nemate nekdo nakres, jak ma byt nastavena pruzina mezi zadni napravou a omezonacem brzd.
popripade v ktere poloze je otevreny pro zadni napravy a v ktere je zavreny.
ptam se protoze ho mam zadreny a nevraci se. nevim presne co mu pomaha se vratit do povodni polohy.
dik
nastaveni omezovace brzd
- fido-dido
- VWsenior
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
nastaveni omezovace brzd
GOLF II r. 91 GT 1.8 RP EX GOLF II r.90 1.6 PN ************************************************
koupim "ladene"vyfukove svody na 1,8 8 Ventil ************************
koupim "ladene"vyfukove svody na 1,8 8 Ventil ************************
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: nastaveni omezovace brzd
škoda,já teď jeden prodal za 500,- od ATE. Měl jsem ho v nabídce a byl jako nový,už ho asi někdo měnil.Ta pružina bývá přitažená asi uprostřed té plovoucí díry na tom držáku. Když je náprava zatížená,tak za ten omezovač přes tu pružinu zatáhne a tím se zvýší tlak kapaliny.Když je auto třeba zvedlé a páka je zaražená,tak by zadek neměl brzdit vůbec nebo úplně minimálně.Princip pochopíš,když si pod to auto lehneš a koukneš na to. Jinak některé auta ho tam vůbec nemají,já ho taky nemám. Nový je dost drahý,stojí asi kolem 2000,-,ale tak ty máš možnost si to zjistit. V nouzi by se dal vyřadit z provozu tak,že bys prostě z něj vypojil ty čtyři trubky a spojil bys je párem krátkých brzdových hadiček,třeba jako jsou přímo u silentbloků.
- fido-dido
- VWsenior
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastaveni omezovace brzd
urcite to budu chtit sprovoznit. uz se mi parkrat zablokoval zadek. koupim novy to neni problem.jenom nevim jak to nastavit aby to fungovalo jak ma. je tam snizeny podvozek ta se zadni naprava moc nepohybuje. proto si myslim ze to musi byt pesne serizene.vwCharlie píše:škoda,já teď jeden prodal za 500,- od ATE. Měl jsem ho v nabídce a byl jako nový,už ho asi někdo měnil.Ta pružina bývá přitažená asi uprostřed té plovoucí díry na tom držáku. Když je náprava zatížená,tak za ten omezovač přes tu pružinu zatáhne a tím se zvýší tlak kapaliny.Když je auto třeba zvedlé a páka je zaražená,tak by zadek neměl brzdit vůbec nebo úplně minimálně.Princip pochopíš,když si pod to auto lehneš a koukneš na to. Jinak některé auta ho tam vůbec nemají,já ho taky nemám. Nový je dost drahý,stojí asi kolem 2000,-,ale tak ty máš možnost si to zjistit. V nouzi by se dal vyřadit z provozu tak,že bys prostě z něj vypojil ty čtyři trubky a spojil bys je párem krátkých brzdových hadiček,třeba jako jsou přímo u silentbloků.
GOLF II r. 91 GT 1.8 RP EX GOLF II r.90 1.6 PN ************************************************
koupim "ladene"vyfukove svody na 1,8 8 Ventil ************************
koupim "ladene"vyfukove svody na 1,8 8 Ventil ************************
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: nastaveni omezovace brzd
normálně to bývá přesně uprostřed. Když je ten podvozek snížený,tudíž se tváří jako zatížený,tak bych to posunul kousek výš,abych to anuloval.Ale ne zase na doraz.