. opět relé vyhřívání sedadel
22. u karbce 2E2 řídící jednotka pro odpojení přednastavení
23. nic
24. nic
Nová pojistková skříňka
Pozice:
1. relé klimy
2. relé zadního stěrače
3. relé řídícího přístroje "digijet" popřípadě odpojení přednastavení
4. výkonové relé pro X-kontakt
5. řídící jednotka pro ukazatel nedostatku chladící kapaliny
6. relé varovných blinkrů
7. relé ostřikovače světlometů
8. relé cyklovače
9. řídící relé varovného systému bezpečnostních pásů
10. relé mlhovek
11. houkačka
12. relé žhavení nebo relé palivového čerpadla (167)
13. řídící jednotka doběhu sahary nebo regulace volnoběžných otáček
14. relé předehřevu sacího potrubí
15. relé hydraulického čerpadla ABS
16. relé ABS
17. nic
18. pojistka elektrického nastavení sedadel
19. relé automatické převodovky
20. řídící jednotka pro automatiku žhavení
21. relé elektrických oken
22. pojistka agregátu ABS
23. pojistka klimatizace, elektrického nastavení sedadel
24. pojistka elektrického stahování oken
Vše berte tak nějak s rezervou a nad dvěma spodníma řadama relátek nebývá už většinou žádné relé nebo jen 1-2,víceméně podle výbavy,základní relé jsou ve spodních dvou řadách. Berte taky na vědomí,že ty relátka v těch dvou vrchních řadách mohou být taky spřeházené,jsou už jen v takových držáčcích,které se dají přemístit
U prvního popisku jsem uvedl aji číselné značení u některých relátek.
Nějaké příklady pojistkových skříněk
- danopanci
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
Doplním: Relátka GOLF RALLYE G60 (ABS) - upozornenie: rozmiestnenie poistiek neaktuálne
[*]
Pri problémoch s elektrikou a hlavne: nefunkčne MFA, otáčkomer, ABS, elektrické ovládanie spetných zrkadiel si prekontrolujte nožičky, do ktorých sa zapichujú poistky. Samotnú poistkovú skrinku je potrebné rozpojiť (lepšia viditeľnosť), alebo sa pozrieť zo spodu pod poistkami (pod plast) či tie nožičky nie sú opálené, alebo chýbajú. Mne sa pri rozpojení poistkovej skrinky vysypali 3 nožičky. Po výmene spomínané problémy sú vyriešené.
[*]
Pri problémoch s elektrikou a hlavne: nefunkčne MFA, otáčkomer, ABS, elektrické ovládanie spetných zrkadiel si prekontrolujte nožičky, do ktorých sa zapichujú poistky. Samotnú poistkovú skrinku je potrebné rozpojiť (lepšia viditeľnosť), alebo sa pozrieť zo spodu pod poistkami (pod plast) či tie nožičky nie sú opálené, alebo chýbajú. Mne sa pri rozpojení poistkovej skrinky vysypali 3 nožičky. Po výmene spomínané problémy sú vyriešené.
- xxMIKExx
- VWagenista
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hrušky-okr. Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
1 Zapojení MFA stara elektrika
2 Osazení štekru stara elektrika
3 Zapojení ekonomeru
2 Osazení štekru stara elektrika
3 Zapojení ekonomeru
- Přílohy
-
- Osazení stara elektrika.doc
- (72.5 KiB) Staženo 511 x
Corrado G60 by BBS LM
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig
Scirocco 16v GTX by SSF Mattig
Polo 86c 2f by SSF Mattig
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
Protoze chlapci na doppel-wobberu maji sice zpracovane temer vse a pomerne podrobne, ale i jim se tu a tam vloudi chybicka, zde je opraveny a doplneny prehled osazeni pinu na konektorech pristrojove desky G2. Prvni cislo v radku je cislo pinu v telese konektoru, nasleduje prislusna jednoznacna identifikace pinu ve schematech, popis signalu (prip. nasledovany obvyklym oznacenim v eletroinstalaci dle DIN 72552), prip. kapitalkami oznaceni daneho signalu primo na vodici folii pristrojove desky.
- 1) alte ZE:
- Kombiinstrumentstecker weiss
- 1 T7/7 Blinker (Kl.49A) BLINK.49A
- 2 T7b/7 n/c SA
- 3 T7/6 Instrumentenbeleuchtung (Kl.58 ) KL. 58
- 4 T7b/6 Geber f. Kühlmitteltemperatur TEMP.
