GOLF II 1,6D
- slosi
- Jezdec
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
GOLF II 1,6D
Zdarec dvojkaři. Mám dotaz. Budem teď kupovat golfíka 1,6D pro tatu. V sobotu jsem ho viděl-žádnej krasavec na pohled(vyšisovanej lak na střeše a kapotě od slunka,zadní vrata a kousek plechu pod zadním světlem trochu orezlý,...),ale jinak minimální koroze a zachovalej.
Je tam ale nefunkční žhavicí relé,tak by mě zajímalo,kolik taková sranda stojí,případně,jestli někdo z Vás doam nemá?
Dále mě zajímá,jak jsou na tom tyto auta s tuhostí řízení. Volatem šlo točit dost z tuha(takovej posilovací stroj ).
No a pak bych Vás poprosil,na co si dát u těchto aut pozor.
Díky moc za odpovědi.
Je tam ale nefunkční žhavicí relé,tak by mě zajímalo,kolik taková sranda stojí,případně,jestli někdo z Vás doam nemá?
Dále mě zajímá,jak jsou na tom tyto auta s tuhostí řízení. Volatem šlo točit dost z tuha(takovej posilovací stroj ).
No a pak bych Vás poprosil,na co si dát u těchto aut pozor.
Díky moc za odpovědi.
Šlosi
[__)==VW==(__]
[__)==VW==(__]
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF II 1,6D
tuhost rizeni je mazec, zacinal jsem na tom od tebe doby bez posilovace rizeni ani ranu
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF II 1,6D
souhlasim, řízení je tužší ale normální chlap s tím ukroutí
jinak já mám starej škopek z 85 roku a měnil sem zadní tlumiče, vodní chladič, ložiska v předních kolech, filtry nafta/olej/vzduch, uložení předních tlumičů...kastle je vcelku zachovalá
na co si dát pozor...mít naftu a dobrý tlaky ve válcích...potom když to nastartuje tak to jede pořád..
jinak já mám starej škopek z 85 roku a měnil sem zadní tlumiče, vodní chladič, ložiska v předních kolech, filtry nafta/olej/vzduch, uložení předních tlumičů...kastle je vcelku zachovalá
na co si dát pozor...mít naftu a dobrý tlaky ve válcích...potom když to nastartuje tak to jede pořád..
- slosi
- Jezdec
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF II 1,6D
Kluci díky za info. Snad bude tatík spokojenej. Jen škoda,že to není TD.
Šlosi
[__)==VW==(__]
[__)==VW==(__]
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF II 1,6D
ono to nejezdi špatně...jen to není na nějaký předjíždění nebo závodění..důležitý je, že to doveze kam potřebuješ a náhradní díly sou za málo peněz
- Jahomi
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF II 1,6D
Taky ho mam. Řízení je o dost tužší než u gti, ale dá se na to zvyknout. od -10 dolu hůř startuje tak to chce čerpat kvalitní zimní naftu. jinak přes léto jsem (když nebyly peníze)jezdil i na rostliný olej za 15kč v akci,(v poměru 70% olej a 30% nafta) ale to se dá jen když je opravdu teplo. Ještě jeden zápor je dost měkký podvozek, dost se naklání v zatáčkách, jinak je to celkem bezporuchový a nenáročný auto.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: GOLF II 1,6D
na co si dát pozor? určitě na tlaky,palivo a jeho dobravu až do válce. Pak jestli to žhaví,tak vše ostatní jsou už jen maličkosti . Jinak je to v podstatě téměř bezúdržbové auto a za sebe bych mohl říct i,že ze vešch MKII nejméně poruchové.Je to držák.
jinak relátko stojí od druhovýrobce asi 600,bosch asi 1500,starší asi 300
jinak relátko stojí od druhovýrobce asi 600,bosch asi 1500,starší asi 300
- slosi
- Jezdec
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF II 1,6D
Díky všem za odpovědi. Snad to bude dobré. Jen těch zimních startů se bojím. jezdí brzo ráno do práce,tak jsem zvědav,jak mu to bude startovat.Kdyby totiž nedojel včas,tak je průser-jezdí u pošty.takže už vidím,jak mě o půl 4 ráno budí,ať ho hodím,že nenastartoval
Šlosi
[__)==VW==(__]
[__)==VW==(__]
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: GOLF II 1,6D
1.6D(TD) jsou snad nejlepší motory co VW udělal. Sice žádný závodníci (ačkoliv i s TD se velice slušně svezeš), ale výborný dříči. Startů v zimě se neboj, já dodržuju jednoduchý pravidlo - vždy před zimou (tedy nejpozději v listopadu ) vyměním palivový filtr (na počtu Km nezáleží - vždyť co je dneska 400 Kč) a jednou za 3 roky nový žhaviče (za tu svíci za čerpadlem by si návrhář zasloužil přes držku ). No a výsledkem jsou naprosto bezproblémový starty třeba v -15°C (prostě drc a už to vrčí ). Naftu je samozdřejmě třeba brát pouze u kvalitnějších čerpaček (kdo natankuje u ONA se nemůže divit).
