GOLF II 1,6D

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
slosi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 250
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

GOLF II 1,6D

Příspěvek od slosi »

Zdarec dvojkaři. Mám dotaz. Budem teď kupovat golfíka 1,6D pro tatu. V sobotu jsem ho viděl-žádnej krasavec na pohled(vyšisovanej lak na střeše a kapotě od slunka,zadní vrata a kousek plechu pod zadním světlem trochu orezlý,...),ale jinak minimální koroze a zachovalej.
Je tam ale nefunkční žhavicí relé,tak by mě zajímalo,kolik taková sranda stojí,případně,jestli někdo z Vás doam nemá?
Dále mě zajímá,jak jsou na tom tyto auta s tuhostí řízení. Volatem šlo točit dost z tuha(takovej posilovací stroj :) ).
No a pak bych Vás poprosil,na co si dát u těchto aut pozor.
Díky moc za odpovědi.
Šlosi

[__)==VW==(__]

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od Davwe »

tuhost rizeni je mazec, zacinal jsem na tom :) od tebe doby bez posilovace rizeni ani ranu :)

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od kubiczek »

souhlasim, řízení je tužší ale normální chlap s tím ukroutí :)

jinak já mám starej škopek z 85 roku a měnil sem zadní tlumiče, vodní chladič, ložiska v předních kolech, filtry nafta/olej/vzduch, uložení předních tlumičů...kastle je vcelku zachovalá

na co si dát pozor...mít naftu a dobrý tlaky ve válcích...potom když to nastartuje tak to jede pořád..:)

Uživatelský avatar
slosi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 250
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od slosi »

Kluci díky za info. Snad bude tatík spokojenej. Jen škoda,že to není TD.
Šlosi

[__)==VW==(__]

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od kubiczek »

ono to nejezdi špatně...jen to není na nějaký předjíždění nebo závodění..důležitý je, že to doveze kam potřebuješ a náhradní díly sou za málo peněz :)

Uživatelský avatar
Jahomi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od Jahomi »

Taky ho mam. Řízení je o dost tužší než u gti, ale dá se na to zvyknout. od -10 dolu hůř startuje tak to chce čerpat kvalitní zimní naftu. jinak přes léto jsem (když nebyly peníze)jezdil i na rostliný olej za 15kč v akci,(v poměru 70% olej a 30% nafta) ale to se dá jen když je opravdu teplo. Ještě jeden zápor je dost měkký podvozek, dost se naklání v zatáčkách, jinak je to celkem bezporuchový a nenáročný auto.

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od vwCharlie »

na co si dát pozor? určitě na tlaky,palivo a jeho dobravu až do válce. Pak jestli to žhaví,tak vše ostatní jsou už jen maličkosti :wink: . Jinak je to v podstatě téměř bezúdržbové auto a za sebe bych mohl říct i,že ze vešch MKII nejméně poruchové.Je to držák.

jinak relátko stojí od druhovýrobce asi 600,bosch asi 1500,starší asi 300 :wink:

Uživatelský avatar
slosi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 250
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od slosi »

Díky všem za odpovědi. Snad to bude dobré. Jen těch zimních startů se bojím. jezdí brzo ráno do práce,tak jsem zvědav,jak mu to bude startovat.Kdyby totiž nedojel včas,tak je průser-jezdí u pošty.takže už vidím,jak mě o půl 4 ráno budí,ať ho hodím,že nenastartoval :)
Šlosi

[__)==VW==(__]

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od Suny »

1.6D(TD) jsou snad nejlepší motory co VW udělal. Sice žádný závodníci (ačkoliv i s TD se velice slušně svezeš), ale výborný dříči. Startů v zimě se neboj, já dodržuju jednoduchý pravidlo - vždy před zimou (tedy nejpozději v listopadu :wink: ) vyměním palivový filtr (na počtu Km nezáleží - vždyť co je dneska 400 Kč) a jednou za 3 roky nový žhaviče (za tu svíci za čerpadlem by si návrhář zasloužil přes držku :x ). No a výsledkem jsou naprosto bezproblémový starty třeba v -15°C (prostě drc a už to vrčí 8) ). Naftu je samozdřejmě třeba brát pouze u kvalitnějších čerpaček (kdo natankuje u ONA se nemůže divit).

