Aerodynamika cihly...

Karoserie, lak, spojlery, nárazníky...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Petřík
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3894
Registrován: 22.04.2008 20:21
Bydliště: LoW Ride City

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Petřík »

takze na jezdeni do prace udelat aerodynamickej bodykit ala zavodaci abych byl v praci driv a za min nafty ... ??? :)

Ja nevim proste mne to prijde jako naprosta blaznovinost a extrem at se to snazim pochopit jak koliv ....vim ze nas spojuje zajem o auta a konkretne vetsinu lidi tady o MK2 a presto kazdej cekame a zamerujeme se na neco jinyho na svym aute a snazime se to nejak vylepsit nebo upravit k obrazu svemu, ale resit maximalku kuli doprave do prace ...uz jen proto ze bych jel v levym pruhu mezi novejma autama ktery jezdej mnohdy daleko vic nez je povolena rychlost a i tvoje zminena bez problemu a ja bych se tam trepal s Mk2 v dieslu a koukal kolik jedu ... :( uz sem prispivat nebudu protoze sam mam pramalo zkusenosti s autama a snazim se to pochopit o co vam jde ...
GTI16v / OEM+ / VWgroup ♥

shazzer
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2570
Registrován: 02.10.2007 11:03

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od shazzer »

Tak jsem si to tu chvili necetl a ted toho na me bylo fakt nejak moc :-) Nebudu psat co ani koho mi to pripomina, ale polozim si recnickou otazku: to jsou vsechny ty tymy stovek a tisicu lidi ve vsech automobilkach a jinych podnicich vyrabejicich dopravni prostredky (skolenych a praxi zkusenych s neuveritelnym technickym HW i SW zazemim) tak blbi, ze staci dva az tri experti na G2 foru, a vetsinu jejich mnoholete prace jsou schopni rozcupovat na kusy? To je proste neuveritelne!

Golfar_z_donuceni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 22.09.2011 09:30

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Golfar_z_donuceni »

Petrik: tak znova. Mne nejde o maximalku ale o komfort pri jizde. tecka, nic vic v tom nehledej.

shazzer: Vzhled tyhle krabice byl urcenej jinou automobilkou, vzhled odpovida presne tomu jak se to auto melo vyrabet, druha generace byla jen lehce modernizovanou podobou prvni... To ze tehda se nikomu nechtelo udelat rez do haubny je taky mozna pro to ze se to jednoduse lidem nelibilo ...

Marosh: Nevim co by si ty pochopil, ale to to sem si mel taky dat za nick 10VT aby bylo jasny proc mne Golf nebere?
poradi podle oblibenosti: typ44 ... typ81 ... typ81 ... typ81 ... KdF Golf ...

Uživatelský avatar
Georgino007
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2086
Registrován: 18.06.2008 09:29
Bydliště: Plzeň

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Georgino007 »

:lol: :lol:

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Marosh16v »

Shazzer: vyjimecne s tebou souhlasim...

Petrik: ser na to,to nema cenu...

GzD: proc toho vraka neprodas? Nemam slov,dosly mi argumenty...

Golfar_z_donuceni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 22.09.2011 09:30

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Golfar_z_donuceni »

Marosh: A proc bych mel? Slouzi svemu ucelu, doveze mne z mista A do mista B. To je snad primarni ucel automobilu nebo se snad pletu?
poradi podle oblibenosti: typ44 ... typ81 ... typ81 ... typ81 ... KdF Golf ...

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Marosh16v »

U tebe je videt,jak je to auto nedokonale a vylozene se v nem trapis...ja bych koupil aerodynamictejsiho peugeota :-)

shazzer
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2570
Registrován: 02.10.2007 11:03

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od shazzer »

Golfar_z_donuceni píše:..Slouzi svemu ucelu, doveze mne z mista A do mista B. To je snad primarni ucel automobilu nebo se snad pletu?
Proc tu tedy uz na ctvrte strance resis (zasadni) zmenu aerodynamiky?! To auto je Volkswagen=lidovy vuz, vyvinute tak, aby bylo co nejlevnejsi a tedy dostupne, co nejsirsi mnozine uzivatelu. S tim souvisi nejen celkova koncepce, vzhled, ale i vybaveni. To, ze je to v cele historii civilizace nejprodavanejsi model automobilu, ktery uz davno prekonal v poctech vyrobenych kusu Ford T i VW Brouk, mluvi samo za sebe. A, ze se pres jeho "lidovy" charakter presto podarilo dosahnout obrovske spolehlivosti, estetiky ale i komfortu a mnohdy i jizdnich vykonu, je spis jen treinka na dortu. Kdyby chteli ve WOBu vyrabel luxusni zavodak se super aerodynamikou, tak urcite maji mnohem lepsi nastroje, nez si umis predstavit, pro to, aby toho uspesne dosahli. Ale tezko by jich pak za sotva 9let od predstaveni prodali pres 6milionu kusu.