Rada: Než budeš honit relé tak si nejdřív zkontroluj pojistku. Je hned nad motorem - takový kus plechu v černým plastu a vedou do toho 2 silný červený dráty. Už se mi jednou stalo, že se vlivem přechoďáku přehřála a pak to nežhavilo (ikdyž kontrolka vesele svítila). A pak zkus odpojit čidlo teploty vody - je na přírubě na hlavě směrem k topení. Pro kontrolu stačí odpojit a měl by žhavit dost dlouho (pokud je špatný tak relé nesepne žhavení - žije v přesvědčení, že je motor teplý).
Pokud je nefunkční relé tak v není problém zažhavit drátem přímoz baterky. Akorát bacha při sundavání drátu, trochu se ohřeje .
Rada: Než budeš honit relé tak si nejdřív zkontroluj pojistku. Je hned nad motorem - takový kus plechu v černým plastu a vedou do toho 2 silný červený dráty. Už se mi jednou stalo, že se vlivem přechoďáku přehřála a pak to nežhavilo (ikdyž kontrolka vesele svítila). A pak zkus odpojit čidlo teploty vody - je na přírubě na hlavě směrem k topení. Pro kontrolu stačí odpojit a měl by žhavit dost dlouho (pokud je špatný tak relé nesepne žhavení - žije v přesvědčení, že je motor teplý).
Pokud je nefunkční relé tak v není problém zažhavit drátem přímoz baterky. Akorát bacha při sundavání drátu, trochu se ohřeje .
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF II 1,6D
ono s tím zimním startováním.. dobrý tlaky ve válcích je potřeba mít hlavně..potom bych řek že je až žhavení..
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: GOLF II 1,6D
Dobrý tlaky jako samozdřejmost. Když nejsou tak se mu nechce ani v létě.kubiczek píše:ono s tím zimním startováním.. dobrý tlaky ve válcích je potřeba mít hlavně..potom bych řek že je až žhavení..
- Miras 92
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 07.07.2011 19:55
- Bydliště: okres Mělník
Re: GOLF II 1,6D
Ahoj, pokud to nevadí rád bych toto téma oživil. Chtěl bych koupit G2 na denní dojíždění a tak jsem se rozhodl pro 1,6D případně verzi s turbem. Zkontrolovat kasli jak moc je orezlá je mi jasný, ale jde o +- 20let staré auto takže to mouchy mít bude, ale spíš mi jde o to co přesně a jak zkontrolovat kolem motoru a převodovky. Jestli bere olej nebo vodu (podle kouře), ale někde se tu o TD psalo o kontrole zkroucené hlavy - jak to poznat ?, tlak paliva ? , stav vstřikovacího čerpadla ? , a jaké sou tlaky válců? , atd . Prostě to na co si dát pozor u těchto motorů. Cokoliv vás napadne.
Díky
Díky
- Miras 92
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 07.07.2011 19:55
- Bydliště: okres Mělník
Re: GOLF II 1,6D
Nic? žádný rady , tipy nápady ?
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: GOLF II 1,6D
starý ropák jestli je dobrý poznáš nejlíp podle startu v zimě nebo za studena. Pak po prudkém sešlápnutí plynu jak moc hulí. Tlak paliva,zkroucenou hlavu atd to jen tak nepoznáš. Těžko něco popisovat teoreticky,protože pak se toho chytneš a budeš to urputně sledovat a když do toho moc nevidíš,tak nepoznáš hranici normálu a co je moc. Nemáš na to střízlivý pohled,jestli rozumíš,lépe je si vzít někoho,kdo tyto auta trošku zná.
Třeba blbě to chytne,ty si řekneš že je motor v prdeli a ono můžou být třeba jen dvě žhavičky v řiti a motor jinak super. Tvůj pohled bude ale negativní...
Třeba blbě to chytne,ty si řekneš že je motor v prdeli a ono můžou být třeba jen dvě žhavičky v řiti a motor jinak super. Tvůj pohled bude ale negativní...
- Gerox
- Člen klubu
- Příspěvky: 646
- Registrován: 15.09.2010 16:44
- Bydliště: Praha <-> KnO
- Kontaktovat uživatele:
Re: GOLF II 1,6D
Já taky kupoval 1.6D v zimě, to je nejlepší. Jak řikal Charlie, vem si někoho s sebou, takhle něco těžko poznáš.
I <3 MY MK2 (1.6D, 37kw, 1985)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)