- 5 T7/5 Geber f. Kraftstoffanzeige TANK
- 6 T7b/5 Masse (Kl.31) MASSE
- 7 T7/4 MFA-Masse(Aussentemperaturgeber) MFA-AT-
- 8 T7b/4 Unterbrecherkontakt (Kl.1) KL. 1
- 9 T7/3 MFA-Mode MFA-R.-MO
- 10 T7b/3 Pluspol, gesichert (Kl.30) UHR KL.30
- 11 T7/2 MFA-Aussentemperaturgeber
- 12 T7b/2 MFA-Öltemperaturgeber
- 13 T7/1 Fernlicht (Kl.56A)
- 14 T7b/1 n/c
- Kombiinstrumentstecker schwarz
- 1 T7c/7 geschaltetes Plus (Kl.15) KL.15
- 2 T7a/7 Gurt-Anlage(LED unten Mitte) GUTRW.
- 3 T7c/6 LED frei(LED unten 2.v.links) LED-FREI
- 4 T7a/6 LED frei(LED unten 2.v.rechts) LED-FREI
- 5 T7c/5 Mono-Jetronic LED(unten rechts) MOTOREL
- 6 T7a/5 Ladekontrollleuchte LIMA (Kl.61) KL. 61
- 7 T7c/4 Öldruck 0,3 bar OEL 0,3
- 8 T7a/4 Öldruck 1,8/1,4 bar OEL 1,8
- 9 T7c/3 LED frei(unten links) CHOKE
- 10 T7a/3 Vorglüh-Anlage/Kühlmittelstand(oben Mitte) OXS/CAT/D
- 11 T7c/2 Hallgeber(Geschwindigkeitssignal) HALL-GEBER
- 12 T7a/2 MFA-Speicher MFA-SP.
- 13 T7c/1 MFA-Reset MFA-LOE.
- 14 T7a/1 n/c MFA-SP.
- Kombiinstrumentstecker weiss
- 2) neue ZE:
- 1 T28/1 MFA-Masse(Aussentemperaturgeber)
- 2 T28/2 Geber f. Kühlmittelmangelanzeige
- 3 T28/3 Masse (Kl.31)
- 4 T28/4 MFA-Reset
- 5 T28/5 Masse (Zylinderkopf)
- 6 T28/6 MFA-Speicher
- 7 T28/7 Hallgeber(Geschwindigkeitssignal)
- 8 T28/8 Öldruck 1,8/1,4 bar
- 9 T28/9 Öldruck 0,3 bar
- 10 T28/10 Unterbrecherkontakt (Kl.1)
- 11 T28/11 Pluspol, gesichert (Kl.30)
- 12 T28/12 Instrumentenbeleuchtung (Kl.58 )
- 13 T28/13 geschaltetes Plus (Kl.15)
- 14 T28/14 ?Instrumentenbeleuchtung (Kl.58 )
- 15 T28/15 MFA-Mode
- 16 T28/16 Ladekontrollleuchte LIMA (Kl.61)
- 17 T28/17 MFA-Öltemperaturgeber
- 18 T28/18 n/c
- 19 T28/19 MFA-Aussentemperaturgeber
- 20 T28/20 Vorglüh-Anlage(unten links)
- 21 T28/21 Geber f. Kraftstoffanzeige
- 22 T28/22 ?Mono-Jetronic LED(unten rechts)
- 23 T28/23 Geber f. Kühlmitteltemperatur
- 24 T28/24 Blinker (Kl.49A)
- 25 T28/25 Fernlicht (Kl.56A)
- 26 T28/ n/c
- 27 T28/ n/c
- 28 T28/ n/c
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
Vyzkouseni spravne funkce ridici jednotky dobehu ventilatoru chlazeni
z karburatorovych motoru G2 1.6Ltr a 1.8Ltr (majici cislo VW 191955532A, orientacni c. 31)
Cely tento obvod ma za ukol do urcite doby po vypnuti zapalovani (nemeril jsem ji, ale odhaduji radove minuty, nanejvys tak 20') spustit ventilator chladice (na nizsi rychlost), pokud je teplota v karburatoru vyssi nez +70C. Indikaci teto teploty zajistuje teplotni spinac F87 zasroubovany v telese karburatoru (viz snimek 100_4618edit.jpg nebo kresba X19-0466.gif v priloze). Samotny teplotni spinac ma cislo 191919521A, je vybaven obvyklym zavitem M10x1 a mel by splnovat priblizne tyto hodnoty: R(T>=+70C)=0Ohm, R(T<=64C)=inf.Ohm.