Nevim, cos myslel vetou: "Vzhled tyhle krabice byl urcenej jinou automobilkou", ale:
  • s terminem krabice tu uz radeji moc neoperuj, nemala clenu fora by se to mohlo docela silne dotknout
  • ze design Golfu navrhovali na zakazku pro VW v Italii je zname a nic neobvykleho a ze VW vysel v mnoha aspektech z koncepce davno pred nim navrhovane NSU, taky neni tajne, ale to se deje ve vsech oborech lidske cinnosti pokud tomu neni umele braneno. Presto Golf je auto z VW!
Pred casem tu byl nejaky nestatnik, ktery skoro vse na G2 kritizoval a vychvaloval tusim Renault a pak jiny co srovnaval s BMW nebo cim. Pokud se jim to libi, at si pisi do prislusnych for, ale tady je forum VW G2 a drtiva vetsina lidi je ma proto, ze je chce mit a nikoliv proto, aby hledali, co je kde uplne spatne a chteli to za kazdou cenu zmenit (k cemuz teda karoserie urcite patri).

Je to stejna hloupost jako kdyby se ti libili napr. cernosky, ale ty jsi si nasel treba skandinavku a obarvoval ji na cerno (tim nemyslim cokoliv spatneho ani o jedne ze zminenych skupin lidi).

Golfar_z_donuceni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 22.09.2011 09:30

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Golfar_z_donuceni »

shazzer: proc to resim? Vid uz jsem to psal, v tvym pripade nemam potrebu to znova opakovat. Komercni blaboly si muzeme taky nechat stranou. Volkswagen se jmenuje Volkswagen protoze "KdF" se po valce uz moc nenosilo.

Vzhled tyhle krabice byl urcen tim, ze soudruhum z KdF chcalo do bot, protoze tezce zaspali dobu, tak se obratili smerem nekam jinam a v podstate vycizopasili to nad cim zacali premyslet v AU jeste pod vlastnictvim MB. Design je italsky (to vime), ale aplikovany na metodu "sbouchat to co nejlevnejc". Krabice to byla, je a bude, sice ne takova jako volvo, ale tem se snad nic nevyrovna(-lo). Pokud se nejaky uzivatel/vlastnik bude citit dotceny, tak ma chudak holt smulu nejlepsi co muze udelat je mne necist.

Golfa mam cca dva mesice, nemuzu rict bych to auto nemel rad. Jen mne neuchvatilo jako tady mistni maniaky, je to delnik a proto se ptam na nej jako na uzitkovy vuz, ale zjistuji ze tady se tvrde narazi na jakkekoliv moznosti optimalizace krom "kopirak tuning". Jinak receno: Kdybych misto golfa dostal X (nahrad si libovolnym automobilem splnujici definici "delnik") tak bych jsem se ptal na stejne veci tam.

ale k tematu: ty jsi psal o tom, ze country je na tom s hlucnosti lip. Cim to tak je? Protoze je vys? nebo se vzadu nachazi vic ustroji a proto tam nedochazi k vireni vzduchu, nebo proste to maji lip odhlucnene?
poradi podle oblibenosti: typ44 ... typ81 ... typ81 ... typ81 ... KdF Golf ...

shazzer
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2570
Registrován: 02.10.2007 11:03

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od shazzer »

Jestli potrebujes auto delnika, porid si nejaky par let stary od nejakyho zivnostnika a pouzivej ho. G2 jsou 20 a vice let stare vozy a vetsina lidi zde je ma proto, ze je mit chce takove jake jsou, aniz by je potrebovali "vylepsovat". Ze to nekteri psychopati nici tuningem je sice pravda, ale nastesti jich zase neni tolik. To, ze mas auto dva mesice a mas podobne uvahy, mi taky nejak moc nesedi. Tady jsou lidi co G2 maji i 10let a nevim o tom, ze by pocitovali podobne potreby. Jestli chces mit s G2 delnika, tak se o nej hlavne dobre starej a nebudes mit problem (samozrejme opet s ohledem na stari), ale nevymyslej podobne zhovadilosti.

Proc je Country tissi? Mozna proto, ze v zakladni vybave melo lecktere upravy a doplnky, ktere u obyc G2 byly za priplatek, ale ramem a drzakem rezervy ani vyssi polohou to nebude, ty to spis zhorsuji.

