vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
jj,musí být dva,už jsem to dělal na B3 1.8 ABS. Kdo ví,kde se ti poděl
- s4wyer
- VWsenior
- Příspěvky: 2091
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Iglau
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
no to musím taky zjistit...až bude tepleji tak budu asi operovat s kobercem, doufám že je zapadlej jenom pod ním...vwCharlie píše:jj,musí být dva,už jsem to dělal na B3 1.8 ABS. Kdo ví,kde se ti poděl
jinak ty konektory na diagtnostiku mají mít nějaký napětí? právě jak jsem říkal, že tam byl ještě druhej konektor (ale úplně odlišnej od toho co pasoval do redukce na diagnostiku) tak do něj šlo 3,8V...což mi přijde sakra málo na nějakej "spotřebič"
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
je tam napětí takové,aby ti to rozsvítilo diodovou zkoušečku,kolik to nevím,neměřil jsem to.s4wyer píše:no to musím taky zjistit...až bude tepleji tak budu asi operovat s kobercem, doufám že je zapadlej jenom pod ním...vwCharlie píše:jj,musí být dva,už jsem to dělal na B3 1.8 ABS. Kdo ví,kde se ti poděl
jinak ty konektory na diagtnostiku mají mít nějaký napětí? právě jak jsem říkal, že tam byl ještě druhej konektor (ale úplně odlišnej od toho co pasoval do redukce na diagnostiku) tak do něj šlo 3,8V...což mi přijde sakra málo na nějakej "spotřebič"
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
vzpomněl jsem si na polskou stránku kde je to pořešený. není to česky, ale dá se tomu porozumnět
http://vwgolf.pl/porady/kody/
http://vwgolf.pl/porady/kody/
no abs, no klima, no servo -> no problem
- mcsow
- Řidič
- Příspěvky: 171
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
kde sehnat tu zkoušečku?? nejlíp nějakej odkaz
vw golf II 1.9Mtdi
trabant 601S
trabant 601S
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- habik.b
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 24.01.2008 20:09
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
Když už tu řešíte tu diagnostiku, tak bych potřeboval poradit. Mám B3 1.8 G60 typ motoru je PG a pod řadící pákou mam kabely 3 a nevím jak s nimi na diagnostiku
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
zkus to udělat tak,ajk jsem to popsal na první stránce pro typ RP,poslední modely to měly taky pod řadičkou. Ty starší mají vyvedený konektor u indukční cívky,to jsem tam zapomněl dodat,ale už jsem si to ověřil.Takové žluté kablíky,jak tu někde psal Aiwory
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
G60ka ma zlutej diagnostickej kabel kterej vede primo z jednotky a je zakoncenej standardni koncovkou (samcem) jinak u saltrpaky bejvaj prevazne kabely pro diagnostiku ABS ale netvrdim ze tam nemuzes naji i kabel pro vyblikani zavad motoru.habik.b píše:Když už tu řešíte tu diagnostiku, tak bych potřeboval poradit. Mám B3 1.8 G60 typ motoru je PG a pod řadící pákou mam kabely 3 a nevím jak s nimi na diagnostiku
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod
to by měl být přesně ten,který jsem psal,že ho mají ty starší RP u cívky.Willdaa píše:G60ka ma zlutej diagnostickej kabel kterej vede primo z jednotky a je zakoncenej standardni koncovkou (samcem) jinak u saltrpaky bejvaj prevazne kabely pro diagnostiku ABS ale netvrdim ze tam nemuzes naji i kabel pro vyblikani zavad motoru.habik.b píše:Když už tu řešíte tu diagnostiku, tak bych potřeboval poradit. Mám B3 1.8 G60 typ motoru je PG a pod řadící pákou mam kabely 3 a nevím jak s nimi na diagnostiku
habik.b: jinak kdyžtak to vyfoť ať to i ostatní vidí.
U toho RP to vypadá takto
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod
Ale to RP jde i napichnout na VAG akorátmusiš mit tu redukci ne? A pak smažeš vše a tak.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod
na VAG jde napíchnout jen poslední model,co má diagnostické konektory u řadičky. A promazávat se nic nemusí,každým startem se chyby vymažou samy. Proto se diagnostika provádí až u zahřátého motoru a když nechce chytit,tak se točí startérem po dobu 6s.fakieVW píše:Ale to RP jde i napichnout na VAG akorátmusiš mit tu redukci ne? A pak smažeš vše a tak.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 07.03.2009 23:41
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod
sakra ja mam 2x2 konektor u radicky....napichnem to na VAg ci nie? pretoze este neviem kam s tymy kablami do poistkovej. ja som to rozobral a neviem teraz kde to tam bolo zapojene
Octavia, ASZ
Bora 4motion, AGN
Bora 4motion, AGN
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod
Na VAG nic. proste ta diagnostika je jednodusi kdyz to mas u radicky. je tady an to navod. Nikam do pojistkovky nemusis.midnight_man píše:sakra ja mam 2x2 konektor u radicky....napichnem to na VAg ci nie? pretoze este neviem kam s tymy kablami do poistkovej. ja som to rozobral a neviem teraz kde to tam bolo zapojene
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 06.03.2011 21:07
Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod
Chtěl jsem na svém GII 1,8 gti 1985 mtor GX vyblikat chyby, ale chci se ujistit, že mám te správná konektor. Vede mi tam v motoru jen jeden v těch místech, ale vychází mi z cívky, tak jestl ije to on?