Vyzkouset spravnou funkci teto ridici jednotky lze dvema zpusoby:
z karburatorovych motoru G2 1.6Ltr a 1.8Ltr (majici cislo VW 191955532A, orientacni c. 31)
Cely tento obvod ma za ukol do urcite doby po vypnuti zapalovani (nemeril jsem ji, ale odhaduji radove minuty, nanejvys tak 20') spustit ventilator chladice (na nizsi rychlost), pokud je teplota v karburatoru vyssi nez +70C. Indikaci teto teploty zajistuje teplotni spinac F87 zasroubovany v telese karburatoru (viz snimek 100_4618edit.jpg nebo kresba X19-0466.gif v priloze). Samotny teplotni spinac ma cislo 191919521A, je vybaven obvyklym zavitem M10x1 a mel by splnovat priblizne tyto hodnoty: R(T>=+70C)=0Ohm, R(T<=64C)=inf.Ohm.
Vyzkouset spravnou funkci teto ridici jednotky lze dvema zpusoby:
- 1 Za predpokladu, ze mame jistotu, ze vsechny ostatni casti obvodu jsou v poradku a funkcni (pojistky, ventilator, termospinac, vodice a ZE), lze funkci vyzkouset pomerne snadno (motor je vypnuty a studeny). Po demontazi filtru sani vzduchu se dostaneme k termospinaci F87, ze ktereho odpojime konektor. Bylo-li zapalovani pred timto pokusem dostatecne dlouho vypnute (viz vyse), tak po spojeni tohoto kontaktu s kostrou se nestane nic, po zapnuti zapalovani (a spojeni kontaktu s kostrou) se opet nic nedeje, ale po vypnuti zapalovani (a spojeni kontaktu s kostrou) se musi rozbehnout ventilator. Po opetovnem zapnuti zapalovani (kontakt je stale ukostren) musi vsak ventilator vypnout.
- 2 Pokud je potreba vyzkouset jen samotnou ridici jednotku (tedy tehdy, kdyz nelze zarucit, ze vsechny ostatni soucasti obvodu jsou funkcni) zapoji se podle prilozeneho nahradniho shematu (nahr-schema-J138.pdf v priloze), ve kterem plati:
- S1 jakakoliv pojistka (staci i napr. 4A (neni podminkou, ale je to pro jistotu)
- E1 jakykoliv spinac, kterym se simuluje stav zapalovani (zapalovani zapnute = spinac sepnuty a naopak)
- E2 jakykoliv spinac, kterym se simuluje funkce teplotniho snimace (teplota nad +70C = spinac sepnuty a naopak)
- L1 jakakoliv zarovka pro 12V, kterou se simuluje chod ventilatoru (zarovka sviti = ventilator v chodu a naopak)
- J138 zkousena ridici jednotka c.31 (dobehu ventilatoru chlazeni)
- Přílohy
-
- Umisteni spinace F87 na karburatoru 2E2
- X19-0466.gif (60.91 KiB) Zobrazeno 48082 x
-
- nahr-schema-J138.pdf
- Nahradni schema zapojeni ridici jednotky.
- (5.68 KiB) Staženo 500 x
Naposledy upravil(a) shazzer dne 18.04.2015 21:58, celkem upraveno 1 x.
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
Označení svorek: (není to můj výplod)
1
Svorka na zapalovací cívce pro spojení s přerušovačem, svorka na rozdělovači pro spojení přerušovače s cívkou nebo pro spojení snímače s elektronickým přerušovačem nebo spínačem, svorka na elektronickém řídícím spínači pro spojení se snímačem.
2
Svorka vedení nakrátko magneta nebo spínače zapalování
4
Vývody vysokého napětí zapalovací cívky a rozdělovače pro spojení se zapalovací cívkou
15
Svorka spínače denních spotřebičů, svorka zapalovací cívky nebo předřadníku pro spojení se spínačem zapalování, svorka zapalovacího transformátoru pro spojení se spínačem, svorka spínače žhavení pro spojení se spínačem denních spotřebičů, svorky spotřebičů připojovaných do obvodu svorky 15 spínače denních spotřebičů.
