Dotaz na turbo z golfaII 16td
- Brady7
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 29.02.2008 09:34
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Dotaz na turbo z golfaII 16td
Chci se teptat, kolik má tlačit toto turbo.A v kolika má nabíhat.Mě začíná nabíhat cca až ve 3tis otáčkách, jedná se o model 51kw. Také by mě zajímalo na co je ten ventyl na sání, jestli je jen mechanický na odpouštění tlaku nebo nevím.A jaký je váš názor na toto dodělat ic. Napište kdyžtak i rady co s tím.Děkuji.
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.
diagnostika, plaťák atd.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pha
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
no tlak by mel byt nekde kolem 0,8 baru. A urco ti to turbo nenabiha ve 3 tis, max tlaku ma dosahnout nekde kolem 2500 ot, to turbo se ti roztaci daleko driv
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
Mam to samí co ty a turbo mi točí už pod 2000tis řekl bych dost.
- Misicek
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18.02.2008 13:16
- Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
JJ jasne tlaci 0,8 baru pak by mel vypustit ventil tlak pryc.. a tlaci co ja vim cca od 1200 ot. meril sem to za jizdy .. i kdyz se to dusi jako prase tak turbo funguje a nameril sem kolem 300 baru kdyz se to dusilo ..
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
Kdybys tlacil 300 Baru,tak uz asi nejezdisMisicek píše:JJ jasne tlaci 0,8 baru pak by mel vypustit ventil tlak pryc.. a tlaci co ja vim cca od 1200 ot. meril sem to za jizdy .. i kdyz se to dusi jako prase tak turbo funguje a nameril sem kolem 300 baru kdyz se to dusilo ..
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
cim preplnujesMisicek píše:JJ jasne tlaci 0,8 baru pak by mel vypustit ventil tlak pryc.. a tlaci co ja vim cca od 1200 ot. meril sem to za jizdy .. i kdyz se to dusi jako prase tak turbo funguje a nameril sem kolem 300 baru kdyz se to dusilo ..
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
Z nádrží : http://www.autonavzduch.cz/body_ficha.htmlWilldaa píše:cim preplnujesMisicek píše:JJ jasne tlaci 0,8 baru pak by mel vypustit ventil tlak pryc.. a tlaci co ja vim cca od 1200 ot. meril sem to za jizdy .. i kdyz se to dusi jako prase tak turbo funguje a nameril sem kolem 300 baru kdyz se to dusilo ..
- Brady7
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 29.02.2008 09:34
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
Jé díky za odpovědi.Jsem tu noví, a také jsem čerstvím majiitelem tohoto golfa.Do ted jsem měl jen italská auta hlavně uno Turbo (které mám do tedka a kterého se nikdy nevzdám) pak tu mám ještě dvě una 1.0i.e. a 1.1i.e. a nakonec Bambino MADE IN ITAL
Rád bych se i s vámi někdy setkal.Snad máte srazi i někde poblíž mě.
Tak zpět k tomu turbu, nevíte čím vším by to mohlo být?Mám tam ted budík na tlak a ono to sice nabíhá pomalu, ale plnej tlak začíná až někde za 3tis.a stejně mi přijde že to netáhne jak má.
Dále se chci zeptat, z turba před sací a za sací ( v turbu už kde je tlak ) jsou vedeny trubyčky pod motor do něčeho cosi. Zajímá mě k čemu to je??To je na obtok výfukovích plynů???A ten ventyl jak je nasání ten funguje jen jako třeba bov? Při plným tlaku a náhlém poklesnutí otáček???
Stejně si ale myslím, že to turbo už to má za sebou.Má vůle, a když vemu do strany s osičkou, tak s tím nejde ani snad točit.Nebo čím myslíte že je důvot toho pozdního naběhnutí??
Rád bych se i s vámi někdy setkal.Snad máte srazi i někde poblíž mě.
Tak zpět k tomu turbu, nevíte čím vším by to mohlo být?Mám tam ted budík na tlak a ono to sice nabíhá pomalu, ale plnej tlak začíná až někde za 3tis.a stejně mi přijde že to netáhne jak má.
Dále se chci zeptat, z turba před sací a za sací ( v turbu už kde je tlak ) jsou vedeny trubyčky pod motor do něčeho cosi. Zajímá mě k čemu to je??To je na obtok výfukovích plynů???A ten ventyl jak je nasání ten funguje jen jako třeba bov? Při plným tlaku a náhlém poklesnutí otáček???
Stejně si ale myslím, že to turbo už to má za sebou.Má vůle, a když vemu do strany s osičkou, tak s tím nejde ani snad točit.Nebo čím myslíte že je důvot toho pozdního naběhnutí??
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.
diagnostika, plaťák atd.
- Misicek
- Řidič
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18.02.2008 13:16
- Bydliště: PlaVWeČ- - Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
A kolik to dava vam kdyz se to dusi? kdyz jedes 10km\h vrazis tam trojaka a dupnes uplne na plyn?
Jezdim pomale na plyn moc nešlapu... ale říkejte to policejnimu radaru)
- Brady7
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 29.02.2008 09:34
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na turbo z golfaII 16td
VWexpert: prosimtě, jsi to napsal nějak pomotaně ne??
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.
diagnostika, plaťák atd.