vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od vwCharlie »

jj,musí být dva,už jsem to dělal na B3 1.8 ABS. Kdo ví,kde se ti poděl :)

Uživatelský avatar
s4wyer
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2091
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Iglau
Kontaktovat uživatele:

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od s4wyer »

vwCharlie píše:jj,musí být dva,už jsem to dělal na B3 1.8 ABS. Kdo ví,kde se ti poděl :)
no to musím taky zjistit...až bude tepleji tak budu asi operovat s kobercem, doufám že je zapadlej jenom pod ním...

jinak ty konektory na diagtnostiku mají mít nějaký napětí? právě jak jsem říkal, že tam byl ještě druhej konektor (ale úplně odlišnej od toho co pasoval do redukce na diagnostiku) tak do něj šlo 3,8V...což mi přijde sakra málo na nějakej "spotřebič"
Moje thajská přítelkyně říkala, že mít malý penis by nemělo být ve vztahu překážkou...stejně bych si ale přál, aby neměla vůbec žádný

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od vwCharlie »

s4wyer píše:
vwCharlie píše:jj,musí být dva,už jsem to dělal na B3 1.8 ABS. Kdo ví,kde se ti poděl :)
no to musím taky zjistit...až bude tepleji tak budu asi operovat s kobercem, doufám že je zapadlej jenom pod ním...

jinak ty konektory na diagtnostiku mají mít nějaký napětí? právě jak jsem říkal, že tam byl ještě druhej konektor (ale úplně odlišnej od toho co pasoval do redukce na diagnostiku) tak do něj šlo 3,8V...což mi přijde sakra málo na nějakej "spotřebič"
je tam napětí takové,aby ti to rozsvítilo diodovou zkoušečku,kolik to nevím,neměřil jsem to.

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od boobika »

vzpomněl jsem si na polskou stránku kde je to pořešený. není to česky, ale dá se tomu porozumnět

http://vwgolf.pl/porady/kody/
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
mcsow
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od mcsow »

kde sehnat tu zkoušečku?? nejlíp nějakej odkaz
vw golf II 1.9Mtdi
trabant 601S

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od vwCharlie »


Uživatelský avatar
habik.b
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 24.01.2008 20:09
Bydliště: Přeštice
Kontaktovat uživatele:

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od habik.b »

Když už tu řešíte tu diagnostiku, tak bych potřeboval poradit. Mám B3 1.8 G60 typ motoru je PG a pod řadící pákou mam kabely 3 a nevím jak s nimi na diagnostiku

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od vwCharlie »

zkus to udělat tak,ajk jsem to popsal na první stránce pro typ RP,poslední modely to měly taky pod řadičkou. Ty starší mají vyvedený konektor u indukční cívky,to jsem tam zapomněl dodat,ale už jsem si to ověřil.Takové žluté kablíky,jak tu někde psal Aiwory

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od Willdaa »

habik.b píše:Když už tu řešíte tu diagnostiku, tak bych potřeboval poradit. Mám B3 1.8 G60 typ motoru je PG a pod řadící pákou mam kabely 3 a nevím jak s nimi na diagnostiku
G60ka ma zlutej diagnostickej kabel kterej vede primo z jednotky a je zakoncenej standardni koncovkou (samcem) jinak u saltrpaky bejvaj prevazne kabely pro diagnostiku ABS ale netvrdim ze tam nemuzes naji i kabel pro vyblikani zavad motoru.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP 90-92 - návod

Příspěvek od vwCharlie »

Willdaa píše:
habik.b píše:Když už tu řešíte tu diagnostiku, tak bych potřeboval poradit. Mám B3 1.8 G60 typ motoru je PG a pod řadící pákou mam kabely 3 a nevím jak s nimi na diagnostiku
G60ka ma zlutej diagnostickej kabel kterej vede primo z jednotky a je zakoncenej standardni koncovkou (samcem) jinak u saltrpaky bejvaj prevazne kabely pro diagnostiku ABS ale netvrdim ze tam nemuzes naji i kabel pro vyblikani zavad motoru.
to by měl být přesně ten,který jsem psal,že ho mají ty starší RP u cívky.

habik.b: jinak kdyžtak to vyfoť ať to i ostatní vidí.
U toho RP to vypadá takto :arrow:
Přílohy
IMG_0848.jpg

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod

Příspěvek od fakieVW »

Ale to RP jde i napichnout na VAG akorátmusiš mit tu redukci ne? A pak smažeš vše a tak.

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod

Příspěvek od vwCharlie »

fakieVW píše:Ale to RP jde i napichnout na VAG akorátmusiš mit tu redukci ne? A pak smažeš vše a tak.
na VAG jde napíchnout jen poslední model,co má diagnostické konektory u řadičky. A promazávat se nic nemusí,každým startem se chyby vymažou samy. Proto se diagnostika provádí až u zahřátého motoru a když nechce chytit,tak se točí startérem po dobu 6s.

midnight_man
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 07.03.2009 23:41
Bydliště: Ružomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod

Příspěvek od midnight_man »

sakra ja mam 2x2 konektor u radicky....napichnem to na VAg ci nie? pretoze este neviem kam s tymy kablami do poistkovej. ja som to rozobral a neviem teraz kde to tam bolo zapojene :(
Octavia, ASZ
Bora 4motion, AGN

Adams
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1705
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod

Příspěvek od Adams »

midnight_man píše:sakra ja mam 2x2 konektor u radicky....napichnem to na VAg ci nie? pretoze este neviem kam s tymy kablami do poistkovej. ja som to rozobral a neviem teraz kde to tam bolo zapojene :(
Na VAG nic. proste ta diagnostika je jednodusi kdyz to mas u radicky. je tady an to navod. Nikam do pojistkovky nemusis.

zorzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 06.03.2011 21:07

Re: vyblikavání závad 1.6PN + 1.8RP - návod

Příspěvek od zorzo »

Chtěl jsem na svém GII 1,8 gti 1985 mtor GX vyblikat chyby, ale chci se ujistit, že mám te správná konektor. Vede mi tam v motoru jen jeden v těch místech, ale vychází mi z cívky, tak jestl ije to on?

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“