15a
Svorky zapalovací cívky, předřadníku a spínače spouštěče pro přemosťování předřadníku, svorka elektronického přerušovače pro připojení zapalovací cívky (dříve označení 16, u některých zahraničních výrobků označení 22)
17
Svorka spínače žhavení ve druhém stupni při spouštění
19
Svorka spínače žhavení v prvním stupni při předžhavování
30
Svorky spojené s kladným pólem akumulátoru
30a
Svorka přepínače 12 / 24 pro připojení kladného pólu druhého akumulátoru
31
Svorky pro připojení kostry nebo záporného pólu akumulátoru
31a
Svorka přepínače 12 / 24 pro připojení záporného pólu druhého akumulátoru
44
Svorky pro spojení regulátorů napětí pro paralelní chod
45
Svorky spouštěče a odděleného spínače
49
Svorka přerušovače směrových světel spojená s obvody 15 (dříve označovaná +, 15, 54 nebo 15/54, u některých zahraničních výrobků označovaná +)
49a
Svorky pro spojení přerušovače s přepínačem směrových světel (dřívější označení P, u některých zahraničních výrobků označení L)
50
Svorky ovládacího spínače (tlačítka) spouštěče a elektromagnetického spínače spouštěče
50a
Svorka na přepínači 12/24 pro připojení vedení ke svorce 50 spouštěče
54
Svorky brzdového obvodu
55
Svorky světla do mlhy
56
Svorky společného obvodu tlumených světel a dálkových světel
56a
Svorky obvodu dálkových světel
56b
Svorky obvodu tlumených světel
57
Svorky obvodu parkovacích světel
58
Svorky obvodů obrysového osvětlení, osvětlení značky a vnitřního osvětlení
58L
Svorky obvodu levých obrysových světel
61
Svorka regulátoru nebo generátoru pro připojení kontrolního světla nabíjení, je-li tato svorka nutná
85
Svorka vinutí relé pro připojení na minus pól
86
Svorka vinutí relé pro připojení na plus pól
87
Svorka pohyblivého kontaktu rozpínacího nebo přepínacího relé
87a
Svorka pevného kontaktu rozpínacího relé nebo rozpínaného kontaktu přepínacího relé
88
Svorka pohyblivého kontaktu spínacího relé
88a
Svorka pevného kontaktu u spínacích a přepínacích relé
B+
Svorka regulátoru nebo alternátoru pro připojení plus pólu akumulátoru (dříve u regulátorů dynam 51, u alternátorů +B)
B-
Svorka regulátoru nebo alternátoru pro připojení minus pólu akumulátoru (dříve – B, +, -)
C
Svorka přerušovače směrových světel pro připojení kontrolky (u některých zahraničních výrobků označení P)
C0
Svorky přerušovače směrových světel pro připojení kontrolky v odděleném obvodu (možná změna polarity)
C2
Svorka přerušovače směrových světel pro připojení kontrolky druhého obvodu
C3
Svorka přerušovače směrových světel pro připojení kontrolky třetího obvodu
D+
Svorka plus pólu na generátoru a regulátoru pro připojení regulátoru u dynam a u alternátorů s pomocným usměrňovačem a pro připojení kontrolního světla nabíjení, není-li svorka 61 (dřívější označování D u dynam, R u alternátorů)
D-
Svorka pro minus pól u generátorů a regulátorů, je-li nutné jej označit a není-li svorka B-
DF
Svorky na generátoru a regulátoru pro obvod buzení (dříve označení M, u zahraničních výrobků označení 67, F, EXC)
L
Svorky pro připojení levých směrových světel
M0
Svorka vývodu ze středu trojfázového vinutí ve hvězdě (dříve označení 0, u zahraničních výrobků MP, N)
R
Svorky pro připojení pravých směrových světel (dříve označení P)
W
Svorka střídavého z jedné fáze alternátoru, tzv. "wotáčkoměr".
1
Svorka na zapalovací cívce pro spojení s přerušovačem, svorka na rozdělovači pro spojení přerušovače s cívkou nebo pro spojení snímače s elektronickým přerušovačem nebo spínačem, svorka na elektronickém řídícím spínači pro spojení se snímačem.
2
Svorka vedení nakrátko magneta nebo spínače zapalování
4
Vývody vysokého napětí zapalovací cívky a rozdělovače pro spojení se zapalovací cívkou
15
Svorka spínače denních spotřebičů, svorka zapalovací cívky nebo předřadníku pro spojení se spínačem zapalování, svorka zapalovacího transformátoru pro spojení se spínačem, svorka spínače žhavení pro spojení se spínačem denních spotřebičů, svorky spotřebičů připojovaných do obvodu svorky 15 spínače denních spotřebičů.