Rada: Než budeš honit relé tak si nejdřív zkontroluj pojistku. Je hned nad motorem - takový kus plechu v černým plastu a vedou do toho 2 silný červený dráty. Už se mi jednou stalo, že se vlivem přechoďáku přehřála a pak to nežhavilo (ikdyž kontrolka vesele svítila). A pak zkus odpojit čidlo teploty vody - je na přírubě na hlavě směrem k topení. Pro kontrolu stačí odpojit a měl by žhavit dost dlouho (pokud je špatný tak relé nesepne žhavení - žije v přesvědčení, že je motor teplý).

Pokud je nefunkční relé tak v není problém zažhavit drátem přímoz baterky. Akorát bacha při sundavání drátu, trochu se ohřeje :twisted: .

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od kubiczek »

ono s tím zimním startováním.. dobrý tlaky ve válcích je potřeba mít hlavně..potom bych řek že je až žhavení..

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od Suny »

kubiczek píše:ono s tím zimním startováním.. dobrý tlaky ve válcích je potřeba mít hlavně..potom bych řek že je až žhavení..
Dobrý tlaky jako samozdřejmost. Když nejsou tak se mu nechce ani v létě.

Uživatelský avatar
Miras 92
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 07.07.2011 19:55
Bydliště: okres Mělník

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od Miras 92 »

Ahoj, pokud to nevadí rád bych toto téma oživil. Chtěl bych koupit G2 na denní dojíždění a tak jsem se rozhodl pro 1,6D případně verzi s turbem. Zkontrolovat kasli jak moc je orezlá je mi jasný, ale jde o +- 20let staré auto takže to mouchy mít bude, ale spíš mi jde o to co přesně a jak zkontrolovat kolem motoru a převodovky. Jestli bere olej nebo vodu (podle kouře), ale někde se tu o TD psalo o kontrole zkroucené hlavy - jak to poznat ?, tlak paliva ? , stav vstřikovacího čerpadla ? , a jaké sou tlaky válců? , atd . Prostě to na co si dát pozor u těchto motorů. Cokoliv vás napadne.
Díky

Uživatelský avatar
Miras 92
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 07.07.2011 19:55
Bydliště: okres Mělník

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od Miras 92 »

Nic? žádný rady , tipy nápady ?

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od vwCharlie »

starý ropák jestli je dobrý poznáš nejlíp podle startu v zimě nebo za studena. Pak po prudkém sešlápnutí plynu jak moc hulí. Tlak paliva,zkroucenou hlavu atd to jen tak nepoznáš. Těžko něco popisovat teoreticky,protože pak se toho chytneš a budeš to urputně sledovat a když do toho moc nevidíš,tak nepoznáš hranici normálu a co je moc. Nemáš na to střízlivý pohled,jestli rozumíš,lépe je si vzít někoho,kdo tyto auta trošku zná.
Třeba blbě to chytne,ty si řekneš že je motor v prdeli a ono můžou být třeba jen dvě žhavičky v řiti a motor jinak super. Tvůj pohled bude ale negativní...

Uživatelský avatar
Gerox
Člen klubu
Příspěvky: 646
Registrován: 15.09.2010 16:44
Bydliště: Praha <-> KnO
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF II 1,6D

Příspěvek od Gerox »

Já taky kupoval 1.6D v zimě, to je nejlepší. Jak řikal Charlie, vem si někoho s sebou, takhle něco těžko poznáš.
I <3 MY MK2 (1.6D, 37kw, 1985)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“