Golfar_z_donuceni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 22.09.2011 09:30

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Golfar_z_donuceni »

Proc bych sem si mel auto kupovat, kdyz tohle bylo gratis? Ma se ve mne probudit nejaka skryta touha po tom to auto zachovat pro pristi generace? Tohle bohuzel neklapne. To ze tobe neco nesedi je mi egal. To auto je tu pro mne a ne ja pro nej. Pokud ma nekdo zalibu v tom nechavat si to auto co nejvic original, je to jeho problem, stejne jako muj problem je pretvorit to tak aby to mne vyhovovalo. To tu asi nikdo moc nechape.

Golf dostava tu nejlepsi peci co mu muzu poskytnout, dobry olej, dobre filtry, dobre dily a snazim se dodavat i dobre palivo (je mi blbe kdyz uz musim tankovat ceskou naftu, nemit na dilne elixir a nevozit sebou porad nejake aditiva tak bych byl donucem vytahnout neco jineho z garaze a to radsi pojedu busem). Na jare pujde na vyvareni a potom celolak. Za ty tri roky co ho planuju mit udela sluzby az az a pak se s nim rozloucim a poslu ho do srotu, neb motor to zajiste prezije a o ten mi slo hned na zacatku. Takze fakt, ze mam Golfa je vedlejsi dopad toho, ze sem nemel srdce to auto hned rozrezat (kotouce do flexy sem kupoval jeste driv nez jsem to auto videl).

K tomu odhlucneni Countryho: AllanMaxi mi rikal ze se davala sem tam i nejaka deka na prepazku. je to ze stejneho materialu jako deka pod haubnou? Co je to "mekka palubka"?
poradi podle oblibenosti: typ44 ... typ81 ... typ81 ... typ81 ... KdF Golf ...

Uživatelský avatar
Marosh16v
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4753
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov/Bratislava

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Marosh16v »

Ja mit G2 s motorem 1,6 D,tak ho taky rozrezu...takze te vlastne chapu... Citit se trapne ve starem aute s nudnym motorem,nikoho nepredjedes...a vrchol vseho je-hrozna aerodynamika,to by me fakt sralo...

Golfar_z_donuceni
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 22.09.2011 09:30

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Golfar_z_donuceni »

Tak to pozor pane!

Motor 1.6D povazuji za nejlepsi motor vsech dob co se kdy urodil v nemecku! Srandy se s tim da uzit az az, pokud se znaji limity vozu. Potom se i nudna cesta stane zabavnou. Predjizdet "akcne" moc nepotrebuji, vesmes jezdim po dalnicich kde je vic jak dva pruhy jednim smerem a kde znaji pojmy jako "tolerance" a "vzajemne pochopeni". A podarilo se mi predjet i Jaguar E-Type :) Ale to jen pro to ze sem to chtel videt ze vsech stran a malem mne to stalo tucnou pokutu od svycarskych zandaru. A pokud nekoho drazdim slovem "krabice" tak jsem si akorat dnes prohlizel model Lamborghini LM002 a to povazuji za nejgenialnejsi krabici vsech dob.
poradi podle oblibenosti: typ44 ... typ81 ... typ81 ... typ81 ... KdF Golf ...

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Majsha »

Pred dvema mesicema ses tady objevil, myslim ze jsi becel ze si nevis rady s autem co jsi dostal a ted tu vymyslis takovy nesmysly... Mam z Tebe dost, dycky kdyz se chci pobavit, jdu si cist sem, tolik me nepobavi ani šazér kdyz mučí nováčky :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: Aerodynamika cihly...

Příspěvek od Majsha »

Golfar_z_donuceni píše:Tak to pozor pane!

Motor 1.6D povazuji za nejlepsi motor vsech dob co se kdy urodil v nemecku! Srandy se s tim da uzit az az, pokud se znaji limity vozu. Potom se i nudna cesta stane zabavnou. Predjizdet "akcne" moc nepotrebuji, vesmes jezdim po dalnicich kde je vic jak dva pruhy jednim smerem a kde znaji pojmy jako "tolerance" a "vzajemne pochopeni". A podarilo se mi predjet i Jaguar E-Type :) Ale to jen pro to ze sem to chtel videt ze vsech stran a malem mne to stalo tucnou pokutu od svycarskych zandaru. A pokud nekoho drazdim slovem "krabice" tak jsem si akorat dnes prohlizel model Lamborghini LM002 a to povazuji za nejgenialnejsi krabici vsech dob.

Prave jsem se temer pochcal od smichu...

Odpovědět

Zpět na „Exteriér + Styling“