15a
Svorky zapalovací cívky, předřadníku a spínače spouštěče pro přemosťování předřadníku, svorka elektronického přerušovače pro připojení zapalovací cívky (dříve označení 16, u některých zahraničních výrobků označení 22)
17
Svorka spínače žhavení ve druhém stupni při spouštění
19
Svorka spínače žhavení v prvním stupni při předžhavování
30
Svorky spojené s kladným pólem akumulátoru
30a
Svorka přepínače 12 / 24 pro připojení kladného pólu druhého akumulátoru
31
Svorky pro připojení kostry nebo záporného pólu akumulátoru
31a
Svorka přepínače 12 / 24 pro připojení záporného pólu druhého akumulátoru
44
Svorky pro spojení regulátorů napětí pro paralelní chod
45
Svorky spouštěče a odděleného spínače
49
Svorka přerušovače směrových světel spojená s obvody 15 (dříve označovaná +, 15, 54 nebo 15/54, u některých zahraničních výrobků označovaná +)
49a
Svorky pro spojení přerušovače s přepínačem směrových světel (dřívější označení P, u některých zahraničních výrobků označení L)
50
Svorky ovládacího spínače (tlačítka) spouštěče a elektromagnetického spínače spouštěče
50a
Svorka na přepínači 12/24 pro připojení vedení ke svorce 50 spouštěče
54
Svorky brzdového obvodu
55
Svorky světla do mlhy
56
Svorky společného obvodu tlumených světel a dálkových světel
56a
Svorky obvodu dálkových světel
56b
Svorky obvodu tlumených světel
57
Svorky obvodu parkovacích světel
58
Svorky obvodů obrysového osvětlení, osvětlení značky a vnitřního osvětlení
58L
Svorky obvodu levých obrysových světel
61
Svorka regulátoru nebo generátoru pro připojení kontrolního světla nabíjení, je-li tato svorka nutná
85
Svorka vinutí relé pro připojení na minus pól
86
Svorka vinutí relé pro připojení na plus pól
87
Svorka pohyblivého kontaktu rozpínacího nebo přepínacího relé
87a
Svorka pevného kontaktu rozpínacího relé nebo rozpínaného kontaktu přepínacího relé
88
Svorka pohyblivého kontaktu spínacího relé
88a
Svorka pevného kontaktu u spínacích a přepínacích relé
B+
Svorka regulátoru nebo alternátoru pro připojení plus pólu akumulátoru (dříve u regulátorů dynam 51, u alternátorů +B)
B-
Svorka regulátoru nebo alternátoru pro připojení minus pólu akumulátoru (dříve – B, +, -)
C
Svorka přerušovače směrových světel pro připojení kontrolky (u některých zahraničních výrobků označení P)
C0
Svorky přerušovače směrových světel pro připojení kontrolky v odděleném obvodu (možná změna polarity)
C2
Svorka přerušovače směrových světel pro připojení kontrolky druhého obvodu
C3
Svorka přerušovače směrových světel pro připojení kontrolky třetího obvodu
D+
Svorka plus pólu na generátoru a regulátoru pro připojení regulátoru u dynam a u alternátorů s pomocným usměrňovačem a pro připojení kontrolního světla nabíjení, není-li svorka 61 (dřívější označování D u dynam, R u alternátorů)
D-
Svorka pro minus pól u generátorů a regulátorů, je-li nutné jej označit a není-li svorka B-
DF
Svorky na generátoru a regulátoru pro obvod buzení (dříve označení M, u zahraničních výrobků označení 67, F, EXC)
L
Svorky pro připojení levých směrových světel
M0
Svorka vývodu ze středu trojfázového vinutí ve hvězdě (dříve označení 0, u zahraničních výrobků MP, N)
R
Svorky pro připojení pravých směrových světel (dříve označení P)
W
Svorka střídavého z jedné fáze alternátoru, tzv. "wotáčkoměr".
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30.03.2015 19:12
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
Chalani prosim vas z coho je toto? Lebo mam to v 1,6 GTD JR, ale nejak sa mi to nepodoba na to co je tu na fotkach. Ak som to dal do zlej temy tak sorry.
- mikii
- VWsenior
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 30.01.2008 22:04
- Bydliště: Skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEJČASTĚJŠÍ PROBLÉMY
A co se ti na tom nezdá? Normální stará pojistková skříň