MOTOR 1,6TD - problem
- Misicek
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18.02.2008 13:16
- Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
MOTOR 1,6TD - problem
Mam takovy mensi problem .. mam jettu 1,6TD a motor ma dost maly tlaky ... nevim cim to je kazdej rika neco jinyho .. jeden pistni krouzky(teda to si nemyslim) a nekdo ventily nebo zdvihatka ventilu ... protoze zdvihatka nesedi na vackach hridele ... ale jinak turbo je super a vstriky taky ... jinak se nezda ze by to nejelo nebo nestartovalo .. jede to super ale po zmereni tlaku sem to teprve zjistil ze neco neni v poradku ...
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
Zalezi co pro tebe znamena jede to super... To ze ti kezdej rika neco jinyho...jen ti kazdej rika moznost kterou by to mohlo bejt. Muzou to bejt pistni krouzky stejne tak jako voditka ventilu,treba i hydrostely,pokud je tam mas,muzou bejt nakopany ventily,nesedej v sedlech atd atd. Moznosti je hafo,ale kazdopadne se nevyhnes tomu ten motor rozhodit...
- Misicek
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18.02.2008 13:16
- Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
No jako ma to pod 2 MPa a melo by to mit aspon 3,5 co sem slysel ... jeden kdyz sem mu to rekl mi povidal ze to vubec chytne ... ale pisntni krouzky myslim by pousteli tlaky ven a pri oddelani vicka na olej by to litalo vsecne tlak pryc ne?
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
Změřt teda všechny válce a nahod sem tlaky všech.
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
Mam pocit,ze hodnoty se muzou lisit podle toho cim to meris. Jen nesmi mezi jednotlivejma valcema nejakej velkej rozdil. Hlavne pokud bys meril tlaky,mel bys to delat u motoru zahratyho na provozni teplotu...Hodnota new motoru by mela byt 3400 kPa a ani jeden valec by nemel dosahovat hodnoty mensi o 500 kPa,Coz ty asi teda nesplnujes. Ale myslim,ze to nesplnuje vetsina z G II-1,6 TD...Pak by teoreticky mohlobejt v haji to co jsem psal uz jednou vejs,nedej boze valce....................................Prevzato z "JAK NA TO" Jo a pokud ti nedoseda vacka na zdvihatka,bud mas v haji hydrostely a nebo spatne serizeny ventily-podle toho co tam mas
- Misicek
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18.02.2008 13:16
- Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
A jak se to steluje ty hydrostely ??
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)
- THOMASLO
- Pilot
- Příspěvky: 788
- Registrován: 19.02.2008 21:51
Re: MOTOR 1,6TD - problem
jak to bylo ty tlaky, 1.6,1.9,2,2? tak nějak ne? misicku
- Misicek
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18.02.2008 13:16
- Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
No asi tak nejak to nema vubec tlak .. je pravda ale ze uz klesla teplota motoru a oleje .. ale i na to to je moc moc malo
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
Tak zrovna ty se nestelujouMisicek píše:A jak se to steluje ty hydrostely ??
Pokud je tam mas,tak nic nestelujes,pokud tam mas neco jako skodovka tak jo....
za studena: SV-0,15-0,25
VV-0,35-0,45
za tepla : SV-0,20-0,30
VV-0,40-0,50
- Misicek
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18.02.2008 13:16
- Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
Ale kamos rikal ze kdyz sou vychozeny ty zdvihatka tak by naopak mely byt prilepeny na vackovy hrideli a ne jak to mam ja bejt dole ..
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
Tak ti kecal. Hydrostel vymezuje vuli ventilu olejem,takze pokud je ok,naplni se a drzi pokud ne,tak se nenaplni na sto procent a cvakaj ti ventily. Rozumis ?Misicek píše:Ale kamos rikal ze kdyz sou vychozeny ty zdvihatka tak by naopak mely byt prilepeny na vackovy hrideli a ne jak to mam ja bejt dole ..
- Misicek
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18.02.2008 13:16
- Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR 1,6TD - problem
Jasne ... a jak to vyjde asi financne?€$
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)